Επενδύσεις ΣΔΙΤ για την ανάπτυξη οδικών αξόνων στη ΝΑ Ευρώπη
Στη Σύνοδο της Διαδικασίας Συνεργασίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (SEECP) στη Βάρνα της Βουλγαρίας συμμετείχε στα μέσα του μήνα ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έκανε λόγο για ανάπτυξη των αξόνων μεταφορών στη ΝΑ Ευρώπη με πολιτική βούληση και επενδύσεις.Κατά τη διάρκεια της Συνόδου συζητήθηκαν ζητήματα όπως η περαιτέρω ανάπτυξη των οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων για επιβάτες και εμπορεύματα στα Βαλκάνια, με χρηματοδότηση είτε από κοινοτικά κονδύλια είτε από συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Οι άξονες αυτοί θα συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, ενισχύοντας παράλληλα τη συνεργασία μεταξύ των γειτονικών χωρών.
Ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε: «Για να αναπτυχθούν οι άξονες μεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη δεν αρκούν τα λόγια. Χρειάζεται πολιτική βούληση αλλά και επενδύσεις που να καταλήξουν σε συγκεκριμένα έργα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να βοηθήσει, αλλά χρειάζονται παράλληλα και εθνικοί πόροι. Ιδιαίτερα για το σιδηρόδρομο, πρέπει να εφαρμόσουμε, χωρίς παρεκκλίσεις, τη Συμφωνία των 11 κρατών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που υπογράφτηκε το 2006 στη Θεσσαλονίκη».
