Παραγωγή οχημάτων με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη Volvo Trucks
Σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην Ευρώπη θα πρέπει να έχουν μειωθεί κατά 20% μέχρι το 2020. Η Volvo Trucks είναι ήδη σε θέση να παρουσιάσει το πρώτο εργοστάσιο οχημάτων στον κόσμο με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Εγκαταστάσεις ανεμογεννητριών και μία μονάδα παραγωγής βιομάζας καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειακών αναγκών του εργοστασίου της Volvo στη Γάνδη, της μεγαλύτερης μονάδας παραγωγής της εταιρείας στην Ευρώπη.Σύμφωνα με τον Lars Mårtensson, Διευθυντή Περιβάλλοντος της Volvo Trucks, «Πριν ξεκινήσουμε αυτό το έργο, ήμασταν πεπεισμένοι ότι η παραγωγή μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα είχε σαν επακόλουθο την αύξηση του κόστους, το οποίο ήμασταν προετοιμασμένοι να αποδεχθούμε. Ωστόσο, από σήμερα αντιλαμβανόμαστε ότι αντιθέτως, μακροπρόθεσμα θα εξοικονομήσουμε χρήματα. Κατά συνέπεια, συνιστώ ειλικρινά και σε άλλες εταιρείες να μελετήσουν τη λήψη ανάλογων μέτρων προκειμένου να συμβάλλουν στον περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος».
