Με ηλεκτρική αυτονομία 45 χλμ. το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid
Η παραγωγή του ξεκινά στις αρχές του 2025
H Ford προχωρά με ταχείς ρυθμούς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, παρουσιάζοντας το πολυαναμενόμενο Ranger Plug-in Hybrid. Αποτελεί την πρώτη υβριδική έκδοση στην ιστορία του best-seller pick-up της Ευρώπης, το οποίο στην νέα του γενιά διαθέτει και μια «καθαρότερη» εκδοχή που φορτίζει την μπαταρία της στην πρίζα.
Η παραγωγή του νέου Ford Ranger Plug-in Hybrid προγραμματίζεται να εκκινήσει προς τα τέλη του επόμενου έτους, ενώ οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2025.
«Καθαρό» και σχεδόν αθόρυβο για 45 χλμ.
Δίχως να ανακοινώνει νούμερα απόδοσης, η Ford τονίζει πως το νέο Ranger Plug-in Hybrid θα διαθέτει την υψηλότερη ροπή από κάθε άλλο μοντέλο της γκάμας του δημοφιλούς pick-up. Στην «καρδιά» του υβριδικού συστήματος του επερχόμενου μοντέλου βρίσκεται ο γνωστός 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost, χωρητικότητας 2,3 λίτρων. Ο υπερτροφοδοτούμενος θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αγνώστων λοιπών στοιχείων, όπως και με ένα επαναφορτιζόμενο στην πρίζα σύστημα μπαταρίας, το μέγεθος της οποίας επίσης δεν έχει γίνει προς το παρόν γνωστό.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid υπόσχεται πως είναι σε θέση να διανύσει απόσταση που υπερβαίνει τα 45 χιλιόμετρα, κάνοντας χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα πάντα με το πρότυπο WLTP και έχοντας πλήρως φορτισμένη την μπαταρία. Επιπλέον, σε χώρες και πόλεις που έχουν τις σχετικές ρυθμίσεις και περιορισμούς, το υβριδικό Ranger επιτρέπει την κίνηση σε αστικές ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων (Low Emission Zone – LEZ), με τα οφέλη για τον ιδιοκτήτη του να είναι προφανή.
Διευκολύνοντας τον επαγγελματία
Σημαντικό, επίσης, για τον επαγγελματία είναι πως δεν έχει μειωθεί η ελκτική ικανότητα του υβριδικού Ranger, παραμένοντας -όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα- στα 3.500 κιλά. Ένα ακόμα στοιχείο του Ranger Plug-in Hybrid, που θα εκτιμήσει ο πιθανός ιδιοκτήτης του, είναι το σύστημα «Pro Power Onboard», το οποίο επιτρέπει την τροφοδοσία με ενέργεια ηλεκτρικών εργαλείων και συσκευών, με τις σχετικές πρίζες να βρίσκονται τόσο στην καρότσα, όσο και στην καμπίνα επιβατών.
Μεγάλη διευκόλυνση προσφέρουν, ακόμα, οι επιλέξιμες λειτουργίες του υβριδικού συστήματος, που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει το πώς και το πότε θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική ενέργεια που βρίσκεται αποθηκευμένη στην μπαταρία. Κατά τα γνωστά από την υπόλοιπη γκάμα, το νέο Ranger Plug-In Hybrid εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης και πλήθος επικουρικών προς τον οδηγό συστημάτων ασφαλείας.
Οικοσύστημα ηλεκτροκίνησης
Αξίζει να σημειωθεί, πως οι υποψήφιοι αγοραστές του Ranger Plug-in Hybrid θα επωφεληθούν από το οικοσύστημα λύσεων που έχει δημιουργήσει η Ford Pro, προκειμένου να διευκολυνθεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Οι επαγγελματίες θα έχουν στην διάθεσή τους μια σειρά λύσεων σε ό,τι αφορά τη φόρτιση, το λογισμικό και τις επιλογές συντήρησης, πάντα με την καθοδήγηση των ανθρώπων της Ford.
«Το Ranger Plug-in Hybrid θα βοηθήσει τους πελάτες να προχωρήσουν σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, με περισσότερη αυτοπεποίθηση και δυνατότητες από ποτέ, διατηρώντας παράλληλα το Ranger στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και στην ηγετική θέση της κατηγορίας των pick-up φορτηγών μεσαίου μεγέθους» δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής της Ford Pro Ευρώπης, κ. Hans Schep.