Το 1ο συνέδριο για Logistics & CUSTOMER SERVICE for Positive Customer Experience στις 18 Μαΐου από το SUPPLY CHAIN INSTITUTE και την PLANNING

Σε συνέχεια των διαδικτυακών συνεδρίων που διοργανώνει το SUPPLY CHAIN INSTITUTE υπό την επιστημονική υποστήριξη της PLANNING, έρχεται ένα ακόμα επίκαιρο κι ενδιαφέρον θέμα, άμεσης συσχέτισης με τα logistics, το CUSTOMER SERVICE for Positive Customer Experience.

Ένας από τους 4 πυλώνες της εφοδιαστικής αλυσίδας, μαζί με το Warehousing, Planning και Distribution, είναι το Customer Service, αποτελώντας αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης και σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης, το οποίο μετατρέπεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

To Customer Service συντελεί στην απόκτηση αφοσίωσης και στη διατήρηση του πελάτη. Ένας επαναλαμβανόμενος πελάτης είναι ένας πελάτης που είναι πιστός στην εταιρεία και ως εκ τούτου ξοδεύει περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Υπολογίζεται κατά 67% περισσότερο. Μια απλή αύξηση 5% στην διατήρηση πελατών ισοδυναμεί με αύξηση σχεδόν 25% στα κέρδη.

Παράλληλα, σπουδαιότεροι παράγοντες σύνδεσης customer service και logistics θεωρούνται η έγκαιρη και ακριβής παράδοση, το ποσοστό άρτιας εκπλήρωσης παραγγελιών και η κατάσταση στην οποία παραδίδεται το προϊόν. Όμως, η εξυπηρέτηση δεν σταματάει τη στιγμή που ολοκληρώνεται η παραγγελία. Το after sales service και τα reverse logistics, απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και χειρισμό, ώστε αφενός να μην εκτοξεύσουν το κόστος για την επιχείρηση, και αφετέρου να συνδράμουν ώστε να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα η εξυπηρέτηση/ικανοποίηση του πελάτη.

Το συνέδριο θα κινηθεί σε 2 άξονες:

  • 1ος άξονας: το Customer service σε επίπεδο Β2Β
  • 2ος άξονας: το Customer service σε επίπεδο Β2C. Θα εξεταστεί η συμβολή του 3PL συνεργάτη για το βέλτιστο customer service, καθώς και των εργαλείων last mile για τη διανομή στο τελευταίο σημείο στο ταξίδι του προϊόντος

 

 

Κορυφαία στελέχη (ομιλητές και πανελίστες) από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εμπλουτίζουν την ατζέντα του συνεδρίου και  μοιράζονται  τις γνώσεις και τις τεχνικές τους από το Customer Service δίνοντας στους συμμετέχοντες βέλτιστες πρακτικές μέσα από case studies. Κeynote Speaker ένας από τους κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου με διεθνή καριέρα στο εξωτερικό, George Paraskevadis, Director, Distributor & Customer Service Consumer/Pharma, AMET (Africa, Middle East & Turkey) της JOHNSON & JOHNSON Supply Chain, θα μιλήσει για την εξέλιξη του ρόλου του Customer Service και τις προοπτικές του μέλλοντος. Μεταξύ άλλων, θα παρουσιαστούν τα skills που απαιτείται να έχει το στέλεχος του customer service department.

Σκοπός του συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τα τρέχοντα θέματα, τους προβληματισμούς και τις λύσεις που απασχολούν όσους λαμβάνουν αποφάσεις στο customer service. Επιπλέον, το συνέδριο θα εφοδιάσει τα στελέχη των επιχειρήσεων με τις κατάλληλες γνώσεις, εμπειρίες και case studies για τη λήψη αποφάσεων, παρουσιάζοντας εφαρμοσμένες λύσεις.

Πρόκειται για ένα συνέδριο που πραγματοποιείται  για πρώτη φορά με τη θεματολογία του να εστιάζει και να καλύπτει την άμεση σύνδεση και την επίδραση των Logistics στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Το on-line conference, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που με ρόλο προμηθευτή, πωλητή ή παρόχου υπηρεσιών logistics, συμβάλλουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση στην θετική εμπειρία του πελάτη/καταναλωτή.

Το συνέδριο στηρίζουν οι εταιρείες: Μέγας Χορηγός: Mantis, Χρυσοί Χορηγοί: Synergy, Telenavis & Diakinisis, Χορηγοί: Erganet & CPI.

Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας είναι το περιοδικό Supply Chain & Logistics και η ιστοσελίδα  www.supply-chain.gr.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τις εγγραφές στο site www.scisce.eu.