Μετάθεση στις 30/6 από το Operations Center του συνεδρίου “Achieving the ultimate Customer Experience through INTELLIGENT OPERATIONS”

Αφουγκραζόμενο τις τρέχουσες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού στη χώρα μας, συμβάλλοντας στην προστασία  της Δημόσιας Υγείας και σε συνεννόηση με τους εισηγητές, τους χορηγούς και τους υποστηριχτές του συνεδρίου, το Operations Center ανακοινώνει τη μετάθεση της διοργάνωσης σε 3,5 μήνες από τώρα, και συγκεκριμένα στις 30 Ιουνίου.

Το Operations Center ευχαριστεί θερμά τους 300+ σύνεδρους για την επιλογή τους να παρακολουθήσουν το συνέδριο και ανανεώνει το ραντεβού μαζί τους για τον Ιούνιο.