Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της TÜV AUSTRIA Academy με θέμα “EFFECTIVE PRICING. STRATEGY & TACTICS”

Η TÜV AUSTRIA Academy διοργανώνει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “EFFECTIVE PRICING. STRATEGY & TACTICS”, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που διαθέτει, τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020, από τις 9:00 έως τις 16:00.

Σκοπός – Οφέλη

Η απολύτως εξειδικευμένη δομή και θεματολογία του προγράμματος εισάγει τους συμμετέχοντες στον πυρήνα και στα μυστικά της τιμολόγησης. Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές θα κατανοήσουν τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των τιμών και θα αποκτήσουν την αναγκαία «οπτική», γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να:

  • ενσωματώνουν στις τιμές τους «Αξία» που θα πληρωθεί από τον πελάτη
  • διαπραγματεύονται αποτελεσματικά, αλλάζοντας τις πεποιθήσεις των πελατών ως προς την τιμή προς όφελός τους
  • χειρίζονται το «όπλο» της τιμής στρατηγικά και όχι «αντιδραστικά» προκειμένου για να ξεπεράσουν πρόσκαιρα προβλήματα
  • εκτιμούν τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις των αποφάσεών τους
  • διαβλέπουν πότε έχει νόημα να ανταγωνίζονται ως προς την τιμή και πότε όχι
  • απαντούν έξυπνα και ευέλικτα στον ανταγωνισμό των τιμών

Θεματολογία

  • «Τιμή» Vs «Αξία». Είναι μια «Σωστή» τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;
  • Value Creation Vs Value Capture. Γιατί η Δημιουργία Αξίας δεν μιλά από μόνη της για Κέρδη;
  • Distinctive Value Drivers. «Οδηγοί» Αξίας με επίκεντρο το Προϊόν και τον Πελάτη
  • Η  Δυναμική της τιμής ως Συντελεστής Παραγωγής Κερδών
  • Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης
  • Μέθοδοι Καθορισμού τιμών. Ποια Κόστη εμπλέκονται στην τιμολόγηση
  • Market – oriented Pricing. Ο παράγοντας «Ζήτηση» και το «Νεκρό Σημείο»
  • Πώς μια τιμή που καλύπτει τα Κόστη μπορεί να Υπονομεύει τα Κέρδη;
  • Πώς μια τιμή για Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μπορεί να Υπονομεύει τα Κέρδη;
  • Τιμολόγηση για Παρακίνηση Ζήτησης & Διάθεση Πλεονάσματος
  • Value-based Pricing. Το «κλειδί» της Εκλαμβανόμενης αξίας
  • Προσδιορισμός τιμής βάσει προκαθορισμένου ROI
  • Benefit – oriented Pricing. Πώς τα χειροπιαστά Οφέλη οδηγούν σε Υπερκέρδη
  • Competition – based Pricing. Πόσο καλά κατέχετε το …. «παιχνίδι» των τιμών;
  • Differentiated Pricing. Πώς δεν θα … «αφήσετε χρήματα επάνω στο τραπέζι»
  • Πολιτικές Τιμολόγησης. Εργαλεία & Τεχνικές καθορισμού «Τελικών» τιμών
  • Εκπτώσεις & Κερδοφορία. Σημεία Ελέγχου για την αποφυγή Λαθών που κοστίζουν

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για στελέχη, τα οποία αναλύουν, σχεδιάζουν, προτείνουν και εγκρίνουν την τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεών τους. Θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που λανσάρουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά, αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό τιμών ή/και, γενικότερα, δυσκολεύονται να «περάσουν» τιμές αντάξιες της πραγματικής «Αξίας» που προσφέρουν.

Η παρακολούθηση γίνεται με τη μορφή σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα απ’ όπου και αν βρίσκεστε.

Δείτε ΕΔΩ την αναλυτική περιγραφή του προγράμματος.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στα τηλέφωνα 210 5220920  – Αθήνα, 2310 941100 – Θεσσαλονίκη, 2810 244150 – Ηράκλειο και 22510 40502 – Μυτιλήνη.