Η Mobile Technology εγκαθιστά ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού σε 25 καταστήματα της Πλαίσιο Computers

Η Mobile Technology ανέλαβε την προμήθεια και τη σταδιακή εγκατάσταση ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού της VusionGroup στα συνολικά 25 καταστήματα της εταιρείας Πλαίσιο. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του έτους και θα περιλαμβάνει ετικέτες «νέας γενιάς» με 4χρωμία (BWRY), οι οποίες θα συνοδεύονται από ένα συνεχώς αναβαθμίσιμο «οικοσύστημα» λογισμικού που συνδυάζει cloud εφαρμογή Microsoft Azure και εύχρηστο διαχειριστικό εργαλείο. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση που μετασχηματίζει τα «φυσικά» καταστήματα σε digital assets, βελτιστοποιώντας εργασίες ζωτικής σημασίας στο Λιανεμπόριο, όπως είναι η διαχείριση αποθεμάτων, η αναπλήρωση ραφιών, κ.ά.

Μέσω της λύσης  που σχεδίασε και υλοποιεί η Mobile Technology, η Πλαίσιο θα μπορεί να ενημερώνει τις τιμές στα ράφια όλων των καταστημάτων της σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσει την απαιτούμενη ευελιξία για την άμεση δημιουργία ελκυστικών προσφορών marketing, ενώ η συνολική ακρίβεια και αποτελεσματικότητα των διαδικασιών θα ενισχυθούν σημαντικά.

Επιπρόσθετα, οι πελάτες της Πλαίσιο θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πιο ενημερωμένες αγορές στα high tech καταστήματα της εταιρείας, χρησιμοποιώντας τις ετικέτες ως micro web pages. Πιο συγκεκριμένα, αφού ενεργοποιήσουν το NFC στο κινητό τους και πλησιάσουν την ετικέτα του προϊόντος που τους ενδιαφέρει, θα μεταφέρονται αυτόματα στην ιστοσελίδα της Πλαίσιο, όπου θα μπορούν να διαβάσουν περισσότερες πληροφορίες.

Η λύση των ηλεκτρονικών ετικετών της VusionGroup, που επέλεξε η Πλαίσιο, είναι η πλέον επιτυχημένη διεθνώς, με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 50% και παρουσία σε 35.000 καταστήματα και 350 επιχειρήσεις, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Walmart που είναι η Νο1 αλυσίδα λιανικής παγκοσμίως. Το έργο ανατέθηκε στην Mobile Technology, δεδομένου ότι είναι επίσημος αντιπρόσωπος της VusionGroup σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ, παράλληλα, εξειδικεύεται στις ανάγκες της λιανικής και διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία για τη δημιουργία phygital εμπειριών shopping που συνδέουν πελάτες και brands.