Το νέο Ford Transit Connect και σε plug-in υβριδική έκδοση

Σε δύο 2λιτρες diesel εκδόσεις και μια PHEV εκδοχή ηλεκτρικής αυτονομίας 110 χλμ., λανσάρεται το 3ης γενιάς Ford Transit Connect, το οποίο διαθέτει όγκο χώρου φόρτωσης έως και 3,7 κ.μ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 820 κιλών.

Η Ford Pro αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς Transit Connect, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει στην γκάμα του και μια plug-in υβριδική (PHEV) έκδοση, που προσφέρει στους επαγγελματίες οδηγούς μια ηλεκτρική αυτονομία 110 χλμ., καθώς και τη δυνατότητα AC και DC φόρτισης.

Η ικανότητα μεταφοράς φορτίου έχει βελτιωθεί, ενώ η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης έχει αυξηθεί φτάνοντας έως και τα 3,7 κ.μ. Πρόσθετα premium χαρακτηριστικά στο νέο Ford Transit Connect είναι -μεταξύ άλλων- η νέα επιλογή έξυπνης τετρακίνησης, το συνδεδεμένο ψηφιακό cockpit και τα περισσότερα από ποτέ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Η παραγωγή του Transit Connect ξεκινά την άνοιξη του 2024, με τις πρώτες παραδόσεις για την πετρελαιοκίνητη έκδοση, να έχουν προγραμματιστεί από τη Ford Pro για το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους. Το Transit Connect PHEV θα ενταχθεί στη γκάμα πριν από το τέλος του έτους, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις αναμένονται στις αρχές του 2025.

Νέο Transit Connect PHEV για ηλεκτρική αυτονομία 110 χλμ.

Το νέο Transit Connect PHEV διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5L EcoBoost με μια μπαταρία υψηλής τάσης και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 150 PS και 350 Nm ροπής. Το σύστημα κίνησης πλαισιώνεται από ένα 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι 770 κιλά και το μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου ορίζεται στα 1.400 κιλά.

 

Ford Transit Connect

 

Το Transit Connect PHEV στοχεύει σε ηλεκτρική αυτονομία έως και 110 χλμ. και στη λειτουργία EV μπορεί να αποδίδει ροπή έως και 330 Nm. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αναπληρώσουν την ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας υψηλής τάσης, σε ταχυφορτιστή DC με μέγιστη ισχύ 50 kW, εφόσον χρειαστεί, ή να την φορτίσουν πλήρως, χρησιμοποιώντας τον ενσωματωμένο φορτιστή AC των 11 kW του αυτοκινήτου πριν από την επόμενη βάρδια.

Τα τρία drive modes που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της χρήσης της ενέργειας είναι τα εξής: EV Now (για οδήγηση χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα), EV Auto (που εξισορροπεί τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης) και EV Later (για εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας για μετέπειτα χρήση – χρήσιμο κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους πριν από τη μετάβαση στην πόλη).

Εκδόσεις αμαξώματος για φορτία έως και 3,7 κ.μ.

Το νέο Ford Transit Connect προσφέρεται σε εκδόσεις αμαξώματος με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, σε αμάξωμα Van δύο θέσεων ή Kombi πέντε θέσεων. Σε ό,τι αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού, το νέο συμπαγές van θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Trend, Limited και Active.

 

Ford Transit Connect

 

Η νέα σχεδίαση του χώρου φόρτωσης της έκδοσης panel van του Transit Connect προσφέρει αυξημένη χωρητικότητα 3,1 ή 3,7 κ.μ., ανάλογα με την επιλογή του μήκους του μεταξονίου. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι 820 κιλά, ενώ η ελκτική ικανότητα (με φρένα) φτάνει έως και τα 1.500 κιλά.

Σημειώνεται, πως η Ford Pro έχει περισσότερους από 200 συνεργάτες σε όλη την Ευρώπη στο διαπιστευμένο δίκτυο Ford Pro Convertor. Αυτοί, είναι σε θέση να προσφέρουν μια σειρά από δημοφιλείς μετασκευές στο μοντέλο (μεταξύ των οποίων οχήματα-ψυγεία και οχήματα με χώρο φόρτωσης διαμορφωμένο με ράφια), όλες με την τεχνική υποστήριξη και έγκριση της Ford Pro Special Vehicles, αλλά και με aftersales φροντίδα αντίστοιχη με εκείνη που συνοδεύει ένα εργοστασιακών προδιαγραφών όχημα της Ford Pro.

Γκάμα κινητήρων diesel και συστήματα μετάδοσης

Ως εναλλακτική λύση στο νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να επιλέξουν τον τούρμπο πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue της Ford, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το νέο σύστημα τετρακίνησης προσφέρεται με τον κινητήρα που αποδίδει 122 PS και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

 

Ford Transit Connect

 

Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες μπορούν, επίσης, να επιλέξουν τον ίδιο κινητήρα με 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η έκδοση με απόδοση 102 PS είναι εξοπλισμένη με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και είναι μόνο προσθιοκίνητη. Επίσης, η Ford Pro αναμένει ότι το μοντέλο θα επιτύχει μια κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 4,8 λτ./100 χλμ.

Προηγμένη τεχνολογία για μία premium εμπειρία

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα του μοντέλου, με μια διαμορφώσιμη κύρια οθόνη, η οποία πλαισιώνεται από δευτερεύουσες πληροφορίες οχήματος. Συνδυάζεται με μια έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 10 ιντσών, με προαιρετικό Connected Navigation, για τη δημιουργία ενός ψηφιακού cockpit.

Σε συνδυασμό με το θερμαινόμενο τιμόνι, οι αγοραστές του νέου Ford Transit Connect μπορούν, επίσης, να επιλέξουν προαιρετικά θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, τα οποία διαθέτουν ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων και ρυθμιζόμενα στηρίγματα ποδιών, που εκτείνονται για βέλτιστη άνεση.

 

Ford Transit Connect

 

Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού τα οποία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του νέου Transit Connect περιλαμβάνουν: Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking και Forward Collision Warning, Evasive Steer Assist, καθώς και Intersection Assist για την πρόληψη ή τον περιορισμό της σφοδρότητας των συγκρούσεων με άλλους χρήστες του δρόμου.

Η κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και το Blind Spot Information System με Cross-Traffic Alert, είναι στάνταρ στις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις, ενώ το σύστημα Exit Warning μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή ατυχημάτων κατά το άνοιγμα των θυρών με άλλους μη ορατούς χρήστες του δρόμου.

Περαιτέρω προαιρετικές τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Pro Trailer Backup Assist, που βοηθά τους οδηγούς να πραγματοποιούν ακριβείς ελιγμούς με ρυμουλκούμενο, χωρίς το τελευταίο να «διπλώνει». Το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας, προκειμένου να βοηθήσει τον οδηγό να καθοδηγήσει διαισθητικά το ρυμουλκούμενο, με ένα κουμπί ελέγχου και την ψηφιακή οθόνη, αντί για το τιμόνι.