Με υπευθυνότητα αντιμετωπίζει η SARMED τον COVID-19

H SARMED με υπευθυνότητα και σύνεση έχει αναπτύξει ολοκληρωμένο σχέδιο βασισμένο στο τρίπτυχο: Πρόληψη – Αποτελεσματική Παρέμβαση – Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας.

Με γνώμονα την έμφαση στους ανθρώπους της και τη βέλτιστη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, η SARMED έχει εκπονήσει ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο, έχει οργανώσει ομάδα για τον συντονισμό, την υλοποίηση και τη συνεχή παρακολούθησή του, και ενημερώνεται διαρκώς για όλα τα σχετικά επίκαιρα ζητήματα από τους αρμόδιους Φορείς, συμμετέχοντας παράλληλα σε θεσμικούς Φορείς, όπως το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής και συμβάλλοντας στη θέσπιση και εφαρμογή σχετικών μέτρων και πολιτικών από το σύνολο του κλάδου.

Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου επιχειρησιακού της σχεδίου υιοθετεί πλήρως όλους τους κανόνες και οδηγίες ατομικής υγιεινής του Υπουργείου Υγείας, του ΕΟΔΥ, του ΕΛΙΝΥΑΕ και των λοιπών αρμοδίων φορέων, καθώς επίσης έχει λάβει πρόσθετα μέτρα τα οποία ενδεικτικά αναφέρονται στη συνέχεια:

  1. Οχύρωση περιμέτρου: έλεγχος εισερχομένων προσώπων και αντικειμένων, τοποθέτηση προστατευτικών και μέσων απολύμανσης στις εισόδους των εγκαταστάσεων και όπου υπάρχουν σημεία διεπαφών
  2. Εσωτερική διαμερισματοποίηση: ορισμός μικρών εσωτερικών μονάδων και περιορισμός των μετακινήσεων των εργαζομένων της κάθε μονάδας αυστηρά εντός του χώρου αυτών
  3. Απάλειψη εσωτερικής φυσικής διασύνδεσης μεταξύ διαμερισμάτων: αυστηρός έλεγχος κοινόχρηστων χώρων, π.χ. τουαλέτες, κουζίνες, αίθουσες συσκέψεων, κ.λπ.
  4. Τηλε-εργασία στο μέγιστο δυνατό βαθμό: κυρίως στο διοικητικό προσωπικό
  5. Διεύρυνση ωραρίου βαρδιών: επέκταση ωραρίου βαρδιών προκειμένου να επιτευχθεί κάλυψη των λειτουργικών αναγκών με βάρδιες που δεν θα έχουν διεπαφή
  6. Κενά μεταξύ βαρδιών: κάθε βάρδια ξεκινά 10 λεπτά μετά τη λήξη της προηγούμενης για αποφυγή διεπαφών
  7. Δημιουργία εφεδρειών: προσδιορισμός ποσοστού εργαζομένων και  οχημάτων μεταφοράς που δεν συμμετέχουν στη λειτουργία της εταιρείας και αξιοποίησή τους προς αντικατάσταση εργαζομένων που τυχόν προσβληθούν από τον ιό
  8. Τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις όλων των εγκαταστάσεων.
  9. Προμήθεια και χρήση επιπλέον εξοπλισμού πρόληψης: γάντια, μάσκες, θερμόμετρα
  10. Δημιουργία εσωτερικού κλίματος και κουλτούρας αλληλεγγύης και υπευθυνότητας: τακτική επικοινωνία, ενημέρωση για τα μέτρα, ενθάρρυνση της συμμετοχής των εργαζομένων στη διατύπωση εξειδικευμένων – στοχευμένων προτάσεων για τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων, επιβράβευση προτάσεων, επιβράβευση συμπεριφορών συμμόρφωσης με τα μέτρα, helpdesk στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για την υποστήριξη τυχόν περιστατικών, κ.λπ.