Δύο νέα σεμινάρια εκπαίδευσης στις 20 & 21 Ιουνίου από το Operation Center

To Operations Center διοργανώνει τον Ιούνιο δύο σεμινάρια εκπαίδευσης – “Value Stream Mapping” (Τετάρτη 20 Ιουνίου) και “Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια Αποθηκών” (Πέμπτη 21 Ιουνίου). Εισηγητής στο “Value Stream Mapping” θα είναι ο κος Γιάννης Γιαννόπουλος, Supply Planning Manager, Logistics / Supply Chain της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και μέλος του S&OP Europe και του Global Planning Community της Heineken.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Λειτουργιών/COO Managers, Operational Excellence Leaders, Lean Champions, Continuous Improvement Executives, Διευθυντές και στελέχη Εφοδιαστικής αλυσίδας & Logistics, Προμηθειών/Buyers, Εργοστασίων και Προγραμματισμού Παραγωγής, Project Managers κ.ά.

Το σεμινάριο “Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια Αποθηκών” απευθύνεται σε Διευθυντές Logistics, Προϊστάμενους Αποθηκών και στελέχη Αποθηκών με εισηγητές τους κ.κ. Δρ. Βασίλη Ζεϊμπέκη – Managing Director, Optilog Advisory Services – και Αναστάσιο Γιαλό – Supply Chain & Logistics Consultant, Optilog Advisory Services.

Τα σεμινάρια θα έχουν διάρκεια οκτώ ωρών και θα λάβουν χώρα στο Athens Avenue Hotel (Λεωφ. Συγγρού 182).

Χορηγός επικοινωνίας είναι η ιστοσελίδα www.supplychain.gr

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ VALUE STREAM MAPPING

Το Operations Center σε συνεργασία με τον κ. Γιάννη Γιαννόπουλο, Supply Planning Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και μέλος του Global Planning Community & Sales & Operations Planning (S&OP) της Heineken, παρουσιάζουν ένα καινοτόμο σεμινάριο με θέμα το Value Stream Mapping. Απαραίτητο σε κάθε στέλεχος ή διατμηματική ομάδα στελεχών επιχειρήσεων που επιδιώκουν τη θεμελίωση αποτελεσματικών διεργασιών και ροών εμπορευμάτων, πληροφοριών και εργασίας και την κατανόηση της συνολικής επιχειρησιακής λειτουργίας, με στόχο τη Συνεχή Βελτίωση και το Lean Transformation.

Το διατμηματικό σεμινάριο VALUE STREAM MAPPING θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Ιουνίου (8h, 09.00 – 16.15) στο ξενοδοχείο Athens Avenue Hotel (Λεωφ. Συγγρού 182, Καλλιθέα) και επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,24 (υποβολή προγράμματος έως και Τετάρτη 13 Ιουνίου).

Γιατί Value Stream Mapping;

  • Το Value stream mapping αποτελεί ένα θεμελιώδες βήμα για οποιοδήποτε εταιρικό μετασχηματισμό στη βάση του Lean Management, καθώς παρουσιάζει όλες τις διεργασίες και τις ροές που δημιουργούνται στην επιχείρηση και την αλληλόδρασή τους, αντί να περιορίζεται σε απομονωμένες και αποσπασματικές βελτιώσεις
  • Δημιουργεί ένα καμβά ο οποίος χρησιμοποιείται ως βάση για την εφαρμογή εργαλείων συνεχούς βελτίωσης
  • Δίνει επίσης τη δυνατότητα στα στελέχη να αναγνωρίσουν όχι μόνο τις διάφορες μορφές «σπατάλης» αλλά κυρίως τις διάφορες πηγές και βαθύτερες αιτίες αυτής της σπατάλης, έτσι ώστε να κάνουν σημαντικές και βιώσιμες βελτιώσεις
  • Απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να εφαρμόσει lean τρόπο λειτουργίας

Value Stream Mapping…

… για να κατανοήσουμε και όχι απλά να δούμε την παρούσα κατάσταση

… για να διαπιστώσουμε τη «μεγάλη εικόνα»

… για να κάνουμε συνολικές, διαχρονικές και όχι ad hoc βελτιώσεις…

… για να συνδέσουμε τις ροές υλικών και πληροφοριών

… για να εντοπίσουμε με τον πλέον εύστοχο τρόπο τις περιοχές βελτίωσης

Δείτε ΕΔΩ το ενημερωτικό έντυπο του σεμιναρίου.

