Η ανανεωμένη γκάμα μεσαίων van της Mercedes-Benz

  Ξεκινούν σύντομα οι παραγγελίες των μεσαίων van της Mercedes-Benz, τα οποία φέρουν ραφιναρισμένη σχεδίαση μέσα-έξω και παράλληλα προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και λειτουργικότητας

Πλησιάζει το εμπορικό λανσάρισμα των ανανεωμένων μεσαίων van της Mercedes‑Benz Vans, τα οποίο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το περασμένο καλοκαίρι. Όλα τα μοντέλα (επαγγελματικής ή ιδιωτικής χρήσης) θα είναι διαθέσιμα προς παραγγελία από τον προσεχή Ιανουάριο στους εμπόρους της Mercedes-Benz. Οι τιμές στη Γερμανία (μετά φόρων) εκκινούν από τα 47.074 ευρώ για το Vito panel van και τα 57.924 για το Vito Tourer, με το Mixto να τιμάται στα 46.210 ευρώ.

Το eVito, εκ νέου, θα είναι διαθέσιμο σε έκδοση panel van και Tourer, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τα 63.438 και 68.397 ευρώ, αντίστοιχα. Ο τιμοκατάλογος της V-Class και του ηλεκτρικού EQV, ξεκινά από τα 59.469 και 75.410 ευρώ, αντίστοιχα, ενώ το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, V-Class Marco Polo, κοστίζει από 80.005 ευρώ.

Οι αλλαγές σε αμάξωμα και καμπίνα

Όλα τα μεσαία van της Mercedes‑Benz διαθέτουν μια ανανεωμένη εμπρόσθια όψη, με νέα μάσκα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ το «παρών» δίνουν τα προσαρμοζόμενα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας MULTIBEAM LED με λειτουργία Highbeam Assist PLUS. Νέας σχεδίασης είναι τα πίσω φώτα LED, με την παλέτα χρωμάτων και σχεδίων ζαντών να είναι εμπλουτισμένα.

Σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις και στο εσωτερικό όλων των μοντέλων, όπου επικρατεί το ψηφιακό περιβάλλον. Αναλυτικότερα, τα μοντέλα EQV, V-Class και V-Class Marco Polo εξοπλίζονται με δύο ψηφιακές οθόνες 31,24 εκ. (12,3 ιντσών), με τα eVito και Vito να φέρουν κεντρικά τοποθετημένες οθόνες 26,04 εκ. (10,25 ιντσών) και έγχρωμους ψηφιακούς πίνακες οργάνων 13,97 εκ. (5,5 ιντσών). Όλα τα μοντέλα διαθέτουν ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, νέας γενιάς τιμόνι και νέα κεντρική κονσόλα, που προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone.

Επιπλέον, στα Vito Tourer, Mixto και eVito Tourer συναντάμε για πρώτη φορά την πίσω ηλεκτρική πόρτα EASY-PACK, που διευκολύνει τη φορτοεκφόρτωση. Ακόμα, όλα τα επαγγελματικά μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο, φέρουν πλέον ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Συνδεσιμότητα, άνεση και ασφάλεια

Ακόμα μεγαλύτερη αξία έχει το γεγονός, πως το multimedia σύστημα MBUX (Mercedes‑Benz User Experience) για πρώτη φορά ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό των Vito και eVito. Το εν λόγω σύστημα, προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, διευκολύνοντας τη ζωή του οδηγού και του διαχειριστή στόλου με πλήθος ψηφιακών υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης, τα μεσαία van της Mercedes-Benz απέκτησαν ακόμα περισσότερα επικουρικά συστήματα οδηγού (ADAS), τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις διαθέτουν αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, το Active Brake Assist περιλαμβάνει πλέον τη λειτουργία διασταύρωσης και μπορεί επίσης να προειδοποιεί για κάθετες διελεύσεις ή αντίθετα οχήματα και επικίνδυνους ελιγμούς προσπέρασης. Επιπλέον, πραγματοποιείται η ενεργοποίηση των φρένων σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και παρέχεται βοήθεια κατά το στρίψιμο.

Σε ό,τι αφορά στα eVito και Vito, αυτά προσφέρουν στον στάνταρ εξοπλισμό τα εξής: Attention Assist, Headlight Assist με αισθητήρες βροχής, cruise control, Active Brake Assist, Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist, Intelligent Speed Assist και κάμερα οπισθοπορείας.

Πλήθος επιλογών σε συμβατικές και ηλεκτρικές γραμμές κίνησης

Οι υποψήφιοι αγοραστές των EQV και eVito Tourer, καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα σε μπαταρίες χωρητικότητας 60 και 90 kWh, που τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ισχύος 70 kW (95 PS), ο οποίος εμφανίζει μέγιστη απόδοση 150 kW (204 PS). Στο eVito panel van προσφέρονται μόνο οι μπαταρίες των 60 kWh. Ο ηλεκτροκινητήρας διαθέτει συνεχή απόδοση 70 kW (95 PS) και μέγιστη ισχύ 85 kW (116 PS). Το eVito Tourer υπόσχεται αυτονομία 332 – 370 χλμ. και το eVito panel van 242 – 314 χλμ.. Το επιβατικό μοντέλο συνδέεται σε ταχυφορτιστές ισχύος έως και 110 kW, ενώ το eVito panel van μπορεί να φορτιστεί στα 80 kW.

Υπεύθυνος για την κίνηση των V-Class, V-Class Marco Polo και Vito, είναι ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας OM654. Στα μοντέλα V-Class και V-Class Marco Polo, ο κινητήρας προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 120 kW (163 PS), 140 kW (190 PS) και 174 kW (237 PS). Στην περίπτωση του Vito, οι εκδόσεις ανεβαίνουν στις εξής πέντε: 75 kW (102 PS), 100 KW (136 PS), 120 kW (163 PS), 140 kW (190 PS) και 174 kW (237 PS). Επιπλέον, ένας νέος κινητήρας βενζίνης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, θα λανσαριστεί εντός του 2024 για τα V-Class, Vito Tourer και Vito Mixto.

Οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι διαθέσιμες με κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ προαιρετικά τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα διαθέτουν επίσης κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς.