Έρευνα από o.mind Creatives-Optilog για τα Δίκτυα Εφοδιασμού στον Κλάδο Γαλακτοκομίας/Τυροκομίας

Σε μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας, την ελληνική τυροκομία/γαλακτοκομία, η λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας φαίνεται να ποικίλει από τις μικρές στις μεγαλύτερες μονάδες. Με ποια εργαλεία ελέγχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις τη βέλτιστη λειτουργία του κυκλώματος εφοδιασμού τους;

Η o.mind Creatives και τα περιοδικά της Dairy News και SC&L magazine,   σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Optilog, διενεργούν έρευνα αποτύπωσης της ‘Υφιστάμενης Λειτουργίας και Προκλήσεων του κυκλώματος Εφοδιασμού των Εταιρειών Παραγωγής και Εμπορίας Γαλακτοκομικών Προϊόντων”.

Τα συμπεράσματα της έρευνας, θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της τριπλής έκθεσης “Meat&Grill Days, Dairy Expo, Frozen Food” στις 10-12 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, και θα αναλυθούν από υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων της αγοράς.

Για να λάβετε μέρος στην έρευνα πατήστε εδώ.