ΜΑΝ TGL: Επιλογή ουσίας για το τελευταίο χιλιόμετρο

 

Με βασικότερα του την εξαιρετική αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής σε συνδυασμό με την μεγάλη ποικιλία εκδόσεων και τις υψηλές μεταφορικές δυνατότητες, το πλήρως ανανεωμένο MAN TGL έρχεται να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στις αστικές μεταφορές προϊόντων κατά το… τελευταίο χιλιόμετρο.

 

 

Στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2016) που διοργανώθηκε το περασμένο φθινόπωρο, η MAN Truck & Bus παρουσίασε πολλαπλές επεμβάσεις ουσίας για τη σειρά φορτηγών διανομών της, όπως το TGL. Εκτός από τις σχεδιαστικές επεμβάσεις στο αμάξωμα αλλά και το εσωτερικό της καμπίνας, το MAN TGL έχει να επιδείξει αρκετά προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που προστίθενται στη γκάμα του όπως το MAN BrakeMatic, το σύστημα υποβοήθησης πέδησης MAN EBA και άλλα. Παράλληλα, χάρη στις πολλαπλές εκδόσεις του, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 7,5 – 12,0t., το MAN TGL αποτελεί μια από τις πιο ευέλικτες και κατασκευαστικά άρτιες προτάσεις, και στην ελληνική αγορά.

 

 

Πληρέστατος εξοπλισμός και σωρεία εκδόσεων για όλες τις χρήσεις

Η κάλυψη μιας ιδιαίτερα μεγάλης γκάμας –ετερόκλητων- χρήσεων, επιβάλλει στις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η MAN Truck & Bus, την εξέλιξη λύσεων που θα καλύπτουν απόλυτα ακόμη και τις πιο εξεζητημένες απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία.

Για το λόγο αυτό, το ανανεωμένο TGL είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο άξονες και επιλογές μεταξονίων με μήκος από 3,3 – 5,2μ. προκειμένου να διασφαλίζεται η υποστήριξη υπερκατασκευών μεγάλου μήκους.

Σε ό,τι αφορά στις καμπίνες, οι επιλογές είναι τέσσερις (C, L, LX και η Crew Cab με δυνατότητα μεταφοράς έως και έξι επιβατών) με μήκος από 1.620 – 2.280 mm και ύψος από 1.585 – 1.985 mm. Παράλληλα, εντυπωσιακές είναι και οι τεχνολογικές λύσεις που το γερμανικό ελαφρύ φορτηγό ενσωματώνει αναφορικά με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας όπως τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων κ.ο.κ.

 

 

Κινητήρες με ισχύ από 150 – 250 ίππους

Καλύπτοντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που προβλέπει η νομοθεσία της ΕΕ, οι επιλογές κινητήρων του νέου TGL περιλαμβάνουν μηχανικά σύνολα με 4 ή 6 κυλίνδρους (4,6λτ. ή 6,9λτ. αντίστοιχα) που αποδίδουν ισχύ 150, 180, 220 ή 250 ίππων και μέγιστη ροπή από 570 – 1.000 Nm.

Παράλληλα, το TGL έχει να επιδείξει προηγμένες τεχνολογικά λύσεις όπως το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic που εκτός από την σημαντική βοήθεια που προσφέρει στον οδηγό κατά τον χειρισμό του οχήματος, είναι σε θέση να συμβάλλει δραστικά στον περιορισμό της μέσης κατανάλωσης καυσίμου αλλά και της φθοράς των επιμέρους τμημάτων του συστήματος μετάδοσης της κίνησης σε βάθος χρόνου.