Η UPS επεκτείνει την υπηρεσία της UPS My Choice σε 96 νέες χώρες και περιοχές

 

Η UPS ανακοίνωσε την παγκόσμια επέκταση της υπηρεσίας ‘My Choice’ σε 96 επιπλέον χώρες και περιοχές, αυξάνοντας τον αριθμό των χωρών/ περιοχών στις οποίες είναι διαθέσιμη η εν λόγω υπηρεσία σε 112 συνολικά. Με την είσοδο της υπηρεσίας στις χώρες και περιοχές της Ασίας και του Ειρηνικού, της Λατινικής Αμερικής, της Ινδικής Χερσονήσου, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής και την επέκτασή της στην Ευρώπη, αυτή η υπηρεσία διαχείρισης πακέτων θα είναι έγκαιρα διαθέσιμη στις μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, πριν από την κρίσιμη περίοδο των Χριστουγέννων.

Η επέκταση, η οποία διευρύνει κατά πολύ το γεωγραφικό αποτύπωμα της υπηρεσίας UPS My Choice  σε σχέση με το αρχικό αποτύπωμα των 16 χωρών και περιοχών, έρχεται σε δύο φάσεις: Η πρώτη έφερε την υπηρεσία σε 48 επιπλέον χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο αυτό το καλοκαίρι. Η δεύτερη φάση, η οποία περιλαμβάνει επιπλέον 48 χώρες και περιοχές, ξεκινάει αυτόν τον μήνα και θα συνεχιστεί μέσα στο επόμενο έτος.

«Κάθε χρήστης της υπηρεσίας “My Choice” της UPS θα λαμβάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδοποιήσεις ότι η παράδοση βρίσκεται σε εξέλιξη, μια προειδοποίηση την ημέρα πριν από την παράδοση με μια εκτίμηση ώρας και μια ενημέρωση ότι η παράδοση ολοκληρώθηκε. Με αυτή την επέκταση, οι αποστολείς μπορούν να επωφεληθούν από τη μείωση των σχετικών ερωτημάτων πελατών και των παραδόσεων που δεν πραγματοποιήθηκαν, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους και σε πολλές περιπτώσεις την ευκαιρία να προσαρμόσουν τις ημερομηνίες και τις τοποθεσίες παράδοσης», δήλωσε ο Nando Cesarone, Πρόεδρος της UPS International.

Αυτή η επέκταση, η μεγαλύτερη από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η υπηρεσία πριν από επτά χρόνια,  έρχεται τη στιγμή που οι εγγραφές στην υπηρεσία “My Choice” έχουν ξεπεράσει τα 52 εκατομμύρια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από έξι εκατομμυρίων στην Ευρώπη. Αυτός ο συνδυασμός κλίμακας και γεωγραφίας παρέχει στους αποστολείς από τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ένα σαφές πλεονέκτημα καθώς οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται.

Η παγκόσμια επέκταση περιλαμβάνει την αποστολή πρακτικών μηνυμάτων για μεγαλύτερη ευκολία κατά τη διαχείριση των παραδόσεων. Σε χώρες όπου η τεχνολογία επιτρέπει αλλαγές στην παράδοση, οι χρήστες μπορούν να δρομολογήσουν τα πακέτα σε τοποθεσίες UPS Access Point®, να τα στείλουν σε άλλη διεύθυνση ή να επιλέξουν η παράδοση να γίνει άλλη ημέρα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 28.000 UPS Access Points σε όλο τον κόσμο, που περιλαμβάνουν αυτόνομες επιχειρήσεις οι οποίες προσφέρουν στους πελάτες τους ένα βολικό και ασφαλές σημείο για να παραλάβουν τα πακέτα τους στον χρόνο που τους εξυπηρετεί.

Η προσθήκη χωρών και περιοχών στο πρόγραμμα “My Choice” της UPS αντικατοπτρίζει την κατανόηση της UPS για τις απαιτήσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Σύμφωνα με την παγκόσμια μελέτη της UPS Pulse of the Online Shopper™, οι καταναλωτές, ειδικά εκείνοι από αστικές περιοχές, χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο εναλλακτικές λύσεις παράδοσης, ενώ το ενδιαφέρον των καταναλωτών που κάνουν online αγορές για τις εναλλακτικές τοποθεσίες παράδοσης αυξάνεται. Η επέκταση του προγράμματος “My Choice” της UPS παρέχει βελτιωμένες δυνατότητες παρακολούθησης της διαδικασίας παράδοσης, όπου και όπως και αν λαμβάνουν τα πακέτα τους οι καταναλωτές.

«Παρόλο που η UPS προσφέρει υπηρεσίες παρακολούθησης και εντοπισμού πακέτων εδώ και περισσότερο από 25 χρόνια, αναγνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν περισσότερες επιλογές, έλεγχο και ευκολία. Η παροχή αυτής της πολύτιμης υπηρεσίας σε περισσότερες παγκόσμιες αγορές δείχνει ότι έχουμε δεσμευτεί να προσφέρουμε τόσο στους αποστολείς όσο και στους καταναλωτές τα εργαλεία που χρειάζονται» δήλωσε ο Πρόεδρος της UPS International.