Με επιτυχία έριξαν την αυλαία τα digital LOGI.C 2020

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα digital LOGIC 2020, συγκεντρώνοντας το έντονο ενδιαφέρον του κλάδου, καθώς κατέγραψαν 708 εγγραφές online συνέδρων, και διατήρησαν σταθερά ενεργούς 270 συνέδρους καθ’ όλη τη διάρκεια των πάνελ, στις δύο ημέρες διεξαγωγής τους, την 1η και 2 Οκτωβρίου.

 

Συνολικά, από τα LOGI.C 2020, που διεξήχθησαν για πρώτη φορά σε fully digital μορφή, από δύο πόλεις -Θεσσαλονίκη στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου και Αθήνα στις 1 & 2 Οκτωβρίου- πέρασαν 60 ομιλητές, αναλύθηκαν 6 διαφορετικές θεματικές, ενώ τα υποστήριξαν πάνω από 30 συνολικά εταιρείες-χορηγοί. Η διοργανώτρια εταιρεία o.mind  Creatives, και οι συνδιοργανωτές και συνεργάτες της, Operations Center και Optilog Advisory Services, όπως επεσήμανε και στο τέλος του διημέρου του συνεδρίου της Αθήνας από το βήμα των LOGI.C ο διευθύνων σύμβουλος της o.mind Creatives, κ. Θεόδωρος Δημητριάδης, θεωρούν ότι δημιούργησαν γνώση και έδωσαν το απαραίτητο boost στην αγορά για μελλοντικά αντίστοιχες δράσεις.

 

Η συστράτευση τόσων επιχειρήσεων από την πλευρά των χορηγών, στην digital αυτή προσπάθεια των διοργανωτών, είναι πρόδηλη της διάθεσης της αγοράς εφοδιαστικής αλυσίδας, να συνεχίσει να αναπτύσσεται και να προχωρά μπροστά σε κάθε συνθήκη, ακόμη και αυτήν που έχει δημιουργήσει η πανδημία του covid 19.

Αντίστοιχη η βοήθεια που παρείχαν στα 8α ετήσια (και 12α συνολικά) LOGI.C και οι συλλογικοί φορείς του κλάδου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που μετέφεραν το μήνυμα της διοργάνωσης σε μέλη, στελέχη και εταιρείες.

 

Το απόγευμα της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου, ολοκληρώθηκε Live από το ειδικά διαμορφωμένο στούντιο στο Marriott Athens, ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον 2μερο κατά το οποίο αναλύθηκαν μια σειρά θεμάτων για τα pharma logistics, για smart διαδικασίες στην αποθήκη αλλά και στο last mile delivery. Την πρώτη ημέρα, κατά τη διάρκεια του πάνελ για τα pharma logistics, άνοιξε δημόσια ο διάλογος για τα logistics του covid εμβολίου με πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες, ενώ κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας είχαμε τη δυνατότητα να ενημερωθούμε τόσο για τις smart τεχνικές διοίκησης εντός αποθήκης, αλλά και για όλα τα updated εργαλεία για last mile delivery στο από ομιλητές που «επιχειρούν» τόσο εντός, όσο και εκτός ελληνικών συνόρων.

 

Οι ερωτήσεις που δέχθηκαν από το κοινό οι ομιλητές καθ’ όλη τη διάρκεια των συνεδρίων, αλλά και οι ηλεκτρονικές επισκέψεις στα digital περίπτερα των χορηγών, αποδεικνύουν το ενδιαφέρον του κοινού για online συνέδρια. Από την πλευρά της, η διοργανώτρια εταιρεία O.MIND CREATIVES και το περιοδικό SC&L magazine, δεσμεύονται να συνεχίσουν, στο πεδίο αυτό της ενημέρωσης και διάχυσης γνώσης και ανανεώνουν το ραντεβού τους για τα επόμενα LOGI.C το 2021.