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Α. ΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ (09.00 – 10.30):

– Αλυσίδα Αξίας

– Ρεύμα Αξίας

– Διεργασία / Process

– Ροή / Flow

– Σπατάλη / Waste

– Απώλεια / Loss

– Value added vs non value added

 

Β. ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ (10.45 – 12.15)

– Οι 8 μορφές σπατάλης / TIM WOODS concept

– Παραδείγματα σπατάλης

 

Γ. ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ VSM (13.00 – 14.30)

– Clear scope & objective

– Understanding the current situation

– Identifying the opportunities

– Design of the future state

– Improvement of operations and follow up results

– Takt time και υπολογισμός

– Συμβολογία

 

Δ. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ VSM (14.45 – 16.15)

– Current state mapping

– Ease and effect chart

– Future State Mapping

– Ιδέες για βελτίωση: γρήγορες νίκες, άμεσες ευκαιρίες, επιθυμητές ευκαιρίες, μελλοντικές δυνατότητες

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στους τομείς της Βιομηχανίας, του Εμπορίου (Λιανεμπόριο/Χονδρεμπόριο, Εξαγωγείς/Εισαγωγείς) κάθε οικονομικού κλάδου όπως και στις εταιρείες 3rd Party Logistics και Μεταφορών.

Λόγω του διατμηματικού χαρακτήρα του, το πρόγραμμα αφορά σε στελέχη που είναι αρμόδια για την ανάπτυξη τεχνικών και εργαλείων Operational Excellence και Lean Management, όπως επίσης σε ανώτερα και μεσαία στελέχη από τις διευθύνσεις λειτουργιών, εργοστασίων και προγραμματισμού παραγωγής, εφοδιαστικής αλυσίδας/logistics, προμηθειών/αγορών, πωλήσεων και ποιότητας όπως:

  • Operational Excellence Leaders
  • Lean Champions
  • Continuous Improvement Executives
  • Chief Operations Officers
  • Διευθυντές Εργοστασίων
  • Υπεύθυνους προγραμματισμού παραγωγής
  • Materials Management Executives
  • Supply Chain Managers
  • Logistics Managers
  • Warehouse & transport supervisors
  • Inventory Managers/Planners
  • Buyers
  • Sales Managers
  • Quality Managers
  • Project Managers

Εισηγητής: Γιάννης Γιαννόπουλος – Ο Γιάννης Γιαννόπουλος ανέλαβε τη θέση Διευθυντή Κεντρικού Προγραμματισμού και S&OP Coordinator της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2015. Είναι κάτοχος πτυχίου Χημικού Μηχανικού της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών και έχει συμβάλει ενεργά στην επιτυχία της εταιρίας, μέσα από την 25ετή εμπειρία του σε διάφορους τομείς ευθύνης σε όλο το φάσμα αρμοδιοτήτων της Εφοδιαστικής αλυσίδας. Έχει διατελέσει σε θέσεις τόσο στην Παραγωγή-Ζυθοποίηση, Προμήθειες όσο και στα Logistics. Η συνεισφορά του στην υλοποίηση του προγράμματος TPM είναι καθοριστική, καθώς το 2013, συνέβαλε στην απόκτηση του Bronze Award του εργοστασίου Πατρών από τη θέση του Warehouse & Transportation Manager εφαρμόζοντας τις μεθοδολογίες Lean Flow και Value Stream Mapping. Μέλος του S&OP Europe και του Global Planning Community της Heineken από το 2016, συνεχίζει να αναπτύσσει τις δραστηριότητες της Διεύθυνσης Κεντρικού Προγραμματισμού ενισχύοντας την επιτυχή προσαρμογή της εταιρείας στα νέα δεδομένα της ελληνικής αγοράς μπίρας.

 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟΘΗΚΩΝ

Έχετε προνοήσει ώστε το προσωπικό που απασχολείτε στην αποθήκη σας να γνωρίζει και κυρίως να εφαρμόζει τις πιο επικαιροποιημένες τεχνικές οργάνωσης, λειτουργίας και ασφάλειας σύμφωνα με τις νέες διεθνείς προδιαγραφές; Πόσο κοντά βρίσκεστε στους πρωτοπόρους της αγοράς που επενδύουν στην κατάρτιση των επαγγελματιών Αποθήκης ώστε να μετατρέψουν τα Κέντρα Διανομής σε” επιταχυντές παραγωγικότητας” για όλη την επιχείρηση;

Το σεμινάριο για την άρτια οργάνωση, λειτουργία και ασφάλεια της Αποθήκης που διοργανώνει το Operations Center σε συνεργασία με την Optilog, χαρακτηρίζεται από την εύληπτη παρουσίαση τεχνικών και μεθοδολογιών που εφαρμόζουν μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας μας που επενδύουν στην ανάπτυξη των διαδικασιών και του ανθρώπινου δυναμικού τους με βάση τα σύγχρονα πρότυπα λειτουργίας. Παράλληλα, αναλύονται συγκεκριμένα απτά παραδείγματα και παρουσιάζονται βιντεοσκοπημένες διαδικασίες βήμα προς βήμα, με πρόδηλο τον τρόπο άμεσης εφαρμογής από τους εκπαιδευόμενους. Ένα κατατοπιστικό σεμινάριο που θα ενσωματώσει κάθε εργαζόμενο -με χρόνια εμπειρίας ή νεοεισερχόμενο- στον βέλτιστο τρόπο λειτουργίας της Αποθήκης.

