Μεγάλες επενδύσεις από κορυφαίες εταιρείες courier με έμφαση στην ψηφιοποίηση

ΕΛΤΑ Courier και ACS "σέρνουν" τον χορό των επενδύσεων

Με την ζήτηση για τις υπηρεσίες τους να έχει εκτιναχθεί τα τελευταία δύο χρόνια (βλέπε σχετικά και τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΕΤΤ εδώ ) οι ελληνικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών courier, έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα εκσυγχρονισμού και ανανέωσης, αξιοποιώντας τεχνικές και μεθόδους από το εξωτερικό, που έχουν ήδη δοκιμαστεί και αποδεδειγμένα δουλεύουν. Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες όλο και περισσότερων επενδυτικών κινήσεων από ‘μεγάλα ονόματα’ του κλάδου.

Τα πιο πρόσφατα αφορούν στην ανακοίνωση των ΕΛΤΑ Courier πριν από μερικές μόλις ημέρες, για εισαγωγή της στον χώρο του e-commerce, δημιουργώντας ουσιαστικά το δικό της marketplace, ecouriermarket, που συνίσταται σε μια πολυμορφική πλατφόρμα, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε  κάθε επιχείρηση να συμμετέχει σε ένα νέο εγχείρημα cluster market ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο ecouriermarket.com δίνεται, σε κάθε εμπορική επιχείρηση, η δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό της χώρο, όπου θα μπορέσει να εντάξει και να προβάλει τα προϊόντα της, ακόμα και εάν δεν διαθέτει δικό της e-shop.

Περίπου την ίδια ημέρα έγινε γνωστό ότι προχωρά με γοργό ρυθμό το νέο κέντρο διαλογής της εταιρείας ACS στο Αιγάλεω, που αναμένεται να είναι έτοιμο έως τον Μάρτιο, εξυπηρετώντας τις αυξημένες ανάγκες που δημιούργησε στον όμιλο το e-shop. Πρόκειται για μια επένδυση αξίας 40 εκατ. ευρώ, που είχε προαναγγελθεί ήδη από τον Όμιλο από το 2018, σε μικρότερο budget, καθώς δεν είχαν προκύψει οι νέες ανάγκες που γεννήθηκαν από την περίοδο των lockdowns και έπειτα.

Στο περιθώριο των κινήσεων αυτών, γίνονται μια σειρά άλλες που αλλάζουν ριζικά την εικόνα των ελληνικών ταχυμεταφορών. Περισσότερα θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε στο επόμενο τεύχος του SC&L magazine no 125.