“Logi.C special edition: 8 Απριλίου – Supply Chain goes Paperless & 8 Ιουνίου – Supply Chain as a Customer”

Τα γνωστά σε όλους πολύ-συνέδρια LOGI.C επανέρχονται το 2021 με δύο ειδικού ενδιαφέροντος day events, τα LOGI.C special, που διοργανώνονται από την O.MIND CREATIVES σε digital μορφή στις 8 Απριλίου & 8 Ιουνίου αντίστοιχα. Οι 2 αυτές εκδηλώσεις έρχονται στο 1ο 6μηνο του έτους, και λίγο πριν από την ετήσια καθιερωμένη διοργάνωση τους, στο πλαίσιο της 8ης Έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics» – «Cargo Truck & Van Expo»  στις 2-4 Οκτωβρίου 2021.

Εν αναμονή λοιπόν της μεγάλης διοργάνωσης, και κατόπιν αντίστοιχων αιτημάτων από την ίδια την αγορά, τα LOGI.C special θα είναι μαζί σας σε web μορφή, με δύο θεματικές που αγγίζουν όλους τους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας, παρουσιάσεις case studies, polls, αλλά και συζητήσεις υψηλού ενδιαφέροντος.

Στις 8 Απριλίου, η συζήτηση θα ανοίξει με ένα θέμα που δεν είναι σαφώς καινούργιο για την λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά η πανδημία και η ψηφιοποίηση, το ανέδειξαν σε καθολικό trend για το 2021… Μιλάμε για τις paperless υπηρεσίες στην εφοδιαστική αλυσίδα υπό τον τίτλο “Supply Chains goes Paperless”…

Την σκυτάλη στις 8 Ιουνίου, παίρνουν οι… προμηθευτές της αγοράς εφοδιαστικής αλυσίδας, που καλούνται εδώ και έναν χρόνο να παράσχουν λύσεις και «εργαλεία» αναδιάρθρωσης εντός και εκτός αποθηκών, καθώς η ένταση του e-commerce και η αλλαγή στην συχνότητα και τον όγκο των παραγγελιών, ανέδειξαν νέες ανάγκες στην διάρθρωση των αποθηκευτικών χώρων, του Picking, της οργάνωσης παραγγελίας και ελέγχου της… Προσεγγίζουμε λοιπόν το “Supply Chain as a customer και συνομιλούμε με «πελάτες» και «προμηθευτές» για τη νέα μορφή που φαίνεται να λαμβάνει το customer service στην εφοδιαστική αλυσίδα.

8 Απριλίου Πέμπτη Supply Chain goes Paperless

  • Πώς η αναγκαιότητα του κορωνοϊού / να μην αγγίζουν έγγραφα οι εμπλεκόμενοι στην εφοδιαστική, έδωσε ώθηση  στις paperless λύσεις
  • Τι σημαίνει στην πράξη paperless στην αποθήκη, στην τιμολόγηση, στη μεταφορά, στην παράδοση στον τελικό καταναλωτή
  • Λύσεις τέτοιες, με έμφαση και στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και στην διευκόλυνση της διαδικασίας έχουν υιοθετήσει οι μεγαλύτεροι 3PLs εντός και εκτός συνόρων
  • Τι σημαίνει Paperless στο last mile;  Πώς εμπλέκονται οι μεταφορικές εταιρείες σε αυτό; Τι γίνεται με τελωνεία και φορτηγά; Πιλοτικά προγράμματα στην Ευρώπη δείχνουν το δρόμο.
  • Υπάρχει το αντίστοιχο νομοθετικό πλαίσιο που να βοηθά στην πλήρη ψηφιοποίηση των εμπορικών εγγράφων; Ανοίγουμε τη συζήτηση…

8 Ιουνίου Τρίτη_ Supply chain as a customer.

  • Τι νέες ανάγκες έχουν ανακύψει για την λειτουργία του supply chain από την πανδημία και έπειτα;
  • Τι εσωτερικές αλλαγές χρειάζεται να κάνουν οι εταιρίες σε: διάρθρωση ραφιών, χωροταξική διάταξη αποθήκης, νέα μηχανήματα, νέα συστήματα διαχείρισης αποθήκης, ροή παραγγελιοληψιών..
  • Πώς αντιμετωπίζουν οι προμηθευτές του supply chain τις νέες συνθήκες; Πιο μικρού όγκου, συχνές παραγγελίες λόγω αύξησης του e-commerce;
  • Άλλαξαν οι ανάγκες ακόμη και για packaging hubs; Από τις μεγάλες αποθήκες του Ασπροπύργου, μετακινούμαστε στο ευρωπαϊκό μοντέλο των small urban hubs εντός της πόλης; Η περίπτωση του Ταύρου κ.λπ.
  • Πώς συνεργάζονται πελάτες και προμηθευτές για να εκσυγχρονίσουν την διαδικασία του supply chain, μετά την πανδημία;

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες ή επικοινωνήστε με την O.MIND CREATIVES στο 210-9010040.