Σεμινάριο με θέμα “Demand Planning & Inventory Control στην εποχή του Process Automation” διοργανώνουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το Operation Center και η Optilog

 

Το Operations Center (www.operationscenter.eu) σε συνεργασία με την OPTILOG Advisory Services (www.optilog.gr) διοργανώνει κοινό σεμινάριο σε Αθήνα (Civitel Olympic Hotel: Λεωφ. Κηφισίας 2, Μαρούσι) και Θεσσαλονίκη (Porto Palace Hotel: Porto Palace Hotel: 26ης Οκτωβρίου 65, Θεσσαλονίκη) και ώρα 09:00 – 17:00, με θέμα “Demand Planning & Inventory Control στην εποχή του Process Automation”, στις 24 και 26 Ιουνίου αντίστοιχα.

Η ακρίβεια της πρόβλεψης ζήτησης και η διατήρηση του βέλτιστου αποθέματος αποτελεί πάντα το ζητούμενο για την εξασφάλιση μεγαλύτερης κερδοφορίας, καλύτερου cash flow, πωλήσεων και ενός καλά οργανωμένου κυκλώματος εφοδιασμού.

 

Σήμερα, όμως, η δουλειά των Planners, των Product Managers, των Buyers (όσον αφορά σε παραγγελίες και αναπλήρωση αποθέματος) και ευρύτερα όλων των σχετικών στελεχών «πρώτης γραμμής» είναι πιο περίπλοκη από ποτέ.

Το ασαφές και ραγδαία μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι αυξημένες και διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών, η ευρεία διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα πολλαπλά κανάλια διανομής, η διαφοροποίηση των πωλήσεων με συνεχείς προωθητικές ενέργειες, ακόμη και ο «καταιγισμός» πληροφοριών από τους καταναλωτές μέσω των social media ή οι συχνές εναλλαγές του καιρού, καθιστούν την πρόβλεψη ζήτησης καθώς και τη διαχείριση του αποθέματος μια ακόμα πιο σύνθετη διαδικασία.

Νέα εργαλεία και μεθοδολογίες εμφανίζονται στη σημερινή εποχή του αυτοματισμού των διαδικασιών, του data mining και της ανάληψης επαναλαμβανόμενων tasks από μηχανές ολοένα και πιο «ευφυείς».

Πόσο, όμως, έτοιμο είναι το Ανθρώπινο Δυναμικό να «μεταφράσει» αυτές τις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς σε αποτελεσματικές λύσεις για την επιχείρησή του;

 

 

Το σεμινάριο που συνδιοργανώνουν το Operations Center και η OPTILOG Advisory Services αποσκοπεί ακριβώς στην επικαιροποίηση των γνώσεων στελεχών που καθημερινά αναλύουν και παίρνουν αποφάσεις και ειδικότερα:

  • Στην ευαισθητοποίησή τους ως προς το market disruption
  • Στην υπενθύμιση των θεμελιωδών αρχών και μεθοδολογιών πρόβλεψης και διαχείρισης αποθεμάτων, που αποτελούν τις στέρεες βάσεις λειτουργίας κάθε επαγγελματία στον συγκεκριμένο χώρο
  • Στην επικαιροποίηση της εργαλειοθήκης τους με νέα μοντέλα, συστήματα και τεχνολογίες
  • Στην προετοιμασία για τη μετεξέλιξη του αντικειμένου εργασίας τους τα επόμενα χρόνια με την είσοδο του Μachine Learning και του Artificial Intelligence.

Στο προσκήνιο ένα διαχρονικό θέμα από μια νέα οπτική, δοσμένη από εξειδικευμένα στελέχη της αγοράς με best practices.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Forecasting & Demand Planners
  • Product Managers
  • Sales & Marketing executives
  • Υπεύθυνους και στελέχη Αγορών / Προμηθειών, Buyers
  • Supply Chain & Logistics Managers & Executives
  • Υπεύθυνους διαχείρισης αποθεμάτων
  • Υπεύθυνους Αποθήκης
  • Στελέχη Οικονομικής Διεύθυνσης / Financial Analysts
  • Lean & CI executives

Ανεξαρτήτως ιδιοτήτων, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά σε όσους ασχολούνται καθημερινά με:

  • την ανάλυση και πρόβλεψη της ζήτησης
  • την εισαγωγή νέων κωδικών και τη διαμόρφωση προϊοντικής γκάμας
  • τον σχεδιασμό και προγραμματισμό εμπορικών ενεργειών
  • τις συμφωνίες με προμηθευτές και τοποθέτηση παραγγελιών / αναπαραγγελιών
  • τη διατήρηση των αποθεμάτων ασφαλείας
  • τη διατήρηση της ρευστότητας και της ανάλυσης κόστους
  • τον προγραμματισμό παραγωγής

 

Λόγω του διατμηματικού του χαρακτήρα, στο σεμινάριο είναι χρήσιμο να συμμετέχουν παραπάνω από ένα στελέχη από διαφορετικές διευθύνσεις μίας επιχείρησης, ώστε να παρακολουθήσουν το συνολικό κύκλο ζωής των προϊόντων, τον ρόλο κάθε εμπλεκομένου στελέχους στην ορθολογική διαχείρισή του και την αναγκαιότητα των cross-functional συνεργασιών.

 

 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • Demand Factors
  • Πρόβλεψη ζήτησης και διαχείριση αποθέματος
  • Μοντέλα πρόβλεψης της ζήτησης
  • Στατιστικά μοντέλα και η εξέλιξή τους
  • Μέθοδοι αναπλήρωσης αποθέματος
  • Οικονομική –Ποσότητα Παραγγελίας – EOQ
  • Time Between Order – TBO
  • Τεχνικές γυρίσματος αποθεμάτων
  • Μοντέλα CPFR (Collaborative Planning, Forecasting & Replenishment) & VMI (Vendor Managemen Inventory)
  • KPIs (Forecast Accuracy, Perfect Order, Order Fill Rate, Customer Service κ.ά.)
  • Tasks Automation
  • Advanced Analytics
  • AI
  • Case Studies

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το πρόγραμμα

Πατήστε ΕΔΩ για να κάνετε την εγγραφή σας

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το Operations Center στον αριθμό σταθερού τηλεφώνου 210 9610093 ή στείλτε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@operationscenter.eu.