Ένα ακόμα επιτυχημένο webinar με επίκαιρη θεματολογία από την OPTILOG Advisory Services οργανώθηκε μέσα στον Μάρτιο

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή άνω των 100 στελεχών ολοκληρώθηκε το webinar με τίτλο «Διαχείριση κόστους, αποδοτικότητας και ρίσκου στο κύκλωμα εφοδιασμού: Πώς επιτυγχάνεται η ισορροπία;» που οργανώθηκε από την OPTILOG Advisory Services.

Σκοπός του εν λόγω webinar αποτέλεσε η παρουσίαση εργαλείων, συστημάτων, επιχειρηματικών μοντέλων, τεχνικών και βέλτιστων πρακτικών και η εφαρμογή τους σε ένα αβέβαιο και πολύπλοκο περιβάλλον ώστε να καταφέρουν οι εταιρείες να διατηρήσουν σε ισορροπία το κόστος, την αποδοτικότητα και το ρίσκο σε ένα κύκλωμα εφοδιασμού, χωρίς να κάνουν εκπτώσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Στο πλαίσιο του webinar απαντήθηκαν τα κάτωθι ερωτήματα:

  • Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το κόστος, την αποδοτικότητα και το ρίσκο στο σύγχρονο ευμετάβλητο επιχειρηματικό περιβάλλον;
  • Πώς η χρήση αυτοματοποίησης  και νέων τεχνολογιών μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και να μειώσουν το λειτουργικό κόστος στους αποθηκευτικούς χώρους;
  • Πώς μπορούμε μέσω εργαλείων ΒΙ και αισθητήρων να λαμβάνουμε αποφάσεις με στόχο τη μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού οφέλους;
  • Πώς οι έξυπνες τεχνολογίες και επιχειρηματικό μοντέλα διανομής αυξάνουν κατακόρυφα την εξυπηρέτηση των πελατών και την αγοραστική τους εμπειρία (customer experience);
  • Πώς μπορούμε να υπολογίσουμε με λεπτομέρεια το κόστος μας σε διαδικασίες logistics ώστε να μπορέσουμε να το μειώσουμε;
  • Πώς μπορούμε να πετύχουμε αριστοποίηση των διαδικασιών μας, ευχαριστημένους πελάτες έχοντας ένα λελογισμένο και διαχειρίσιμο ρίσκο;

Χορηγοί του webinar ήταν οι εταιρείες FDL Group, MANTIS, Mobile Technology, SARMED και TRUCK NOW.