Live Webinar: Πώς διαμορφώνεται η νέα πραγματικότητα του Customer Experience το 2030;

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020 και ώρα 16:30 η εταιρεία SAS και το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ σας προσκαλούν στο live webinar που συνδιοργανώνουν με κεντρικό θέμα «Πώς διαμορφώνεται η νέα πραγματικότητα του Customer Experience το 2030;». Το κρίσιμο αυτό ερώτημα απασχόλησε τη SAS και τους πελάτες της και οι απαντήσεις παίρνουν σχήμα και μορφή μέσα από μια άκρως πρωτότυπη παγκόσμια έρευνα στην οποία συμμετείχαν πάνω από 4.000 καταναλωτές και brands.

Αντισυμβατικά και εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα ανοίγουν ένα παράθυρο στο παρόν και το επερχόμενο μέλλον, στις προσδοκίες και στους καθοριστικούς παράγοντες που θα μετασχηματίσουν και θα αναδιαμορφώσουν ψηφιακά την πελατειακή εμπειρία. Ένα μέλλον γεμάτο εκπλήξεις και προκλήσεις με ορόσημο το έτος 2030.

Οι πρόσφατες αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία και η καθημερινότητα κορύφωσαν τη ζήτηση για δεδομένα και ψηφιακές αλληλεπιδράσεις. Ο τεράστιος όγκος των αναγκών εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον οδηγεί στην λήψη ολοένα και περισσότερων αποφάσεων σε τελευταίας γενιάς έξυπνα υπολογιστικά συστήματα.

Σας προσκαλούν σε αυτήν την εξαιρετικά καρποφόρα διαδικτυακή συνάντηση, όπου η SAS και εκλεκτά στελέχη από την ελληνική και κυπριακή αγορά, θα μοιραστούν μαζί μας τις απόψεις τους για τα ευρήματα της έρευνας και τους μελλοντικούς στρατηγικούς σχεδιασμούς τους για το Customer Experience.

Πατήστε ΕΔΩ για να κάνετε την εγγραφή σας

To webinar τελεί υπό την αιγίδα του  Cyprus Institute of Marketing.

Χορηγός Επικοινωνίας είναι το περιοδικό Supply Chain & Logistics.