Περνά από το ΣτΕ χωρίς παρατηρήσεις το πλάνο για τον 6ο Προβλήτα στον ΟΛΘ

Προχωρά οσονούπω η επέκταση του 6ου Προβλήτα και τα έργα που αναμένονται, στον ΟΛΘ, καθώς σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, το επικαιροποιημένο master plan και η ΣΜΠΕ πέρασαν από το ΣτΕ χωρίς παρατηρήσεις. Αναμένεται λοιπόν ο σχετικός  φάκελος να σταλεί άμεσα στα συναρμόδια υπουργεία και από εκεί θα περιμένει την εκλογή του νέου Προέδρου της Δημοκρατίας, για να υπογραφεί το Προεδρικό Διάταγμα.

Η εξέλιξη προφανώς είναι καλοδεχούμενη από το σύνολο της αγοράς εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς η αναβάθμιση του εμπορικού λιμένα της Θεσσαλονίκης, που αποτελεί το κεντρικό λιμάνι στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για την διακίνηση φορτίων και την διαχείριση containers, με κόμβο τον ΟΛΘ.

Να υπενθυμιστεί ότι σύμφωνα με την Πρόσκληση του διαγωνισμού (13/11/2023), τo έργο για την επέκταση της λιμενικής υποδομής του 6ου Προβλήτα περιλαμβάνει τουλάχιστον τις παρακάτω εργασίες:

  • Κατασκευή ενός νέου πρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθεία προέκταση του υπάρχοντος κρηπιδότοιχου 26, με ελάχιστο συνεχές μήκος 513 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -16.50 μέτρα από τη ΜΣΘ (Μέση Στάθμη Θαλάσσης).
  • Κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 258 μέτρων, παράλληλα με τον πιο πάνω νέο κρηπιδότοιχο.
  • Κατασκευή όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου, συμπεριλαμβανομένων: της βυθοκόρησης του διαύλου ναυσιπλοΐας και του κύκλου ελιγμών των πλοίων με ελάχιστο βάθος -16,50 μέτρα από ΜΣΘ, τα δάπεδα του χερσαίου χώρου, καθώς και τα απαραίτητα δίκτυα επικοινωνιών και υπηρεσιών.