Το Oracle Cloud αναβαθμίζει την εμπειρία του πελάτη στον Όμιλο Prada

Η Oracle ανακοίνωσε την επιτυχή υλοποίηση των Retail cloud-based εφαρμογών της στον όμιλο Prada. Το κορυφαίο brand βρίσκεται ήδη σε ένα ταξίδι μαζί με την Oracle, με στόχο να συνδυάσει τις φυσικές προσφορές στα καταστήματα με τις ψηφιακές προσφορές του, να γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες του και να αξιοποιήσει τα διαθέσιμα δεδομένα, ούτως ώστε να προσφέρει στους πελάτες μια πιο εξατομικευμένη-προσωποποιημένη εμπειρία.

Μέσω των λύσεων Oracle Retail Xstore Point-of-Service (POS)) και Oracle Retail Customer Engagement Cloud Service, ο όμιλος Prada μπορεί να συλλέγει τις προτιμήσεις και τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Τα δεδομένα αυτά μπορούν στην συνέχεια να αναλυθούν και να μετατραπούν σε στρατηγικές ενέργειες, με  στόχο την αύξηση της πιστότητας των πελατών.

«Ένας παγκόσμιος όμιλος, όπως ο όμιλος Prada, αφιερώνει χρόνο για να κατανοήσει τα δεδομένα γύρω από τους πελάτες του, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών, της συμπεριφοράς και της αγοραστικής συνήθειας τους» δήλωσε ο Mike Webster, ανώτερος αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής Retail της Oracle. «Ο συνδυασμός του προγραμματισμού και των αναλυτικών δεδομένων με τεχνολογίες που αφορούν στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, δίνουν τη δυνατότητα στον έμπορο λιανικής να μπορεί να προβλέπει, να εξατομικεύει και να παραδίδει ανάλογα με την στρατηγική που υπόσχεται το κάθε brand. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε την επιτυχημένη ανάπτυξη των λύσεων σχεδιασμού και πρόβλεψης λιανικής πώλησης που βασίζονται σε cloud υπηρεσίες, οι οποίες είναι εμπλουτισμένες με λειτουργικότητες τεχνητής νοημοσύνης και είναι ενσωματωμένες με τις omnichannel λύσεις στον Όμιλο Prada».

«Η κατανόηση των πελατών μας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μας» επεσήμανε  ο Lorenzo Bertelli, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Prada. «Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σε αυτό και να μας επιτρέψει να καινοτομήσουμε ταχύτερα, να αυξήσουμε την αξία και τελικά να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανάπτυξη. Με την Oracle, έχουμε δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης και γνωρίζουμε ότι μπορούμε να βασιστούμε στην ομάδα και στην τεχνολογία της για να ικανοποιήσουμε τις επιχειρηματικές μας ανάγκες».

Πρόσφατα, ο όμιλος Prada Group υλοποίησε με επιτυχία τις λύσεις Oracle Retail Cloud Services για τον οικονομικό προγραμματισμό των εμπορευμάτων, την συλλογή και τον προγραμματισμό ειδών για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών merchandising. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτίωση των πωλήσεων και των προβλέψεων, την ανάλυση της απόδοσης, καθώς και τη διαχείριση και την κατανομή των αποθεμάτων. Με αυτά τα δεδομένα, ο Όμιλος Prada στοχεύει στην καλύτερη διαχείριση των διαδικασιών λειτουργίας του, στον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό και στην ταχύτερη αντίδρασή του στις μεταβολές και στην εξέλιξη κυρίως της αγοράς.

Στην επόμενη φάση, ο Όμιλος Prada θα υλοποιήσει την υπηρεσία Oracle Retail Demand Forecasting Cloud Service, ένα εργαλείο πρόβλεψης για τις επιχειρήσεις που περιλαμβάνεται στη σουίτα Oracle Retail Analytics and Planning. Οι λύσεις εγκαθίσταται πάνω στο Oracle Retail AI Foundation, το οποίο παρέχει τις αναλυτικές πληροφορίες για τη βοήθεια στη λήψη αποφάσεων που αφορούν στον προγραμματισμό, στον σχεδιασμό αγορών, μετακινήσεων και πωλήσεων.