Η Nissan πρωτοπορεί με μια ψηφιακή σειρά εκπαίδευσης στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα

 

Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι παγκόσμιες πωλήσεις  των αμιγώς ηλεκτροκίνητων  οχημάτων (EVs) αυξήθηκαν 23 φορές, με  το 37% των  υποψήφιων αγοραστών  αυτοκινήτων της Νοτιοανατολικής Ασίας  να σκέφτονται τώρα το EV ως την επόμενη αγορά τους.

Για να υποστηρίξει ενεργά αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, για πληροφορίες σχετικά με τα EVs, η Nissan ξεκίνησε την πρώτη σειρά εκπαιδευτικών τηλεοπτικών σειρών, για να “καταρρίψει”  τους μύθους και να ευαισθητοποιήσει περισσότερο το κοινό, σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα  οχήματα.

 

«Σε όλη την περιοχή, ακούμε  συνεχώς  ότι οι άνθρωποι αγαπούν την ιδέα των EVs,  αλλά πολλοί ίσως δεν καταλαβαίνουν πλήρως πώς τα EVs μπορούν να ταιριάξουν στον τρόπο ζωής τους,  ή τον τρόπο χρήσης τους.

Ως η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία  που κατασκεύασε  ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο  όχημα μαζικής παραγωγής, με εμπειρία πάνω από 70 χρόνια σε αυτή τη μορφή τεχνολογίας αυτοκινήτου, θέλαμε να συμβάλουμε στην ευαισθητοποίηση του κοινού,  σε αυτό το θέμα.

 

 

Στην κατεύθυνση της προσφοράς, η Nissan μορφοποιεί και μοιράζεται με το κοινό  την γνώση  της πάνω στην ηλεκτρική κινητικότητα, μέσα από τις αφηγήσεις ανθρώπων που βιώνουν, από πρώτο χέρι, την συγκεκριμένη τεχνολογία» δήλωσε ο Yutaka Sanada, περιφερειακός ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan για την Ασία και Ωκεανία.

Η σειρά βίντεο τεσσάρων μερών, καλύπτει τη φόρτιση, την εμβέλεια, την οδήγηση και την ιδιοκτησία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος,  αντιμετωπίζοντας έτσι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα, αλλά και τους μύθους σε σχέση με την συγκεκριμένη θεματολογία.

 

 

Ο  Tim Jarvis, Αυστραλός εξερευνητής και περιβαλλοντικός επιστήμονας  και η Naya Ehrlich-Adam, ιδιοκτήτρια τη βιώσιμης επιχείρησης τροφίμων Broccoli Revolution στην Μπανγκόκ, συνεργάζονται για να συζητήσουν ερωτήματα σχετικά με τα EVs, βασιζόμενοι στις προσωπικές τους εμπειρίες και προτιμήσεις.