LOGI.C 2018 – MANAGING THE SUPPLY CHAIN: 2 νέες έρευνες – 3 στρατηγικές συνεργασίες – round tables & flash opinions

Στις 4 & 5 Μαΐου 2018 το ετήσιο ραντεβού της αγοράς Logistics και Supply Chain, τα πολυσυνέδρια Logistics Conferences, Logi.C 2018, στη 10η ετήσια διοργάνωσή τους, θα είναι και πάλι εδώ! Αυτή τη φορά, σε έναν ιδιαίτερο χώρο, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), που αποτελεί από μόνος του το βέλτιστο παράδειγμα της υγιούς επιχειρηματικότητας!

Για να εξασφαλίσετε έγκαιρα την θέση σας επισκεφθείτε το LOGI.C 2018 και δηλώστε συμμετοχή.

Με θεματικές που μπαίνουν σε βαθιά νερά, με στρατηγικές συνεργασίες της o.mind Creatives και κυρίως με Ευρήματα Πρωτοποριακών Ερευνών που θα παρουσιαστούν κατ’ αρχάς στο διήμερο των Logi.C, η εφετινή διοργάνωση είναι υψηλού ενδιαφέροντος και αναμένεται να προσελκύσει υψηλόβαθμα στελέχη από το σύνολο της αγοράς. Τα Logi.C 2018 σας υπόσχονται ένα διήμερο event, με managers και providers, με πωλήσεις και εξαγωγές, με διαχειριστές της αλυσίδας και decision makers που θα κάνουν focus στα σύγχρονα δίκτυα μεταφοράς και διανομής, εντός και εκτός συνόρων, που θα κληθούν να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, διαμορφώνοντας τάσεις για το πως Σήμερα και στο Μέλλον θα διοικούμε το Supply Chain!

Oι EY Greece & o.mind Creatives διευρύνουν τη συνεργασία τους

Με τη διενέργεια μιας δεύτερης έρευνας, μετά την περσινή («Ελλάδα: Διεθνές Εμπορευματικό Κέντρο») και την επιτυχία που αυτή είχε, η o.mind Creatives, διοργανώτρια εταιρεία των logistics conferences LOGI.C και η εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, ΕΥ Ελλάδος, διευρύνουν τη συνεργασία τους και προχωρούν σε μία εις βάθος ανάλυση του ελληνικού Logistics Hub.

Η νέα αυτή έρευνα, η οποία θα «τρέξει» από τα μέσα Μαρτίου από την έμπειρη ομάδα της ΕΥ, καλεί υψηλόβαθμα στελέχη των αγορών Ναυτιλίας και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Διεθνείς Traders και Εκπροσώπους της Εξαγωγικής Βιομηχανίας, να προχωρήσουν ένα βήμα ακόμη, αξιολογώντας τις Υποδομές, τις Ροές, τις Value Chain Υπηρεσίες του ελληνικού Logistics Hub και προτείνοντας οι ίδιοι τα trends του μέλλοντος.

Τα συμπεράσματα της νέας έρευνας που θα διενεργηθεί με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου, θα παρουσιαστούν κατ’ αποκλειστικότητα στα εφετινά LOGI.C 2018, σε ημερίδα που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 4 Μαΐου, σε ένα πάνελ που θα κληθεί να πάρει θέση απέναντι στα ευρήματα, σκιαγραφώντας ουσιαστικά το μέλλον του ελληνικού Logistics Hub.

Η πρώτη Έρευνα Αποτύπωσης για την Αγορά Pharma – Cosmetics και την Εφοδιαστική Αλυσίδα τους από Optilog & o.mind Creatives

Μια ακόμη στρατηγική συνεργασία μεταξύ της o.mind Creatives και της Optilog, εφέτος μπαίνει σε βαθιά νερά και μέσω μιας Καινοτόμας Έρευνας που ήδη «τρέχει» από τις αρχές Μαρτίου για την Αποτύπωση της Υφιστάμενης Κατάστασης και των Μελλοντικών Προκλήσεων, στο Κύκλωμα Εφοδιασμού στον κλάδο του Φαρμάκου και των Καλλυντικών.

Η έρευνα που διενεργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σκοπό έχει να σκιαγραφήσει την αγορά του Φαρμάκου και του Καλλυντικού και των τρόπων με τους οποίους οι κλάδοι αυτοί διαχειρίζονται την πολύπλοκη και ευαίσθητη αλυσίδα εφοδιασμού τους.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν κατ’ αποκλειστικότητα στα Logistics Conferences, LOGI.C 2018, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ με βάση τα ευρήματα της έρευνας, μια σειρά στελεχών που εμπλέκονται με την ευαίσθητη Εφοδιαστική Αλυσίδα φαρμάκων και καλλυντικών θα συζητήσουν τις Προοπτικές Ανάπτυξης της εν λόγω αγοράς, σε ξεχωριστό πάνελ.

Χτίζοντας Δυναμικά Δίκτυα Πωλήσεων & Διανομής με την Υποστήριξη του ΙΠΕ και τη συνεργασία του Operations Center

Στα επερχόμενα Logi.C. το Operations Center συνδιοργανώνει με το SC&L την θεματική ενότητα: «Χτίζοντας Δυναμικά Δίκτυα Διανομών: Από τις πωλήσεις, στις προμήθειες και την διανομή».

Το εν λόγω πάνελ που θα συντονιστεί από την κα Μαριλένα Αργυρού, με παρεμβάσεις και ερωτήματα από τους δημοσιογράφους του SC&L στο δεύτερο μέρος του (round table), στόχο έχει να φέρει στο ίδιο τραπέζι συζήτησης τις Πωλήσεις, τις Προμήθειες και τα Logistics,  συζητώντας operational ζητήματα της καθημερινότητας των retailers, με μια πιο managerial ματιά!

Στόχος του πάνελ να υπάρξει αλληλεπίδραση γνώσης και εμπειριών μεταξύ των τμημάτων των μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων, που ενώ έχουν διαφορετική φιλοσοφία προσέγγισης, οφείλουν να συνεργάζονται. Η ημερίδα, τελεί υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), ενώ Φορέας Υποστηρικτής είναι και το ECR Hellas.

Μια ακόμη καινοτομία στα φετινά Logi.C θα είναι τα FLASH opinions από specialists στη νέα digital εποχή. Εταιρικές παρεμβάσεις ουσίας για το τι μπορεί να σημαίνει το industry 4.0 και η digital εποχή που έρχεται στην ελληνική πραγματικότητα!

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2ήμερου event, επιλεγμένες επιχειρήσεις που έχουν προτάσεις για το πώς η ελληνική αγορά εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να γίνει πιο Digital, θα παρεμβαίνουν στο πρόγραμμα προτείνοντας στο κοινό 1 ενδεδειγμένη λύση, μέσω της οποίας η ίδια η αγορά θα μπορεί να φέρει στα μέτρα της το industry 4.0

Τα Flash Opinions, μιας και μιλάμε για την digital εποχή, θα είναι Digital, καθώς θα αναπτύσσονται μέσω ενός βίντεο…Σε κάθε 5λεπτο βίντεο θα αναλύεται η λύση που προτείνει στην αγορά κάθε Opinion, θα προβάλλονται τα οφέλη της και κατόπιν κάθε Flash Opinion θα έχει ακόμη 5’ στη διάθεσή του για να αναλύσει πώς η λύση που εμφανίζεται στο βίντεο αγγίζει το Industry 4.0

 

Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα