Ηλεκτρικό φορτηγό Renault καταργεί τις παλέτες

Καινοτόμο ηλεκτρικό φορτηγό διανομών της Renault Trucks, φιλοδοξεί να δώσει ένα τέλος στη χρήση παλετών, υποσχόμενο ταχύτερη φορτοεκφόρτωση κατά 30%.

Η Renault Trucks ενώνει τις δυνάμεις της με την ηγέτιδα γαλλική εταιρεία μεταφορών, Jacky Perrenot Group, με στόχο την αναδιαμόρφωση των αστικών διανομών. Οι δύο εταίροι λανσάρουν μια καινοτόμο, έξυπνη λύση logistics, που υπόσχεται σημαντικά κέρδη όσον αφορά την ασφάλεια, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την παραγωγικότητα.

Λόγος γίνεται για μια καινοτόμο λύση, που συνδυάζει τη χρήση κινητών εμπορευματοκιβωτίων για την αντικατάσταση των παραδοσιακών παλετών και την ανάπτυξη ενός αποκλειστικού, αυτοματοποιημένου συστήματος φόρτωσης και εκφόρτωσης. Το 2024, ο όμιλος Jacky Perrenot Group θα γίνει η πρώτη εταιρεία που θα χρησιμοποιήσει το σύστημα.

 

Renault

 

Το εν λόγω σύστημα τοποθετήθηκε σε ένα ηλεκτρικό φορτηγό 26 τόνων, το Renault Trucks E-Tech D Wide. Το όχημα μηδενικών ρύπων, διαθέτει ένα σύστημα «καρουζέλ», το οποίο εξελίχθηκε από την εταιρεία ACTEMIUM, που ανήκει στον όμιλο VINCI Energies. Το σύστημα αυτό, συγκρατεί τα container που μεταφέρουν τα προς παράδοση αγαθά, αντικαθιστώντας έτσι τις συμβατικές παλέτες.

Άκρως αυτοματοποιημένο σύστημα

Αυτά τα κινητά εμπορευματοκιβώτια, τα οποία είναι διαθέσιμα σε διαφορετικές διαμορφώσεις, παρουσιάζονται αυτόματα στον οδηγό στον προορισμό, χάρη σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα προετοιμασίας, φόρτωσης και εκφόρτωσης.

 

Renault

 

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υπολογιστή διασφαλίζει την ιχνηλασιμότητα των εμπορευματοκιβωτίων και βελτιστοποιεί τον σχεδιασμό της διαδρομής, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην πρόβλεψη των φάσεων φόρτωσης και εκφόρτωσης κατά την προσέγγιση ενός καταστήματος. Αυτή η πρόσθετη βοήθεια θα ωφελήσει περαιτέρω τους χρήστες κατά τον προγραμματισμό των παραδόσεων.

Ταχύτερη φορτοεκφόρτωση κατά 30%

Περιττό είναι, ίσως, να αναφέρουμε πόσο επωφελούνται οι οδηγοί από αυτή τη σημαντική βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους. Πρώτον, το σύστημα τους σώζει από το να χρειάζεται να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν επανειλημμένα από το φορτηγό, καθώς και από το να πρέπει να δένουν και να στοιβάζουν τα φορτία. Δεύτερον, εξαλείφει τους κινδύνους που σχετίζονται με τον χειρισμό παλετών και την πίσω πόρτα του οχήματος. Με την κατάργηση των σωματικά απαιτητικών εργασιών και την απλοποίηση των διαδικασιών, οι οδηγοί μπορούν να επικεντρωθούν στη συνολική διαχείριση της παράδοσης.

 

Renault

 

Επιπλέον, ο συνδυασμός του ηλεκτρικού φορτηγού της Renault Trucks και του αυτοματοποιημένου συστήματος, υπόσχεται σημαντική μείωση –που υπολογίζεται στο 30%– στους χρόνους φόρτωσης και εκφόρτωσης, βελτιώνοντας έτσι την παραγωγικότητα,  μειώνοντας την αστική συμφόρηση και περιορίζοντας τον χρόνο που το φορτηγό είναι παρκαρισμένο. Παρέχει, επίσης, μια λύση παράδοσης χωρίς θόρυβο ή εκπομπές για τους κατοίκους των πόλεων.