«Let’s Manage the Supply Chain» στις 4 & 5 Μαΐου στα LOGI.C 2018 – Δείτε το πρόγραμμα

Σε έναν ιδιαίτερο χώρο, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), που αποτελεί άλλωστε από μόνος του το βέλτιστο παράδειγμα της υγιούς επιχειρηματικότητας και της συνεχούς βελτίωσης, το ετήσιο ραντεβού της αγοράς Logistics και Supply Chain, τα πολυσυνέδρια Logistics Conferences, Logi.C 2018, στη 10η ετήσια διοργάνωσή τους, ανανεώνουν το ραντεβού τους μαζί σας!

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το πρόγραμμα

Στα Logi.C 2018, στις 4 & 5 Μαΐου 2018, περί τα 30 υψηλόβαθμα στελέχη, από όλους τους κρίκους decision making της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και της επιχειρησιακής λειτουργίας,  συναντώνται ξανά για να μιλήσουν για σύγχρονο logistics management.

Σε δύο διαδοχικές ημέρες, 3 ενδιαφέρουσες θεματικές, 6 πάνελ συζήτησης και 2 αποκλειστικές έρευνες, τα αποτελέσματα των οποίων θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό, τα Logi.C 2018, για μια ακόμη χρονιά είναι εδώ για να φέρουν νέες πληροφορίες, να επεξεργαστούν καινούργιες ιδέες, να προκαλέσουν επιπλέον γόνιμο προβληματισμό, για έναν κλάδο που στόχος του είναι να αποτελέσει τον no 1 παραγωγικό κλάδο της χώρας.

Παρασκευή 4 Μαΐου

Η ΕΥ Ελλάδος και η o.mind Creatives, διοργανώτρια εταιρεία των Logi.C, διευρύνουν τη συνεργασία τους, παρουσιάζοντας την πρώτη ημέρα των πολύ-συνεδρίων τα συμπεράσματα μιας Δεύτερης Μελέτης Αποτίμησης των Υπηρεσιών που προσφέρει η Ελλάδα ως Διαμετακομιστικό Κέντρο (Η πρώτη έρευνα «Ελλάδα: Διεθνές Εμπορευματικό Κέντρο», παρουσιάστηκε το 2017 πρώτα σε διεθνές κοινό και κατόπιν στα Logi.C 2017).

Η έμπειρη ομάδα της ΕΥ Ελλάδος, θα αναλύσει τα συμπεράσματα της μελέτης και θα δώσει κατευθυντήριες γραμμές σε μια σειρά στελεχών από Λιμάνια, Αεροδρόμια, Διαχειρίστριες Αρχές, Κρατικούς Εκπροσώπους, που θα κληθούν να σχολιάσουν τη μελέτη και να καθορίσουν τη στρατηγική του μέλλοντος.

Τη σκυτάλη θα πάρει το SC&L magazine, προσκαλώντας σε ένα πάνελ, εκπροσώπους από εταιρείες forwarders, εξαγωγείς, σιδηροδρομικές εταιρείες, αλλά και εκπρόσωπο της Πολιτείας, ώστε να Αναλύσουν τις ήδη Προσφερόμενες Λύσεις και να προτείνουν Νέα Routes για το Ελληνικό Εθνικό Hub.

Σε δεύτερο χρόνο, το απόγευμα της ίδιας ημέρας -Παρασκευή 4 Μαΐου- η επιχειρησιακή αριστεία με την βοήθεια των πωλήσεων, αλλά και του Supply Chain Management, παίρνει το «βήμα» των Logi.C 2018. Με τη συνεργασία και τον συντονισμό του Operations Center, την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και την στήριξη του ECR Hellas, η ενότητα «Χτίζοντας Δυναμικά Δίκτυα Διανομής – Από τις Πωλήσεις στο Supply Chain», θα μοιραστεί με το κοινό των Logi.C 2018, επιχειρησιακές πρακτικές και μυστικά, που φέρνουν την αριστεία και την βέλτιστη βιωσιμότητα, ένα βήμα πιο κοντά.

Σάββατο 5 Μαΐου

Για πρώτη φορά σε συνέδριο του ευρύτερου κλάδου Supply Chain, γίνεται όχι μόνον προσέγγιση, αλλά ανάλυση εις βάθος του κλάδου του Φαρμάκου και του Καλλυντικού και του τρόπου με τον οποίο γίνεται η διαχείριση της ευαίσθητης εφοδιαστικής αλυσίδας τους, με τη διενέργεια της πρώτης έρευνας για το supply chain στον κλάδο του Φαρμάκου-Καλλυντικού.

Η δεύτερη έρευνα των Logi.C 2018, που διενεργήθηκε από την o.mind Creatives με την επιστημονική συνεργασία και ανάλυση των στελεχών της Optilog Advisory Services, θα παρουσιαστεί το πρωί του Σαββάτου κατ’ αποκλειστικότητα στα Logi.C 2018, ενώ μια σειρά υψηλόβαθμων στελεχών από 3PLs, Φαρμακευτικές Εταιρείες και Επιχειρήσεις Καλλυντικών θα δημιουργήσουν ένα ενεργό working group, αναλύοντας και σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης.

Αμέσως μετά, στο δεύτερο πάνελ της ημέρας, τη σκυτάλη θα πάρουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διακίνησης ή της αποθήκευσης του ιδιαιτέρου προϊόντος που λέγεται «φάρμακο», μιλώντας για μεθοδολογίες και εργαλεία που μπορούν να δημιουργήσουν καινοτόμα εφοδιαστικά δίκτυα στο χώρο της Υγείας και της Ομορφιάς.

FLASH DIGITAL OPINIONS

Όλες οι ενότητες των εφετινών Logi.C 2018 θα είναι… digital. Ερωταπαντήσεις από το κοινό και τα round table σε ζωντανό χρόνο, αξιοποιώντας την σχετική πλατφόρμα που θα έχουν ενεργοποιήσει οι διοργανωτές, όχι κλασσικές παρουσιάσεις πάνελ, αλλά συζητήσεις που θα βασίζονται σε working groups, b2b συναντήσεις που θα κλείσουν οι συμμετέχοντες αντιστοίχως μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και… Flash Digital Opinions.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου, στη ροή των ενοτήτων θα παρεμβάλλονται εταιρικά βίντεο εταιρειών που θα εξηγούν πώς το Logistics 4.0 είναι εφικτό στην ελληνική αγορά, μέσω των υπηρεσιών που οι ίδιες προσφέρουν. Οι 10λεπτες παρεμβάσεις Flash Opinions με βίντεο και ολιγόλεπτες παρουσιάσεις, στόχο έχουν να δώσουν στο κοινό που θα παρακολουθεί τα Logi.C 2018, μια αίσθηση για την πολυφημολογούμενη εποχή του Industry 4.0, που δεν είναι πλέον πολύ μακριά…

 

Μεγάλοι Χορηγοί των Logi.C 2018 είναι οι εταιρείες LeasePlan και Toyota Material Handling Greece

Χορηγοί των Logi.C 2018 οι εταιρείες: DHL Ελλάς, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ekol Logistics, LAS KNAPP, Acmon Data, ib&ls, Sarmed, Ktisissol,, Χαβάκης Μεγαλόνησος, Zetes

Yποστηρικτές οι εταιρείες: Logika, Arcadia Consulting, Interklark, Όμιλος Θεοδώρου, Logicom, Cyma, iLINK, ΑΛΠΑ Logistics, IBHS, digitalpeak, Greenwoods Ltd

Χορηγός Εκτυπώσεων: Robbie

Φορείς Υποστηρικτές: EEL, ECR HELLAS, ΙΠΕ, ΣΥΝΔΔΕ&L, ΟΦΑΕ, ΕΕΒΨ&L, ILME

Χορηγοί Επικοινωνίας: SC&L magazine, Ναυτεμπορική, Χρήμα

Χορηγοί Διαδικτυακής Επικοινωνίας: supply-chain.gr, naftemporiki.gr, banks.com.gr