FORD TRANSIT CUSTOM: Με στόχο τη διατήρηση της κορυφής

 

Mε εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος που διακρίνεται για τις πολλαπλές αισθητικές αλλαγές στη μάσκα, τον προφυλακτήρα αλλά και τα φωτιστικά σώματα που πλέον εφοδιάζονται και με προβολείς τύπου HID Xenon, το νέο Transit Custom διατηρεί ορισμένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της προηγούμενης γενιάς του όπως η μεγάλη ποικιλία εκδόσεων ή οι υπερσύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες EcoBlue ωστόσο, στην ουσία βελτιώνεται σε τομείς όπως η αποδοτικότητα, η αξιοπιστία και φυσικά η άνεση και ασφάλεια που προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες του.

ΝΕΟ, ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Κατά την είσοδο εντός της καμπίνας του νέου Transit Custom, ο οδηγός θα εκτιμήσει άμεσα τον νέο πίνακα οργάνων με τα βελτιωμένα γραφικά και την μεγάλη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ενώ, μεγάλη ποικιλία χειριστηρίων εδράζονται και στο τιμόνι.

 

 

Βασισμένος σε έντονες οριζόντιες γραμμές, ο εσωτερικός διάκοσμος ενισχύει την αίσθηση ευρυχωρίας της καμπίνας ενώ, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στην δημιουργία ακόμη περισσότερων αποθηκευτικών χώρων. Πέραν όμως όλων αυτών, το Ford Transit Custom εισέρχεται με αξιώσεις στην εποχή της… συνδεσιμότητας χάρη και στο νέο σύστημα πολυμέσων «SYNC 3» που επιτρέπει τον έλεγχο αρκετών λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών ενώ, συνδυάζεται με οθόνες αφής 4 ή 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ECONETIC» ΚΑΙ ΣΎΝΤΟΜΑ ΥΒΡΙΔΙΚΈΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ «PHEV»

Ο υπερσύγχρονος κινητήρας Ford «EcoBlue» των 2,0λτ. σε εκδόσεις 105, 130 ή 170 ίππων διατηρείται ωστόσο, η Ford παρουσίασε τις νέες εκδόσεις «ECOnetic» που χάρη σε ειδικές επεμβάσεις (Auto-Stop-Start, ελαστικά περιορισμένης αντίστασης κύλισης κ.ά.), εμφανίζουν μέση κατανάλωση από 5,7λτ./100χλμ.(!) και εκπομπές CO2 από 148 g/km.

 

 

Την ίδια στιγμή, στα κιβώτια ταχυτήτων προστίθεται και η επιλογή ενός νέου αυτόματου με έξι σχέσεις που ονομάζεται «SelectiShift» ενώ, από το 2019 θα ξεκινήσει η παραγωγή των νέων «Plug-in Hybrid» (PHEV) εκδόσεων του μοντέλου με σύστημα βενζινοκινητήρα (1,0λτ. EcoBoost) και ηλεκτροκινητήρα, που θα διασφαλίζουν μηδενικές εκπομπές ρύπων για δρομολόγια από 50 – 550 χλμ.!

ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΩΣ 1.450 KG ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το νέο Transit Custom θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 2,6 – 3,4t. με όγκο φόρτωσης έως 8,3m3 και ωφέλιμο φορτίο έως 1.450 κιλά. Παράλληλα, οι πολλαπλοί νέοι αισθητήρες, οι κάμερες και τα ραντάρ που του έχει ενσωματώσει η Ford, αποτελεί τη βάση για την υιοθέτηση εντυπωσιακών νέων τεχνολογικών καινοτομιών ασφάλειας όπως π.χ. το «Intelligent Speed Assist» με «Traffic Sign Recognition», το «Blind Spot Information System» με «Cross Traffic Alert» αλλά και το «Pre-Collision Assist» με λειτουργία «Pedestrian Detection».

 

 

Όλα τα παραπάνω, επιτρέπουν στο νέο Transit Custom να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα κίνησης του ανάλογα με τα όρια ταχύτητας, να ενημερώνει τον οδηγό για όλα όσα συμβαίνουν περιμετρικά του οχήματος ακόμη και στις πιο δύσκολες μανούβρες (π.χ. οπισθοπορεία) ή να εντοπίζει αυτόματα ακόμη και πεζούς που ενδεχομένως να βρουν σε τροχιά σύγκρουσης με το όχημα, ακόμη και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΝΕΕΣ –ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ «SPORT»

Το νέο Ford Transit Custom θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Van, ή μεταφοράς προσωπικού, με διάφορα μήκη αμαξώματος και μεταξονίου, δύο ύψη οροφής και εκδόσεις Van με διπλή σειρά καθισμάτων.

Ωστόσο, μεταξύ όλων των παραπάνω, ξεχωρίζουν οι δυναμικές εκδόσεις «Sports» που διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες χάρη στις διπλές –χαρακτηριστικές- ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα του από το κάλυμμα του κινητήρα έως την πίσω πόρτα (σε μαύρο ή πορτοκαλί χρώμα με ασημί ένθετα), τις ειδικές ζάντες αλουμινίου, τις πολλαπλές επενδύσεις από δέρμα στο εσωτερικό κ.ο.κ.

 

 

Όπως είναι φυσικό οι εν λόγω εκδόσεις δεν θα μπορούσαν παρά να εφοδιάζονται με την κορυφαία επιλογή από πλευράς κινητήρων, τον EcoBlue των 170 ίππων ενώ, στις επιβατικές εκδόσεις του μοντέλου, η Ford θα προσφέρει και ένα πρωτοποριακό σύστημα αερανάρτησης για τον πίσω άξονα, που αναβαθμίζει κάθετα την ποιότητα κύλισης αλλά και την ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου.