Υπεγράφη η νέα σύμβαση για την αναβάθμιση και επέκταση του Κρατικού Αερολιμένα της Χίου «Όμηρος»

Υπεγράφη παρουσία των υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, Μετανάστευσης & Ασύλου, κ. Νότη Μηταράκη και του  Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη, η σύμβαση για την περαιτέρω αναβάθμιση του αεροδρομίου Χίου.

Τα νέα έργα, προϋπολογισμού 9,6 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, αφορούν στην επέκταση και βελτίωση των κτηριακών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του τερματικού σταθμού του Αεροδρομίου «Όμηρος». Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».

Η ταυτότητα του έργου

Αντικείμενο του έργου είναι η επέκταση, αναδιαρρύθμιση , επισκευή και βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Κρατικού Αερολιμένα Χίου. Περιλαμβάνει τα έργα επέκτασης και βελτίωσης του υφιστάμενου αεροσταθμού που αφορούν σε υποδομή για την παροχή αεροναυτικών υπηρεσιών, ήτοι το τμήμα των εργασιών αυτών (οικοδομικές, υδραυλικές, η/μ κ.λπ.) που αφορούν στην διαμόρφωση των χώρων εξυπηρέτησης των επιβατών, των γραφείων της ΥΠΑ, των γραφείων ελέγχων κ.λπ., μη περιλαμβανομένων των εργασιών για χώρους εμπορικών χρήσεων (καταστήματα, γραφεία και αποθήκες τρίτων, εκδοτήρια εισιτηρίων κ.λπ.) και χρήσεων εστίασης.

Υποδομή εμπορικών χρήσεων και χρήσεων εστίασης

Αφορά στην υποδομή εμπορικών χρήσεων και χρήσεων εστίασης και περιλαμβάνει τις απαραίτητες κατασκευαστικές εργασίες για τους χώρους εστίασης και εμπορικής χρήσης του Αεροσταθμού.

Οι κύριες λειτουργίες του Αεροσταθμού, όπως ο έλεγχος εισιτηρίων, ο έλεγχος διαβατηρίων, ο χώρος αναμονής πριν από την επιβίβαση, ο χώρος αναμονής των αφίξεων, η διαχείριση των αποσκευών και ο χώρος Υποδοχής Αφίξεων, έχουν μελετηθεί με βάση το νέο εμβαδόν του κτηρίου (1673,27μ² συνολική δόμηση ισογείου & νέος χώρος σε όροφο για γραφεία 58,74μ² πέραν των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του δώματος που καλύπτουν επιφάνεια 35,74μ² και του Π.Ε.Α. με επιφάνεια 20,91μ²) και συνιστούν ουσιαστική αναβάθμιση της υφιστάμενης κατάστασης, τηρώντας παράλληλα τους εγκεκριμένους όρους της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.