H Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης τηρεί υπεύθυνη στάση στην μάχη για την πανδημία COVID-19

Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. καθώς και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Nissan αντιμετωπίζουν την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης. Πρωταρχική προτεραιότητα τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών τους, αλλά και του κοινωνικού συνόλου.

Σε ανακοίνωσή της η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. αναφέρει τα ακόλουθα: «Επιδίωξή μας είναι να διατηρήσουμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και την νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.

Σήμερα, αρκετές Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.ά.), καθώς και έκτακτες περιπτώσεις πελατών. Εντούτοις, προτρέπουμε το καταναλωτικό κοινό να επικοινωνεί με τους κατά τόπους Εμπόρους μας για επακριβείς πληροφορίες.

Τα στοιχεία επικοινωνίας  του Δικτύου Εμπόρων και Επισκευαστών της Nissan ανά την Ελλάδα,  είναι διαθέσιμα στο https://www.nissan.gr/dealer-locator.html

Σε ό,τι αφορά τα ανταλλακτικά, θα υπάρχει εφοδιασμός της αγοράς και του δικτύου επίσημων επισκευαστών Nissan, μέσω του Κέντρου Διανομής Ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο».

Για κάθε πληροφορία, ερώτηση ή ενημέρωση, τo καταναλωτικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί στο customercare@nissan.gr, ή να επισκεφθεί το www.nissan.gr.