Εμπλουτίζεται η ηλεκτροκίνητη γκάμα της Renault

H Διεθνής Έκθεση Βρυξελλών που διοργανώθηκε από 14 – 22 Ιανουαρίου, αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για την παρουσίαση δύο νέων και ιδιαίτερα σημαντικών εκδόσεων ελαφρών επαγγελματικών από τη Renault. Αναφερόμαστε στις νέες –ηλεκτροκίνητες- εκδόσεις των Kangoo και Master με το ακρωνύμιο «Z.E.» (Zero Emissions).

Τα ηλεκτροκίνητα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αναμένεται να εδραιωθούν σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στα επόμενα έτη καθώς, πέραν των προφανών οφελών που προσφέρουν στην… μάχη κατά της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, είναι σε θέση να μειώσουν δραστικά και τα λειτουργικά έξοδα μιας επιχείρησης.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην παρούσα φάση οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες κατά την εξέλιξη νέων –ηλεκτροκίνητων- εκπροσώπων είναι η διασφάλιση μιας όσο το δυνατόν μεγαλύτερης αυτονομίας αλλά και ο επαρκής αριθμός των κατάλληλων σταθμών φόρτισης των συγκεκριμένων οχημάτων.

Βιώσιμες λύσεις σε αυτά τα προβλήματα φαίνεται πως είναι σε θέση να προσφέρει ήδη η Renault, μια από τις πρωτοπόρους εταιρείες στον κλάδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσω των νέων γενιών των Kangoo Z.E. και Master Z.E. που παρουσίασε πρόσφατα.

Νέο Kangoo Z.E. με αυτονομία έως και 270 χλμ.!

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο Renault Kangoo Z.E. παρουσιάστηκε το 2011 και κατάφερε μάλιστα να αποσπάσει τη διάκριση «International Van of the Year 2012», χάρη στις πρωτοποριακές λύσεις που ενσωμάτωνε.

Έκτοτε η Renault έχει καταφέρει να διαθέσει περισσότερα από 25.000 ηλεκτροκίνητα Kangoo σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ενώ, στις αρχές του τρέχοντος έτους, προχώρησε στην παρουσίαση της νέας γενιάς του ελαφρού επαγγελματικού της, με πολλαπλές αναβαθμίσεις ουσίας.

Το νέο Kangoo Z.E. εφοδιάζεται με μια μπαταρία 33 kWh και έναν επίσης νέο κινητήρα (έχει εξελιχθεί από τη Renault), ο οποίος αποδίδει ισχύ 44kW. Παράλληλα, αρκετές αλλαγές έχουν δεχθεί διάφορα δευτερεύοντα συστήματα του οχήματος, όπως π.χ. ο κλιματισμός, προκειμένου να διασφαλιστεί η μείωση της ενέργειας που απαιτούν.

Με βάση όλα τα παραπάνω, το νέο Renault Kangoo Z.E. που αναμένεται να είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2017 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 270 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες χρήσης. Αυτό μεταφράζεται σε 50% βελτίωση σε σχέση με τα 170 χλμ. που μπορούσε να επιτύχει η προηγούμενη γενιά του μοντέλου.

Πέραν αυτού, αξίζει να σημειώσουμε πως για την πλήρη φόρτιση της συστοιχία μπαταριών του, απαιτούνται πλέον μόλις έξι (6) ώρες.

Επιγραμματικά, το νέο Kangoo Z.E. θα είναι διαθέσιμο σε επιλογές αντίστοιχες των συμβατικών εκδόσεων του γαλλικού μοντέλου αναφορικά με τις διαστάσεις του αμαξώματος και θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως 650 κιλά ή όγκο από 3,0 – 4,6 κυβικά μέτρα.

Για πρώτη φορά και ηλεκτροκίνητο Master Z.E.

Μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017, αμέσως μετά δηλαδή το λανσάρισμα του νέου Kangoo Z.E., η Renault έχει προγραμματίσει και την έναρξη των πωλήσεων μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης και για τον κορυφαίο σε διαστάσεις, εκπρόσωπο της γκάμας της, του Master.

Το μελλοντικό Master Z.E. θα προσφέρεται με τρεις επιλογές ως προς το μήκος του αμαξώματος του, δύο ύψη οροφής (για τις εκδόσεις Van) αλλά και σε εκδόσεις καμπίνας – σασί για την υποστήριξη πάσης φύσεως υπερκατασκευών.

Χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα «R75» που προέρχεται από το ηλεκτροκίνητο Renault Zoe και αποδίδει ισχύ 57kW, το Master Z.E. θα είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους έως και 1.400 κιλών (ωφέλιμος όγκος από 8,0 – 22 κυβικά μέτρα), με αυτονομία έως και 200 χιλιομέτρων, με μέγιστη ταχύτητα έως και 115km/h.