Προκλήσεις και ευκαιρίες στις διεθνείς μεταφορές και τα Logistics στο επίκεντρο του Raben Group Management Conference στην Θεσσαλονίκη

Η Raben INTERTRANS, μέλος του Ομίλου Raben, ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του ετήσιου Raben Group Management Conference. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε από τις 25 έως τις 27 Μαΐου 2023, σε μια από τις τοποθεσίες του Ομίλου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, μια πόλη που φημίζεται για την πλούσια ιστορία, την πολιτιστική κληρονομιά και τη στρατηγική της θέση ως πύλη ανάπτυξης για την Ευρώπη.

Στο συνέδριο συμμετείχαν 124 διευθυντικά στελέχη από τις 15 ευρωπαϊκές χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Η τριήμερη εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία για τους εκπροσώπους των εταιρειών του Ομίλου Raben να συναντηθούν και να μοιραστούν την τεχνογνωσία και εμπειρία τους.

Η ατζέντα των παρουσιάσεων κάλυψε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων σε σχέση με τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται στον κλάδο των Διεθνών Μεταφορών και Logistics, με το συνέδριο να χαρακτηρίζεται από ενδιαφέρουσες ομιλίες και  εποικοδομητικούς διαλόγους, με επίκεντρο τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, τις βιώσιμες πρακτικές και τις νέες τεχνολογίες.

Εκτός από την επιχειρηματική ατζέντα, οι συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή με τη μοναδική γοητεία και τον φιλόξενο χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης, μέσα από ειδικά οργανωμένες πολιτιστικές εκδηλώσεις και team building  δραστηριότητες, οι οποίες είχαν ως στόχο την ενίσχυση των ουσιαστικών δεσμών των παρευρισκόμενων, ενθαρρύνοντας την αίσθηση της συναδελφικότητας καθώς και το πνεύμα συνεργασίας που καθορίζει το Raben Group.

Το Raben Group Management Conference αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εντός του Ομίλου και η επιτυχία του αντανακλά τη δέσμευση του Raben Group για συνεχή βελτίωση και  ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των ανθρώπων του με σκοπό την παραμονή στην πρώτη γραμμή του κλάδου.

Αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ο Όμιλος Raben και η Raben INTERTRANS είναι έτοιμοι να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους και να προσφέρουν τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους.