Ξεκίνησε η παραγωγή των νέων Ford Transit Courier και Tourneo Courier
Μια νέα εποχή ξεκινάει για τη Ford Pro στα μικρά, αστικά van, με την έναρξη της παραγωγής των νέας γενιάς Transit Courier και Tourneo Courier.
Ξεκίνησε πρόσφατα η παραγωγή των νέων Ford Transit Courier και Tourneo Courier, στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Ford Otosan, που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Στην τελετή έναρξης της παραγωγής, βρέθηκε ο Πρωθυπουργός της χώρας, κ. Marcel Ciolacu, συνοδευόμενος από πλήθος κρατικών αξιωματούχων, εκπροσώπων του κλάδου και εξέχουσες επιχειρηματικές προσωπικότητες.
«Η ομάδα στην Κραϊόβα κάνει εξαιρετική δουλειά για να παραδώσει αυτά τα συναρπαστικά νέα μοντέλα στους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Hans Schep, γενικός διευθυντής της Ford Pro Ευρώπης. «Κάναμε το ολοκαίνουργιο Transit Courier μεγαλύτερο, πιο ικανό και πλήρως συνδεδεμένο για την υποστήριξη των πελατών στην εργασία και τη βελτίωση της παραγωγικότητάς τους, με αναβαθμισμένες μεταφορικές δυνατότητες και πλήρη ενοποίηση με την πλατφόρμα λογισμικού και υπηρεσιών Ford Pro. Όλα αυτά έρχονται σε ένα πακέτο σε στιλ SUV που γνωρίζουμε ότι αγαπούν οι πελάτες», συμπλήρωσε ο κ. Schep.
Το 2024 τα ηλεκτρικά E-Transit Courier και E‑Tourneo Courier
Σημειώνεται, πως αρχικά στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου βρίσκονται οι εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου του νέου Ford Transit Courier, ενώ το επιβατικό Ford Tourneo Courier παράγεται μόνο με βενζινοκινητήρες.
Τα πλήρως ηλεκτρικά E-Transit Courier και E‑Tourneo Courier, που παρουσιάστηκαν νωρίτερα φέτος, θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στη Ρουμανία εντός του 2024, υποστηρίζοντας το παγκόσμιο πλάνο της Ford για ταχεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, με τον στόχο να είναι έως το 2035, η «μπλε οβάλ» εταιρεία να πουλάει στην Ευρώπη αποκλειστικά οχήματα μηδενικών ρύπων.
Νέα εποχή για το Ford Transit Courier
Αναλυτικότερα, οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Ford Transit Courier εφοδιάζονται είτε με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost των 100 ή 125 hp, είτε με τον πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 1,5 λτ. με ισχύ 125 hp. Αμφότεροι,σ υνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή το νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το νέο Ford E-Transit Courier θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 kW (136 hp) και ροπής 290 Nm. Θα μπορεί να επανακτήσει αυτονομία έως και 87 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά, φορτίζοντας σε παροχή DC 100 kW, ενώ για φόρτιση των μπαταριών από το 10% στο 80%, θα απαιτούνται λιγότερο από 35 λεπτά. Την ίδια στιγμή, για τη πλήρη φόρτιση σε παροχή AC 11 kW θα απαιτούνται 5,7 ώρες.
Η διεύρυνση των εξωτερικών διαστάσεων σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, επέτρεψε την αύξηση του ωφέλιμου όγκου κατά 25% περίπου (από τα 2,3 κ.μ. στα 2,9 κ.μ.), ενώ και το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί από τα 582 στα 678 κιλά (έως και 845 κιλά για τις εκδόσεις High Payload). Σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρικό E-Transit Courier, αυτό μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως και 700 κιλών, με την ελκτική ικανότητα να ορίζεται στα 750 κιλά.
Δυο λόγια για την Ford Otosan
Αξίζει να αναφερθεί, πως η Ford Otosan – η κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία – είναι ο κόμβος παραγωγής για τις σειρές Ford Transit Courier και Ford Tourneo Courier, που ξεκίνησαν το 2014 στο εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται στη συνοικία Yeniköy (Νεοχώριον, στα ελληνικά) της Κωνσταντινούπολης. Ως μέρος της στρατηγικής της Ford Otosan, ωστόσο, η παραγωγή τους μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της Κραϊόβα.
Υπενθυμίζεται, πως πέρυσι η Ford Otosan ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 490 εκατ. ευρώ, για την υποστήριξη της παραγωγικής διαδικασίας στη μονάδα της Ρουμανίας. Μάλιστα, νωρίτερα η Ford είχε επενδύσει ακόμα 300 εκατ. στο εργοστάσιο, όπου κατασκευάζεται και το best-seller της εταιρείας, το Ford Puma. Κατόπιν όλων αυτών, η ετήσια παραγωγή του εργοστασίου θα ανέβει από τα 250.000 στα 272.000 οχήματα.