
Καταλύτες για το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας οι οργανωμένοι υποδοχείς Logistics
Από το βήμα του Southeast Europe Connectivity Forum ΙΙ, o Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Logistics και του ΔΣ της Hellenic Train, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, τόνισε πως παρατηρείται έντονη κινητικότητα στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας και χρειάζεται πολιτική βούληση και κινητοποίηση του ιδιωτικού τομέα για να προχωρήσει η Ελλάδα στο επίπεδο της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics.
«Μεγάλο πρόβλημα είναι ο σιδηρόδρομος, όπου καταγράφεται σημαντική αποεπένδυση» πρόσθεσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος και συνέχισε λέγοντας πως «το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας απαιτεί τη συνδεσιμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας και στο πλαίσιο αυτό χρειαζόμαστε οργανωμένους υποδοχείς logistics που η Ελλάδα δεν έχει και, αυτήν τη στιγμή, δημιουργούνται έξι στην χώρα. Οι οργανωμένοι υποδοχείς logistics θα είναι καταλύτες για το νέο παραγωγικό μοντέλο».
Μέσα Νοεμβρίου ο διαγωνισμός για το μεγάλο Logistics Park στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου
«Στις 15 Νοεμβρίου λήγει ο διαγωνισμός για το κέντρο logistics στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης και είμαστε σίγουροι πως έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των επενδυτών – βαριά ονόματα από τον χώρο της εφοδιαστικής αγοράς – για τη δημιουργία του, ενώ μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε καταλήξει και από τη νέα χρονιά θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε γρήγορα» είπε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Εκτελεστικό Μέλος του ΔΣ και Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, στην συζήτηση που έγινε στο πλαίσιο του Southeast Europe Connectivity Forum ΙΙ, στις 22 και 23 Οκτωβρίου 2024 στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Ο κ. Σταμπουλίδης υπογράμμισε τη σημασία που θα έχει για την ανάπτυξη της περιοχής, αλλά και γενικότερα η λειτουργία του κέντρου logistics στο Γκόνου, αφού, πέρα από τη δημιουργία θέσεων εργασίας, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη των υποδομών που είναι πολύ χρήσιμες για τη διασυνδεσιμότητα.
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ σημείωσε την ιδιαίτερη σημασία που δίνει η χώρα για την κατασκευή των δύο κέντρων logistics στο Γκόνου και τη Φυλή, και ότι οι υποδομές για το ΤΑΙΠΕΔ είναι συνολικά μια μεγάλη άσκηση για την ανάπτυξη. Μάλιστα, τόνισε πως με συνολικά κονδύλια που φτάνουν τα 800 εκατ. ευρώ για τα logistics και με τη μόχλευση και κεφαλαίων της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, την ώρα που το κράτος εξασφαλίζει τη γη και το θεσμικό πλαίσιο, δημιουργείται συνολικά μια χρυσή ευκαιρία. Κι όλα αυτά, όπως υπογράμμισε, τη στιγμή που η χώρα έχει σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης. Επίσης, ο ίδιος επεσήμανε πως με τις επενδύσεις και την ανάπτυξη του ΟΛΘ, του ΟΠΛ αλλά και των λιμανιών Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Ηγουμενίτσας και Βόλου το επόμενο διάστημα, δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποδομών. Ο κ. Σταμπουλίδης ανέφερε πως όλα αυτά οδηγούν φυσικά και στην διασυνδεσιμότητα και την περιφερειακή συνεργασία και ανακοίνωσε την αναβάθμιση του περάσματος Κήπων στα Ελληνο-Τουρκικά σύνορα στον Έβρο, που θα συμβάλλει σε αυτήν την κατεύθυνση.
Media partner του event ήταν το Supply Chain & Logistics magazine και η ιστοσελίδα www.supply-chain.gr.