Mercedes-Benz Arocs με ελκτική ικανότητα 1.000 τόνων

Το ειδικά διασκευασμένο Mercedes-Benz Arocs SLT 4463 AS 8x6, μπορεί να φέρει εις πέρας εξαιρετικά βαριές και απαιτητικές μεταφορές, εμφανίζοντας ελκτική ικανότητα 1.000 τόνων.

Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα στην εταιρεία Viktor Baumann, ένα ειδικά διασκευασμένο φορτηγό για heavy-duty μεταφορές. Λόγος γίνεται για ένα Arocs SLT 4463 AS 8×6 ισχύος 625 ίππων, το οποίο είναι σε θέση να ενταχθεί σε συρμούς μεικτού βάρους 1.000 τόνων.

Αλλαγή ή τροποποίηση σε 9.500 μέρη

Υπεύθυνη για τη μετατροπή, ήταν η γνωστή γερμανική εταιρεία Paul Nutzfahrzeuge, η οποία ειδικεύεται στα βαρέα οχήματα ειδικής χρήσης. Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο Arocs SLT 4463 AS 8×6, είναι το μοναδικό μοντέλο της γκάμας του Arocs με κίνηση σε όλους τους τροχούς, που φέρει την πλατιά καμπίνα, BigSpace.

 

Mercedes-Benz Arocs με ελκτική ικανότητα 1.000 τόνων

 

Στη μετατροπή, υπολογίζεται πως περίπου 9.500 μέρη και ανταλλακτικά άλλαξαν ή τροποποιήθηκαν. Στο εγχείρημα, συνεργάστηκαν ακόμα η συνεργάτιδα της Mercedes-Benz Trucks, εταιρεία RKG TruckService, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth της Γερμανίας και η μονάδα μετατροπών της Mercedes-Benz που βρίσκεται στο Molsheim της Γαλλίας.

Σημειώνεται, πως στις ακραίες μεταφορές βαρέως τύπου της Baumann, δύο, τρία ή περισσότερα φορτηγά συνδεδεμένα μαζί, τραβούν από μπροστά μια πλατφόρμα πολλαπλών αξόνων, ενώ ένα άλλο φορτηγό σπρώχνει από πίσω. Το νέο Mercedes-Benz Arocs SLT 4463 AS 8×6 προορίζεται να αποτελεί το τελευταίο όχημα ρυμούλκησης και επομένως λειτουργεί ως σύνδεσμος με το ρυμουλκούμενο.

Τα στάδια της διασκευής

Το βαρύ φορτηγό είχε ήδη ενισχυμένο πλαίσιο και το κατάλληλο σύστημα μετάδοσης κίνησης από το εργοστάσιο. Η τοποθέτηση του επιπλέον άξονα, η εγκατάσταση των συνδέσμων βαρέως τύπου εμπρός και πίσω, αλλά και όλες οι υπόλοιπες απαραίτητες τεχνικές αναβαθμίσεις, πραγματοποιήθηκαν στο εργοστάσιο φορτηγών Mercedes-Benz στο Molsheim.

 

Mercedes-Benz Arocs με ελκτική ικανότητα 1.000 τόνων

 

Προκειμένου να ασκηθεί μεγαλύτερη πίεση στους τροχούς και έτσι να αυξηθεί η πρόσφυση, εγκαταστάθηκε η λεγόμενη «πλατφόρμα έρματος» από την Paul Nutzfahrzeuge στην Κάτω Βαυαρία. Η ομάδα της Paul υλοποίησε, επίσης, την εκτεταμένη μετατροπή στην πλατιά καμπίνα, αντικαθιστώντας την StreamSpace των 2,25 μέτρων, με την BigSpace που έχει πλάτος 2,5 μέτρα.

Στα μέσα του περασμένου Οκτωβρίου, λιγότερο από έναν χρόνο από την αρχική παραγωγή του από τη Mercedes-Benz, το ειδικής χρήσης φορτηγό επέστρεψε στο Wörth για να παραδοθεί στους ιδιοκτήτες του, λαμβάνοντας νωρίτερα την απαραίτητη έγκριση από τον TÜV προκειμένου να βγει στον δρόμο. Νωρίτερα, είχε περάσει 14 εβδομάδες στη Γαλλία (Molsheim), όπου μεταξύ πολλών άλλων, τοποθετήθηκε και ένα ντεπόζιτο πετρελαίου 900 λίτρων.

 

Mercedes-Benz Arocs με ελκτική ικανότητα 1.000 τόνων