Πρόγραμμα ηλεκτρονικής πρόσβασης πελατών θέτει σε λειτουργία ο ΟΛΠ ΑΕ

Μια πρωτοποριακή εφαρμογή θέτει σε λειτουργία ο ΟΛΠ Α.Ε. από την 1η Νοεμβρίου 2012. Πρόκειται για το πρόγραμμα ηλεκτρονικής πρόσβασης πελατών (Community Access Portal-CAP), το οποίο απευθύνεται στους πελάτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε., στον Προβλήτα Ι του Εμπορικού Λιμένα (Ν. Ικόνιο). Με την εφαρμογή αυτή όλοι οι χρήστες-πελάτες του ΣΕΜΠΟ θα έχουν online πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες όπως:

• Κίνηση Εμπορευματοκιβωτίων
• Συναλλαγές Πύλης
• Επισκέψεις Πλοίων
• Προαναγγελίες Εμπορευματοκιβωτίων