Σε Κέντρα Διανομής, ψηφιακό μετασχηματισμό και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας επενδύει η METRO AEBE

Επενδύσεις 280 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την τετραετία 2023-2026 η METRO ΑΕΒΕ που θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση του δικτύου με νέα καταστήματα, σε ψηφιακό μετασχηματισμό, σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και κέντρα διανομής.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστοτέλης Παντελιάδης, η εφοδιαστική αλυσίδα ενισχύθηκε σημαντικά με την ανακαίνιση και επέκταση του Κέντρου Διανομής Βορείου Ελλάδος και η εταιρεία εστιάζει πλέον την προσοχή της στο νέο Κέντρο Διανομής που πρόκειται να δημιουργήσει στον Ασπρόπυργο. Παράλληλα, ένα fulfillment center 10.500 τ.μ. θα υποστηρίξει τις υπηρεσίες διανομής των METRO Cash&Carry, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και καλύτερη εξυπηρέτηση προς τους επαγγελματίες πελάτες της αλυσίδας.

Στοχεύοντας στην ενεργειακή ουδετερότητα των εγκαταστάσεων και τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο στον κλάδο πρόγραμμα εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σταθμών. Οι επενδύσεις της εταιρείας στην αξιοποίηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και είναι ήδη υπό κατασκευή ένα φωτοβολταϊκό πάρκο στην Σπαθόλακα Αχαΐας, ισχύος 5,2MW. Παράλληλα, έχει συναφθεί συμβόλαιο προμήθειας ενέργειας (PPA) με ένα αιολικό πάρκο στο Δίστομο Βοιωτίας, ισχύος 13,2MW.Πρόκειται για ένα από τα πρώτα αντίστοιχα συμβόλαια στην Ελλάδα και είναι δεκαετούς διάρκειας.

Προτεραιότητα αποτελεί και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, καθώς οι επενδύσεις σε ψηφιακά εργαλεία με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, σταδιακά αποδίδουν, ενώ η χρήση της τεχνολογίας και του AI αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Αναφορικά με τα Mymarket και τα Mymarket Local, η αλυσίδα επενδύει στην οργανική της ανάπτυξη και για το 2024 έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ένα δυναμικό πλάνο ανακαινίσεων σε 9 καταστήματα της Αττικής και της περιφέρειας, ενώ παράλληλα έχει συνάψει συμφωνίες και έχει αποκτήσει έναν μεγάλο αριθμό οικοπέδων και ακινήτων στα οποία θα δημιουργηθούν νέα καταστήματα. Η αλυσίδα σήμερα αριθμεί 249 καταστήματα, εκ των οποίων τα 22 είναι Mymarket Local. Τα Mymarket Local κερδίζουν σταθερά το ενδιαφέρον νέων επενδυτών και παρουσιάζουν ικανοποιητική ανάπτυξη. Πρόσφατα, άνοιξαν νέα Mymarket Local στην Θεσσαλονίκη και συνολικά το 2024 εκτιμάται ότι θα ανοίξουν 25 νέα καταστήματα.

To eshop.mymarket.gr παρουσιάζει 62% αύξηση στις επισκέψεις χρηστών. Η omnichannel εμπειρία για τον πελάτη εξασφαλίζεται από τη διάθεση του πλήρους κωδικολογίου, συμπεριλαμβανομένων και των ζυγιζόμενων προϊόντων, τη συνεργασία με τις επιγραμμικές πλατφόρμες, το δικό του quick delivery με την ονομασία «Speedy», ενώ πλέον διαθέτει πρωτοποριακή υπηρεσία συνδρομητικών πακέτων στους πελάτες του με την ονομασία «Saver Pass».