Με μεγάλη επιτυχία και πάνω από 160 Online στελέχη παρουσιάστηκαν σε Webcast τα συμπεράσματα της έρευνας  O.MIND CREATIVES-OPERATIONS CENTER για τις επιπτώσεις του Covid-19 στην επιχειρηματικότητα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 12 Μαΐου, το WEBCAST που διοργάνωσαν οι O.MIND CREATIVES & OPERATIONS CENTER για να παρουσιάσουν επισήμως τα συμπεράσματα της κοινής τους έρευνας, αναφορικά με τις επιπτώσεις του covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα και την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

Περί τα 160 άτομα, στελέχη επιχειρήσεων, παρακολούθησαν το WEBCAST, με τα συμπεράσματα όπως τα παρουσίασε η κα Μαριλένα Αργυρού, τα οποία κινήθηκαν σε 7 άξονες και αφορούσαν το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων κατά το διάστημα της έναρξης της κρίσης, το επίπεδο ελλείψεων, τις παραδόσεις και τις “αναταράξεις’ που δέχθηκε το σύστημα παραδόσεων, την ορθότητα και πληρότητα των παραγγελιών, τα αποθέματα αλλά και το πλάνο προμηθειών και παραγγελιών που δείχνει να αλλάζει.

Στη συζήτηση παρενέβησαν σχολιάζοντας τα συμπεράσματα και καταθέτοντας καθένας την δική του εμπειρία αλλά και τις εκτιμήσεις τους για το μέλλον οι κ.κ. Νικόλας Ροδόπουλος, από την Online Data και την EEL, ο κ. Λευτέρης Ζησιμάτος από την ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ και το ECR Hellas, ο κ. Κων/νος Χανιώτης από την Telenavis και τον ILME, ο κ. Διονύσης Γρηγορόπουλος από την Logistics Way και τον EEBΨ&L, o πρόεδρος της ΟΦΑΕ κ. Απόστολος Κενανίδης, o κ. Αργύρης Παπαντωνόπουλος από τη Mantis και ο κ. Χ. Σιαφλάς από την ΚΟΠΕΡ.

Αναλυτικά την παρουσίαση των συμπερασμάτων της έρευνας μπορείτε να την δείτε εδώ

Ενώ  μπορείτε να παρακολουθήσετε ξανά το WEBCAST εδώ