Ξεκίνησε η παραγωγή των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών της Renault Trucks

Με μεικτό βάρος 44 τόνων και αυτονομία 300-500 χλμ., τα ηλεκτρικά E-Tech T και E-Tech C της Renault Trucks ετοιμάζονται να δραστηριοποιηθούν στις περιφερειακές μεταφορές και στα αστικά εργοτάξια

Ξεκίνησε πρόσφατα η παραγωγή των E-Tech T και E-Tech C, των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών της Renault Trucks, τα οποία προορίζονται για τις περιφερειακές μεταφορές και τα αστικά εργοτάξια, αντίστοιχα.

Η αναβάθμιση ενός ιστορικού εργοστασίου

Τα φορτηγά μεικτού βάρους έως και 44 τόνων, κατασκευάζονται στο ιστορικό εργοστάσιο του Bourg-en-Bresse της Γαλλίας, το οποίο βρίσκεται σε λειτουργία από το 1964. Για να εξυπηρετήσει την κατασκευή των εν λόγω ηλεκτρικών φορτηγών, η Renault Trucks έχει επενδύσει στη μετατροπή και την προσαρμογή των βιομηχανικών εγκαταστάσεών της, καθώς και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων της.

Σημειώνεται, πως η γαλλική εταιρεία διαθέτει ήδη μια τετραετή εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρικών φορτηγών μεσαίου μεγέθους, τα οποία παράγονται στο εργοστάσιο του Blainville-sur-Orne. Οι ίδιες αρχές και βέλτιστες πρακτικές, εφαρμόζονται και στο Bourg-en-Bresse, στο οποίο πρόκειται να τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά σε μία έκταση 17 εκταρίων. Το εν λόγω πάρκο, ένα από τα μεγαλύτερα της Γαλλίας, θα έχει συνολική ισχύ 22 MW και θα καλύπτει την κατανάλωση 17.500 ανθρώπων ή αλλιώς το 43% του πληθυσμού του Bourg-en-Bresse.

 

 

Σε κάθε περίπτωση, τα Renault Trucks E-Tech T και E-Tech C συναρμολογούνται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Από εκεί, μεταφέρονται σε έναν ειδικό χώρο 5.200 τ.μ., το λεγόμενο Renault Trucks E-Tech Factory, όπου τοποθετούνται τα μέρη της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης. Εν συνεχεία, πραγματοποιούνται δοκιμές απόδοσης και τεστ σε πίστα, ώστε να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία και η ποιότητά τους.

Σε εκδόσεις τράκτορα και μονού φορτηγού, αυτονομίας έως και 500 χλμ.

Τα Renault Trucks E-Tech T και C. διατίθενται σε 4×2 και 6×2 εκδόσεις τράκτορα, με μακριά καμπίνα και μεταξόνιο 3.900 χλστ. Ως μονά φορτηγά, προσφέρονται σε εκδόσεις 4×2, 6×2 και 8×4, με κοντή ή μακριά καμπίνα. Οι υποψήφιοι αγοραστές τους, θα πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα σε 11 εκδόσεις μεταξονίου, μήκους από 3.900 έως 6.700 χλστ. Το ηλεκτρικό δίδυμο της Renault Trucks μπορεί να δεχθεί πλήθος υπερκατασκευών και να υποστηρίξει πλήθος δράσεων, χάρη στα τρία είδη δυναμολήπτη (PTO): ηλεκτρικό, ηλεκτρομηχανικό ή στο κιβώτιο.

 

Ξεκίνησε η παραγωγή των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών της Renault Trucks

 

Επιπλέον, οι αγοραστές καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν τα φορτηγά με 2 ή 3 ηλεκτρικούς κινητήρες, η μέγιστη συνδυαστική ισχύς των οποίων ανέρχεται σε 490 kW (660 hp). Από 4 έως 6 πακέτα μπαταριών τροφοδοτούν με ενέργεια τους ηλεκτροκινητήρες, με τη χωρητικότητα να έχει εύρος από τις 390 έως τις 540 kWh.

Οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) έως 43 kW ή με συνεχές ρεύμα (DC) έως 250 kW. Αυτά τα φορτηγά θα μπορούν να διανύσουν έως και 300 χλμ. με πλήρη φόρτιση και έως και 500 χλμ. με ενδιάμεση γρήγορη φόρτιση (250 kW) διάρκειας μίας ώρας (για όχημα εξοπλισμένο με 6 μπαταρίες).

Σημειώνεται, πως οι κυψέλες και οι μονάδες μπαταριών παρέχονται από τη Samsung SDI και συναρμολογούνται στη Γάνδη του Βελγίου, σε εργοστάσιο που ανήκει στον Όμιλο Volvo, μέρος του οποίου είναι και η Renault Trucks.

 

Ξεκίνησε η παραγωγή των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών της Renault Trucks