Με τις νέες τεχνολογίες υποβοήθησης στάθμευσης του Ford Transit το άγχος του παρκαρίσματος αποτελεί παρελθόν

 

Η διαδικασία στάθμευσης σε συνωστισμένους δρόμους ή σταθμούς φόρτωσης ενός van με μήκος μεγαλύτερο κατά ένα μέτρο σε σχέση με εκείνο του Mondeo Wagon, κάποιες φορές γίνεται εφιάλτης για τον οδηγό. Πολύ περισσότερο μάλιστα για τις επιχειρήσεις, καθώς τυχόν μικροσυγκρούσεις που μπορεί να προκληθούν κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος αρκετές φορές αποδεικνύονται ιδιαίτερα δαπανηρές, τόσο λόγω του χαμένου χρόνου εργασίας, όσο και του κόστους επισκευών. Επιπρόσθετα, σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πάντα ορατό το ενδεχόμενο αύξησης των ασφαλίστρων, κυρίως εάν στις εν λόγω «επαφές» εμπλέκονται τρίτα μέρη.

Το νέο Ford Transit έρχεται να σας απαλλάξει από το άγχος του παρκαρίσματος διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες που βοηθούν τον οδηγό να αποφεύγει δαπανηρά μικροτρακαρίσματα κατά τη διαδικασία στάθμευσης.

Η τεχνολογία Active Park Assist της Ford βοηθά τους οδηγούς του Transit να εντοπίζουν έναν κατάλληλο χώρο στάθμευσης, ενώ στη συνέχεια το σύστημα παρκάρει αυτόματα το όχημα, με τον οδηγό να ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο. Το Active Park Assist διευκολύνει το παρκάρισμα σε παράλληλους χώρους στάθμευσης, όπως εκείνοι που συναντώνται σε σταθμούς φόρτωσης, ή σε κενά μεταξύ παρκαρισμένων οχημάτων στο πλάι του δρόμου, μόλις 0,8 μ. μεγαλύτερα από το μήκος του οχήματος.

Άλλες τεχνολογίες που διατίθενται για το Transit, όπως οι Park-Out Assist, Cross Traffic Alert, Side Sensing System*, καθώς και οι εμπρός και πίσω κάμερες με ευρυγώνιους φακούς, βοηθούν τους οδηγούς όταν εξέρχονται από ένα χώρο ή ελίσσονται στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης.

Προηγμένες τεχνολογίες του Transit

Η τεχνολογία Active Park Assist, η οποία διατίθεται με τα τελευταία μοντέλα των Transit και Transit Custom που λανσαρίστηκαν το 2019, επικοινωνεί με 12 αισθητήρες υπερήχων που βρίσκονται κατανεμημένοι σε όλο το όχημα. Το σύστημα μπορεί να παρκάρει το van ακόμα και σε δρόμους χωρίς κράσπεδα, ευθυγραμμίζοντάς το με ένα άλλο σταθμευμένο όχημα, ενώ λειτουργεί ακόμα και σε περιπτώσεις που η επιφάνεια του χώρου στάθμευσης είναι επικλινής.

Το Active Park Assist περιλαμβάνει τη λειτουργία Park-Out Assist, που αυτόματα καθοδηγεί το όχημα κατά την έξοδό του από ένα χώρο στάθμευσης, ενώ ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο.

Το Cross Traffic Alert της Ford προειδοποιεί τον οδηγό όταν εξέρχεται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανή έλευση οχημάτων ή ποδηλάτων πίσω του.

Επιπλέον, το Side Sensing System εκδίδει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις για την ύπαρξη εμποδίων στη γύρω περιοχή, βοηθώντας τους οδηγούς να ελίσσονται με χαμηλή ταχύτητα.

Οι εμπρός και πίσω κάμερες με ευρυγώνιους φακούς του Ford Transit προβάλλουν λήψεις που διευκολύνουν τον εντοπισμό οχημάτων, πεζών ή δικυκλιστών που πλησιάζουν σε μία τυφλή διασταύρωση ή όταν εξέρχονται από χώρο στάθμευσης ή ιδιωτική οδό.

Η κάμερα οπισθοπορείας είναι ψηλά τοποθετημένη, πάνω από τις πόρτες φόρτωσης, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη ορατότητα κατά την κίνηση του οχήματος προς τα πίσω, ιδιαίτερα με τις πίσω πόρτες ανοιχτές.

Βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν

Η νέα γενιά εξηλεκτρισμένων και συνδεδεμένων Transit και Transit Custom λανσαρίστηκε το 2019 με χαρακτηριστικά που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν σε ένα σύγχρονο περιβάλλον.

 

 

Το νέο Ford Transit van των 2 τόνων έχει μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου απ’ ότι στο παρελθόν. Την ίδια στιγμή, καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και είναι πιο ευκολοδήγητο από ποτέ, χάρη στην υποστήριξη των αποδοτικών κινητήρων EcoBlue diesel της Ford και τη συμβολή της πρώτης στην κατηγορία τεχνολογίας EcoBlue Hybrid 48-volt, καθώς και καινοτόμων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Το αναβαθμισμένο Ford Transit Custom van του 1 τόνου διατίθεται με τον τελευταίο κινητήρα EcoBlue της Ford, καθώς και με τις υβριδικές μονάδες EcoBlue Hybrid, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνολογίες, όπως το ενσωματωμένο modem FordPass Connect που βοηθά τους χειριστές να μεγιστοποιούν την απόδοση και τη χρήση του οχήματος.

Η εξηλεκτρισμένη γκάμα Transit Custom Hybrid – που περιλαμβάνει τα Transit Custom Plug-In Hybrid και EcoBlue Hybrid – απέσπασε τον τίτλο International Van of the Year 2020.

Πέρσι ήταν η καλύτερη χρονιά της Ford στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων σε διάστημα 25 χρόνων – και η πέμπτη χρονιά της Ford ως Νο1 μάρκα επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη.

«Οι συχνές στάσεις σε συνωστισμένους δρόμους πόλεων είναι ο κανόνας για πολλούς οδηγούς οχημάτων van κατά τη διάρκεια μιας εργάσιμης ημέρας. Αυτό συνιστά πρόκληση για ένα τόσο μεγάλο όχημα, καθώς η ορατότητα πολλές φορές είναι περιορισμένη. Τεχνολογίες της Ford όπως το Active Park Assist βοηθούν οδηγούς και χειριστές να αξιοποιούν την ενέργειά τους στην εργασία τους, χωρίς να αναλώνονται στο άγχος του παρκαρίσματος» δήλωσε ο Ian Porter, Transit chief programme engineer.

Το σύστημα μπορεί να προσφέρεται με πρόσθετη χρέωση. Tα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος φέρει πάντα την ευθύνη ελέγχου του οχήματος.

Βάσει των τελευταίων στοιχείων από την αρχή της χρονιάς που ήταν διαθέσιμα μέχρι το Δεκέμβριο του 2019. Η Ford Ευρώπης αναφέρει πωλήσεις για τις 20 Ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγοράς της όπου εκπροσωπείται μέσω Εθνικών Εταιρειών Πωλήσεων: Αυστρία, Βέλγιο, Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.

  • Transit EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 143 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 5,5 l/100 km NEDC
  • Transit Custom EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 137g/km, κατανάλωση καυσίμου από 5,3 l/100 km NEDC
  • Transit Custom Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 60 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 2,7 l/100 km NEDC

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας  και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.