H Αθήνα ήταν ο προορισμός-έκπληξη που επέλεξε η SAS στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της “Destination Unknown”

Η Αθήνα ήταν o προορισμός-έκπληξη που επέλεξε η SAS για τους επιβάτες της, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της “Destination Unknown”. Πρόκειται για μια εμπειρία πτήσης, που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν κράτηση εισιτηρίων πριν μάθουν τον προορισμό τους. Οι επιβάτες θα μάθουν πού πάνε κατά τη διάρκεια της πτήσης, ενώ δυνατότητα συμμετοχής στην πτήση και στο ταξίδι αυτό έχουν τα μέλη του προγράμματος ανταμοιβής EuroBonus.

Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία SAS, μέσα σε λίγα λεπτά από την ανακοίνωση της 12ης Φεβρουαρίου 2024 του προγράμματος, περισσότερα από 1.000 μέλη έκαναν αίτηση για την πτήση-έκπληξη. Η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων έκλεισε 24 ώρες αργότερα και όσοι επιλέχθηκαν για το ταξίδι είχαν ακόμα μία μέρα για να επιβεβαιώσουν ότι θα πάνε να πληρώσουν.

 

Ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρης Φραγκάκης, ο Chief Commercial Officer της SAS. κ. Paul Verhagen, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ ΔΑΑ, κα Ιωάννα Παπαδοπούλου και ο Εμπορικός Αντιπρόσωπος της SAS στην Ελλάδα, κ. Αλέξανδρος Αβερκιάδης

 

Αντί για χρήματα, οι ταξιδιώτες έπρεπε να εξαργυρώσουν 30.000 μίλια για μία θέση. Εάν κάποιος επιλέχθηκε και δεν είχε αρκετά μίλια ή πόντους, μπορούσε να δώσει χρήματα για να συμπληρώσει το ποσό. Το ταξίδι ξεκίνησε από την Κοπεγχάγη στις 5 Απριλίου και θα επιστρέψει στην ίδια πόλη στις 8 Απριλίου. Οι συμμετέχοντες ήταν VIPs πελάτες της SAS καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη της διοίκησης της εν λόγω εταιρείας.

Το μόνο που γνώριζαν οι ταξιδιώτες είναι ότι η πτήση θα διαρκούσε μερικές ώρες. Καθώς πλησίαζε η ημερομηνία του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είχαν λάβει οδηγίες από την Scandinavian Airlines για το τι να πακετάρουν.

 

 

Οι πτήσεις-έκπληξη σημειώνουν άνοδο στην δημοτικότητα, ενώ η Scandinavian Airlines δεν είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που αγκαλιάζει τους μυστηριώδεις προορισμούς. Αυτή η πρωτοβουλία προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Ελλάδα έναντι άλλων χωρών για 12μηνη επέκταση της τουριστικής περιόδου, η οποία περιλαμβάνει χειμερινές διακοπές, city breaks, conference events και αφίξεις ποιοτικού τουρισμού.

Η αεροπορική εταιρεία SAS επέλεξε από όλες τις χώρες του κόσμου την Ελλάδα και συγκεκριμένα την Αθήνα για το Super Project, “Destination Unknown”. Οι 200 συμμετέχοντες στο ταξίδι προέρχονται από τις Σκανδιναβικές χώρες, ΗΠΑ, Ευρώπη κ.ά. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού πρόσφερε δωρεάν ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης για τους 150 από τους 200 συμμετέχοντες στο ταξίδι.