Το πρόγραμμα θα λάβει χώρα την Πέμπτη 21 Ιουνίου (09.00 – 17.00) στο ξενοδοχείο Athens Avenue Hotel (Λεωφ. Συγγρού 182, Καλλιθέα) και επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,24 (υποβολή προγράμματος έως και Πέμπτη 14 Ιουνίου).

Δείτε ΕΔΩ το ενημερωτικό έντυπο του σεμιναρίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:00 – 09:40: Ενότητα 1 – Ο ρόλος των αποθηκευτικών χώρων στη λειτουργία μιας εταιρίας

09:40 – 11:00: Ενότητα 2 – Χωροταξία, σχεδιασμός και οργάνωση αποθηκευτικών χώρων

11:00 – 11:15: διάλειμμα

11:15 – 12:30: Ενότητα 3 – Διαδικασίες και Λειτουργία αποθηκευτικών χώρων

12:30 – 13:30: Ενότητα 4 – Ασφάλεια και Εργονομία εντός των αποθηκευτικών χώρων

13:30 – 14:30: γεύμα

14:30 – 16:00: Ενότητα 5 – Κοστολόγηση (Activity-based costing) και μέτρηση της αποδοτικότητας της λειτουργίας των αποθηκευτικών χώρων με χρήση KPI’s

16.00 – 16:45: Ενότητα 6 – Logistics 4.0 – Τεχνολογίες, αυτοματισμοί και ρομποτικά συστήματα εντός των αποθηκευτικών χώρων

16:45 – 17:00: Ερωτήσεις – συζήτηση

 

ΟΦΕΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

– Πρακτικές συμβουλές και παραδείγματα για τη σωστή χωροταξική και λειτουργική οργάνωση των αποθηκευτικών σας χώρων (ABC analysis, ροές, αποθηκευτικά συστήματα, κ.τ.λ.)

– Παραδείγματα και τεχνικές για τη μείωση του λειτουργικού σας κόστους και την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων σας

– Παρουσίαση όλου του σύγχρονου εξοπλισμού (ράφια, εξοπλισμός ενδοδιακίνησης) και των πληροφοριακών συστημάτων τα οποία είναι απαραίτητα για να υποστηρίξουν τις λειτουργίες ενός αποθηκευτικού χώρου

– Συμβουλές, κανόνες και παραδείγματα για την ασφάλεια του προσωπικού εντός των αποθηκευτικών σας χώρων

– Δείκτες απόδοσης (KPIs) που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα για την μέτρηση των επιδόσεων του αποθηκευτικού σας κυκλώματος

– Μελέτες περίπτωσης και οπτικοακουστικό υλικό με πραγματικά παραδείγματα διαχείρισης και οργάνωσης αποθηκών

– Παρουσίαση των νέων τάσεων και των νέων αναδυόμενων τεχνολογιών (Logistics 4.0, IoT, drones) στην αποθήκευση

Εισηγητές

 ΔΡ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΕΪΜΠΕΚΗΣ, MANAGING DIRECTOR, OPTILOG ADVISORY SERVICES: Ο Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας OPTILOG Advisory Services και παράλληλα διδάσκει στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Κατέχει επίσης τη θέση του Αντιπροέδρου Λειτουργιών στην Ελληνική Εταιρεία Logistics. Την τελευταία δεκαπενταετία έχει συμβάλει ενεργά στην υλοποίηση άνω των 40 ερευνητικών έργων ενώ παράλληλα, έχει εκπαιδεύσει σημαντικό αριθμό φοιτητών και στελεχών σε σεμινάρια κατάρτισης και σε μεταπτυχιακά προγράμματα σε δημόσιους οργανισμούς και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ο Δρ.Β. Ζεϊμπέκης έχει υλοποιήσει περισσότερα από 80 αναπτυξιακά έργα στον τομέα των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Είναι αξιολογητής σε ερευνητικά και επενδυτικά προγράμματα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας, καθώς επίσης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG MOVE). Επίσης διατελεί σύμβουλος στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) σε θέματα μεταφορών.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΛΟΣ, SUPPLY CHAIN & LOGISTICS CONSULTANT, OPTILOG ADVISORY SERVICES: Ο Αναστάσιος Γιαλός εργάζεται στην OPTILOG Advisory Services ως σύμβουλος σε θέματα logistics. Τα ενδιαφέροντά του επικεντρώνονται στη διαχείριση και βελτιστοποίηση των λειτουργιών αποθηκευτικών χώρων, στην κοστολόγηση υπηρεσιών logistics, στη βελτιστοποίηση συστημάτων παραγωγής, στις συνδυασμένες μεταφορές καθώς επίσης και στις διαδικασίες logistics οι οποίες είναι φιλικές προς το περιβάλλον (green logistics). O κ. Γιαλός έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια, ενώ συμμετέχει σε προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης τα οποία είναι χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο κ. Γιαλός κατέχει Δίπλωμα Μηχανικού Οικονομίας και Διοίκησης (με ειδίκευση στη Διοίκηση Έργων και Λειτουργιών), με διάκριση, από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και επίσης είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία (με ειδίκευση στη Διοίκηση Logistics), με διάκριση, από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά.