Επιτυχημένο το “e-commerce & omni-channel logistics II” για βέλτιστο customer experience από το Supply Chain Institute

To δεύτερο συνέδριο που εστιάζει στα logistics του e-commerce διοργάνωσε το Supply Chain Institute με την επιστημονική υποστήριξη της Planning στις 26 Ιουνίου. Η προσέλευση ξεπέρασε τα 170 άτομα, στελέχη 70 επιχειρήσεων και e-shops.

Tο Supply Chain Institute καινοτόμησε για μία ακόμη φορά, φέρνοντας τον Keynote Speaker Coen Schülter, Director Operations e-commerce της Delhaize Βελγίου, ενώ δημιούργησε ένα μείγμα από εξαιρετικές ομιλίες και ένα ενδιαφέρον discussion panel όπου ακούστηκαν οι τοποθετήσεις κορυφαίων στελεχών της αγοράς.

Ακολούθησαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, αποτελέσματα ερευνών, και ενημέρωση από τους leaders της αγοράς για σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία βελτιστοποίησης της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Την επιστημονική υποστήριξη του συνεδρίου είχε η Planning που φέτος γιορτάζει τα 30 χρόνια δυναμικής παρουσίας στη συμβουλευτική σε θέματα operations και supply chain.

To event διακρίθηκε για την άρτια διοργάνωση, τη μεγάλη συμμετοχή περισσοτέρων από 170 διευθυντικών στελεχών, τις 8 ενδιαφέρουσες ομιλίες και τους 15 επιλεγμένους ομιλητές από e-commerce, παρόχους υπηρεσιών και λύσεων και συμβούλους, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως το μέλλον βρίσκεται στο ηλεκτρονικό και στο πολυκαναλικό εμπόριο.

Το συνέδριο τέθηκε υπό τη θεσμική υποστήριξη των EEL & GRECA.

Η εσπερίδα ήταν χωρισμένη σε δύο μέρη. Το Α’ μέρος αποτελούταν από δύο ομιλίες, ένα Discussion Panel, Televoting και Q&A. Η θεματολογία του πρώτου μέρους επικεντρώθηκε στα logistics στην e&omni-channel εποχή του retailing. Ξεκίνησε με την ομιλία του κ. Ν. Ξυδά, Founder της HUMBLE Digital Agency με θέμα “Logistics in digital retail environment” παρουσιάζοντας τάσεις και ρυθμούς ανάπτυξης. Στη συνέχεια ο κ. Ν. Γκότζιας, Business Unit Manager της PLANNING με την ομιλία του “e-commerce logistics, ευθυγράμμιση με τις απαιτήσεις της εποχής” επισήμανε την ανάγκη για ύπαρξη μίας συνολικής μεθοδολογίας αλλά και υιοθέτηση της πρακτικής του benchmarking για τις απαιτήσεις της αγοράς. Επίσης τόνισε ότι τα καταστήματα δεν πρέπει να επικεντρώνονται πλέον μόνο στο customer experience αλλά και στο fulfillment.

Τις ομιλίες διαδέχτηκε ένα δυνατό discussion panel όπου συμμετείχαν οι:  Ν. Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer/BoD COSMO SPORT – Μέλος Δ.Σ. GRECA,  Σ. Μπαρδούνιας, Διευθυντής Logistics, MIGATO,  Σ. Τσιλιγιάννης, Γενικός Διευθυντής, AVON,  Ε. Ρώσσης, Supply Chain Coordinator, LEROY MERLIN, M. Pezzi, e-commerce Manager, ITSCARETIME και Φ. Σκαπινάκη, Supply Chain Consultant, LOGIKA ενώ το panel συντόνισε ο Π. Ανδριανόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος PLANNING.

Μετά το πέρας του πρώτου μέρους ακολούθησε η ομιλία του Keynote Speaker, του κ. C.F. Schülter, Director Operations e-Commerce Belgium, με θέμα “e-Grocery: a challenging business with high demands”.

 

 

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν 7 case studies με θέμα E-commerce & omni-channel logistics in practice. Ο κ. Ιωάννου, Project Manager, EMEA, MANTIS, στην ομιλία του “Η βελτιστοποίηση του e-fulfillment στην πράξη”  παρουσίασε το case της X-KOM, πολωνικής εταιρίας ηλεκτρονικού εξοπλισμού και τις προκλήσεις για την X-KOM που ήταν η ικανοποίηση omni-channel παραγγελιών και ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών των αποθηκών τους για να υποστηρίξουν τις παραγγελίες αυτές. Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο κ. Κατινιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος, SPEEDEX. Το θέμα της ομιλίας του ήταν “Οι ταχυμεταφορές στη νέα εποχή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου” όπου παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία για το last mile και την κρισιμότητά του στην απόφαση των καταναλωτών.  Ακολούθησε ο κ. Χανιώτης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος TELENAVIS με μία ομιλία με θέμα “ Digital tools to facilitate last mile and final delivery in e-commerce”, ο οποίος έκανε λόγο για απαιτήσεις στο e-commerce σε καινούριες τεχνολογίες (analytics, drones, driveless cars) τονίζοντας ότι σήμερα, “no digital=no business”.

Έπειτα ο κ. Πετρογιάννης, Managing Director, PEBRO ξεκίνησε την ομιλία του με θέμα “Smart συστήματα αποθήκευσης για e-φαρμακείο”  παρουσιάζοντας το case study του ηλεκτρονικού φαρμακείου “oFarmakopoiosMou.gr”. Το Β’ μέρος αλλά και την εσπερίδα ολοκλήρωσε ο κ. Σ. Ανδριανόπουλος,  Executive Consultant, PLANNING με την ομιλία “3 case studies προδιαγράφουν το βέλτιστο τρόπο πρόβλεψης ζήτησης διαχείρισης αγορών και αποθεμάτων στο e-commerce” λέγοντας πως  το 7,3 % του κέρδους χάνεται κατά τη διαχείριση αποθηκών, δηλαδή το 1/3 του περιθωρίου κέρδους και για αυτό πρέπει να δοθεί προσοχή στη διαχείριση αποθεμάτων. Τα e-shops σήμερα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το dead stock που ανέρχεται σε κάποιες περιπτώσεις και στο 70-80%. Λύση αποτελεί ο χρωματισμός των αποθεμάτων (orange, green, yellow, red, black) και η υιοθέτηση της αντίστοιχης στρατηγικής διαχείρισης αποθέματος για κάθε κατηγορία. Ακολούθως πρέπει να γίνει μία ανάλυση ABC στους green κωδικούς και να κλειδωθεί ο αριθμός τους. Έμφαση πρέπει να δίνουν οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις στην κερδοφορία τους και όχι αποκλειστικά στην αύξηση των πωλήσεων. Εκεί τα logistics διαδραματίζουν σημαντικό και καθοριστικό ρόλο.

Μέγας Χορηγός: MANTIS ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Event sponsor: ΠΑΕΓΑΕ

Χρυσοί Χορηγοί: TELENAVIS, SPEEDEX, PEBRO

Χορηγοί : LOGIKA, MOBILE TECHNOLOGY, CIMA, MYRMEX, CLEVERPOINT

Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας ήταν το Supply Chain & Logistics magazine.

Για τα πρακτικά, τους ομιλητές και ότι άλλο αφορά το συνέδριο επισκεφθείτε το www.scisce.eu