4 παράλληλες εκδηλώσεις – ημερίδες στο πλαίσιο της Frozen Food 2018

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διοργάνωση της 3πλης έκθεσης Meat&Grill, Dairy Expo, Frozen Food στις 10-11-12 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo από την o.mind Creatives.

Σε συνδυασμό με τις πολύ σημαντικές συμμετοχές από τον χώρο του ψυχρού τροφίμου, του εξοπλισμού και των υπηρεσιών για την ψυχρή εφοδιαστική αλυσίδα, τα περιοδικά της o.mind Creatives, διοργανώνουν σε συνεργασία με Φορείς και Συνεργάτιδες Εταιρείες και μια σειρά παράλληλων συνεδριακών εκδηλώσεων, που θα ενημερώσουν εκθέτες και επισκέπτες για θέματα που αφορούν στους κλάδους που δραστηριοποιούνται.

Στο πλαίσιο της Frozen Food, στο Hall 3 του Metropolitan Expo, την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, οι κλάδοι του κρέατος, των γαλακτοκομικών, αλλά και των λοιπών ψυχόμενων προϊόντων, συναντούν την εφοδιαστική αλυσίδα. Σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Optilog, η o.mind Creatives διενεργεί και παρουσιάζει 2 ξεχωριστές μελέτες για την Υφιστάμενη Κατάσταση και τις Μελλοντικές Προκλήσεις στη διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στους κλάδους Κρέατος και Γαλακτοκομικών.

Παράλληλα, η Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους & Logistics (ΕΕΒΨ&L), ο κατεξοχήν φορέας για την ψυχρή εφοδιαστική αλυσίδα -που έχει θέσει την έκθεση και υπό την Αιγίδα του- θα παρουσιάσει σε ειδική εκδήλωση τη 2η Πανελλήνια Έρευνα για την Αποτύπωση της λειτουργίας της Ψυχρής Εφοδιαστικής Αλυσίδας στη χώρα, η οποία διενεργείται σε συνεργασία με την Grant Thornton και το ΕΚΕΤΑ.

Μια σημαντική παρέμβαση για εκθέτες και επισκέπτες – παραγωγούς, θα αποτελέσει το Σεμινάριο του ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ, στο οποίο θα αναλυθούν οι απαιτούμενοι σταθμοί / προϋποθέσεις, ώστε να είναι επιτυχημένα τα εξαγωγικά πλάνα των επιχειρήσεών τους. Πέραν της ημερίδας, ο ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ θα πραγματοποιήσει συναντήσεις στο περίπτερό του με τους εκθέτες που ενδιαφέρονται για εξαγωγές, παρέχοντάς τους συμβουλευτικές υπηρεσίες, καθώς και συνεργασία με το δίκτυο των 5.000 σημείων που εξυπηρετεί στην Ευρώπη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ www.frozenfoodexpo.gr