Τα επενδυτικά σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2018 παρουσίασε η Διοίκηση

Τις προτεραιότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2018 παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Φίλιππος Τσαλίδης στο εορταστικό γεύμα που παρέθεσε προς τους δημοσιογράφους την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017 στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

O κ. Τσαλίδης επεσήμανε  ότι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2017 υπήρξε μια χρονιά-σταθμός, καθώς στις 14 Σεπτεμβρίου έγινε μέλος μιας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας, από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει, τόνισε, ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι για έναν καινούριο κύκλο ανάπτυξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και των ανθρώπων της, και φυσικά για πιο σύγχρονες και ποιοτικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες τόσο στον επιβατικό, όσο και στον εμπορευματικό τομέα.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Τσαλίδης μετέφερε σαφές μήνυμα απ’ όλη τη Διοίκηση της εταιρείας ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά μπροστά με σταθερά βήματα, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία, στην εμπειρία, αλλά και στην ικανότητα του προσωπικού της, σε ένα μέλλον το οποίο έχει πολλές προκλήσεις, αλλά και πολλές ευκαιρίες ταυτόχρονα».

Αναφορικά με τις προτεραιότητες και τα σχέδια της νέας χρονιάς, ο κ. Τσαλίδης εστίασε στη βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προϋποθέτει τη βελτίωση και την ολοκλήρωση των έργων υποδομής.

Σχετικά με τον προγραμματισμό των έργων αναφέρθηκε στις παρακάτω δεσμεύσεις της Διοίκησης του ΟΣΕ:

  • Μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί Πειραιάς-Αθήνα με ηλεκτροκίνηση.
  • Μέχρι τέλος Ιανουαρίου Τιθορέα-Λιανοκλάδι νέα γραμμή με ντιζελοκίνηση και μονοδρόμηση. Ηλεκτροκίνηση και διπλή γραμμή μέχρι τέλος Μαρτίου. Σε αυτή τη γραμμή υπάρχουν 2 σήραγγες μήκους 9 χιλιομέτρων περίπου, ίσως οι μεγαλύτερες στα Βαλκάνια και συνεπώς πρόκειται και πολύ μεγάλο έργο.
  • Ηλεκτροκίνηση μέχρι Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2018.
  • Ολοκλήρωση της σήμανσης και της τηλεδιοίκησης της διαδρομής Αθήνας-Θεσσαλονίκης μέχρι τέλος του 2018.

Σε ό,τι αφορά στον Προαστιακό, τόσο στον οριζόντιο άξονα που είναι Κιάτο-Αεροδρόμιο, όσο και στον κάθετο άξονα που θα είναι Πειραιάς-Χαλκίδα τώρα με την ηλεκτροκίνηση, ο Προαστιακός ολοκληρώνεται σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά, επισημαίνεται ότι σήμανση και τηλεδιοίκηση υπάρχει μόνο στο κομμάτι ΣΚΑ-Αεροδρόμιο.

Επίσης, o κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι αμέσως μετά τις γιορτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προκηρύξει προσλήψεις, οι οποίες στην πρώτη φάση αφορούν 60 μηχανοδηγούς, και επιπλέον επιστημονικό προσωπικό σε συγκεκριμένους τομείς, που έχει ανάγκη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως τα χρηματοοικονομικά, τον παραγωγικό τομέα, το ΙΤ, καθώς και τον στρατηγικό σχεδιασμό.

Αναφορικά με τη διαλειτουργικότητα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο κ. Τσαλίδης τόνισε: «Η πλήρης διαλειτουργικότητα θα επιτευχθεί το καλοκαίρι του 2018. Πλήρης διαλειτουργικότητα σημαίνει ότι ο πολίτης που χρησιμοποιεί τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς με οποιοδήποτε εισιτήριο έχει, ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΑΣΑ, θα μπορεί να ανεβαίνει σε οποιοδήποτε Μέσο, ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή του ΟΑΣΑ για 90 λεπτά».

Σχετικά με την ΕΕΣΣΤΥ, ο κ. Τσαλίδης δήλωσε ότι είτε η μητρική είτε η θυγατρική εταιρεία θα υποβάλει δεσμευτική οικονομική προσφορά.