Πώς τα Operations γίνονται Intelligent στην εποχή του απόλυτου Customer Experience;

Το μεγάλο cross-functional συνέδριο του Operations Center στο Μουσείο Μπενάκη

 

Την Τρίτη 17 Μαρτίου (09.00 – 17.00) στο επιβλητικό Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη στην Πειραιώς 138, με δυνατότητα φιλοξενίας 400 ατόμων, θα πραγματοποιηθεί το συνέδριο με το πρωτοποριακό θέμα σύνδεσης του Customer Experience και του personalization που αυτό συνεπάγεται, με την οργάνωση και τoν προγραμματισμό των Λειτουργιών των επιχειρήσεων: customer centric στην πράξη, γρήγορα, ευέλικτα και πάνω απ΄ όλα με όλες τις διευθύνσεις «να μιλούν την ίδια γλώσσα», να θέτουν κοινούς στόχους και να χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία, τα Operations και το Supply Chain εισέρχονται στη νέα φάση του Intelligence, του Integration και του Process Optimization.

Τί θέλει σήμερα ο πελάτης, πώς η επιχείρηση εντοπίζει την πραγματική ζήτηση και πώς οργανώνει το Business Planning και το Inventory Control; Στον τομέα του execution, γιατί η παραδοσιακή έννοια της αποθήκευσης και της διανομής περνά στο στάδιο του “Smart Order Fulfillment” και τί αυτό συνεπάγεται για το άμεσο μέλλον της Εφοδιαστικής Αλυσίδας;

Με πρωτοποριακό πρόγραμμα 25 εισηγητών από διαφορετικές εταιρικές διευθύνσεις μεγάλων επιχειρήσεων της χώρας και διευρυμένο συνεδριακό κοινό, η διοργάνωση ανοίγει τις πύλες της στις 17.3 σ’ έναν από τους πλέον εμβληματικούς χώρους τέχνης και πολιτισμού.

Events Sponsor 2020: ΠΑΕΓΑΕ

Μέγας Χορηγός: MANTIS

Χρυσοί Χορηγοί: ACCENTURE, JUNGHEINRICH HELLAS & STEP ONE

Χορηγός: ΤΟΥΟΤΑ MATERIAL HANDLING GREECE

Χορηγός Επικοινωνίας: SUPPLY CHAIN & LOGISTICS magazine & www.supply-chain.gr

 

Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά το concept και τη θεματολογία του συνεδρίου

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα