Δύο νέες διακρίσεις για την ΦΙΛΗΣGlass στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Δύο νέες διακρίσεις απέσπασε η ΦΙΛΗΣGlass στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, CS Awards, τα οποία διοργανώθηκαν για 12η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα σε ισχυρά brands, στο πλαίσιο επιβράβευσης των εταιρειών, οργανισμών και στελεχών εξυπηρέτησης πελατών, με γνώμονα την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, η ΦΙΛΗΣGlass τιμήθηκε με το Customer Distinction Award σε δύο σημαντικές κατηγορίες: της Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best Use of Innovation in Customer Experience) και της Καλύτερης Χρήσης Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Experience).

Στην ΦΙΛΗΣGlass, η εξυπηρέτηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της καινοτομίας με την ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογικών λύσεων και την αξιοποίησή τους, διατηρώντας την υπόσχεση για τη δημιουργία νέων βέλτιστων εμπειριών στον πελάτη. Οι διακρίσεις αυτές έχουν ιδιαίτερη σημασία, κυρίως σε μια δύσκολη χρονιά μεγάλων προκλήσεων και ανακατατάξεων σε όλους τους κλάδους της αγοράς.

Κάθε διάκριση που κατακτάται, αντιμετωπίζεται από την ΦΙΛΗΣGlass με ενθουσιασμό και με συναίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες. Η ικανότητά της να πραγματώνεται σωστά η εργασία άμεσα, να δίνει ικανοποίηση σε ανθρώπους, να μετατρέπει μια δυσάρεστη εμπειρία σε ευχάριστη και να ακούγεται ένα ειλικρινές «ευχαριστώ» -καθώς ο καθένας κάνει καθημερινά το καλύτερο που μπορεί- είναι, ίσως, ένα βήμα για μια κοινωνία που τα μέλη της, από όποια θέση κι αν βρίσκεται ο καθένας, θα μάθουν πραγματικά να επικοινωνούν. Και η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη που προκύπτει από αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Η ΦΙΛΗΣGlass ευχαριστεί θερμά στους διοργανωτές, τα μέλη των κριτικών επιτροπών, αλλά πάνω από όλα τους πελάτες που την εμπιστεύονται, την τιμούν και την εμπνέουν να γίνεται διαρκώς καλύτερη!