Γεννημένα να αποδίδουν και να πρωταγωνιστούν!

Με πληρέστατη γκάμα άκρως αποδοτικών επιλογών που διακρίνονται για την αξιοπιστία, την απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής, την ευελιξία αλλά και τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, η Mercedes-Benz έχει διασφαλίσει την ιδανική υποστήριξη μιας τεράστιας γκάμας δραστηριοτήτων –και– στον κλάδο των αστικών logistics για τους πελάτες της με εκπροσώπους όπως το ευέλικτο Citan, το αποδοτικό Vito και το υπερπλήρες Sprinter.

VITO: ΕΝΑΣ… ΠΑΝΑΞΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

Το Vito αποτελεί μια επιλογή από το… πάνω ράφι για τις αστικές διανομές προϊόντων (και όχι μόνο) δεδομένης της εξαιρετικής ποιότητας κατασκευής και της πληρότητας που εμφανίζει σε όλους τους τομείς.

Με εντελώς νέα σχεδίαση, άνετο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό με εξοπλισμό που παραπέμπει σε επιβατικά οχήματα, το Vito είναι διαθέσιμο με δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες. Με μεικτό βάρος από 2,8 – 3,2t., το νέο Vito μπορεί να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 1.369 κιλών και όγκο έως και 6,6 κ.μ. ενώ στοιχεία όπως το μεγάλο ωφέλιμο πλάτος και μήκος του χώρου φόρτωσης, το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα των πλευρικών ή των πίσω θυρών, ευνοούν την άνετη, γρήγορη και απροβλημάτιστη χρήση του παντού και πάντα. Τέλος, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την πληρέστατη γκάμα μηχανικών συνόλων με τα οποία είναι διαθέσιμη η νέα γενιά του Vito όπου περιλαμβάνονται επιλογές 1,6 ή 2,2λτ. με απόδοση από 88 – 190 ίππους και μέση κατανάλωση από 6,2λτ./100χλμ. Παράλληλα, τα διαστήματα service ανά 40.000 χλμ. μειώνουν σημαντικά –μεταξύ άλλων- το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας για τον ιδιοκτήτη του.

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ SPRINTER: Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΛΥΣΗ

Με περισσότερες από 3 εκατ. πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών, το Sprinter αποτελεί μια από τις πληρέστερες επιλογές για τον κλάδο των αστικών μεταφορών προϊόντων.

Διαθέσιμο σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος με 4 μήκη, 3 μεταξόνια και ισάριθμες επιλογές ως προς το ύψος της οροφής, το γερμανικό μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 3,0 – 5,5t. με αποτέλεσμα το ωφέλιμο φορτίο του να έχει αυξηθεί κατά 500 κιλά και να ανέρχεται έως και στους 2,95t. για τις εκδόσεις κλειστού τύπου (Van). Πληρέστατη είναι όμως και η γκάμα των κινητήρων του που περιλαμβάνει λύσεις με ισχύ από 114 – 190 ίππους οι οποίες καλύπτουν με άνεση τις προδιαγραφές της Euro6 ενώ, οι εκδόσεις «NGT» μπορούν να κάνουν χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο με σαφή οφέλη  για το περιβάλλον και το κόστος χρήσης του οχήματος. Πέραν όμως των αναρίθμητων επιλογών εξατομίκευσης που το Mercedes-Benz Sprinter προσφέρει στον ιδιοκτήτη του αναφορικά με τις διαστάσεις, τις μεταφορικές δυνατότητες ή τον εξοπλισμό που είναι σε θέση να υποστηρίξει (π.χ. διάφοροι τύποι υπερκατασκευών), εξαιρετική είναι η εικόνα του σε ό,τι αφορά την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρει. Δεν πρέπει άλλωστε να παραβλέπουμε πως στον σχετικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται στοιχεία όπως τα υπερσύγχρονα Trailer Stability Assist, Crosswind Assist, Collision Prevention Assist, Adaptive Brake Assist, Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist και Highbeam Assist, όλα τους εξελιγμένα με γνώμονα την επαρκή υποβοήθηση του έργου του κάτω από όλες τις συνθήκες.

Αποδοτικότητα πολλών… αστέρων!

Το όνομα «Citan» του μικρότερου σε διαστάσεις ελαφρού επαγγελματικού της Mercedes-Benz προέρχεται από τη σύντμηση των λέξεων «City» και «Titan» καθώς με αυτόν τον τρόπο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να καταστήσει σαφείς τις εξαιρετικές δυνατότητες ενός –πληρέστατου σε όλους τους τομείς- εκπροσώπους της στα επαγγελματικά πόλης.

Aν οι ανάγκες της επιχείρησής σας απαιτούν έναν ευέλικτο «συνεργάτη» εντός της πόλης που θα μεταφέρει με άνεση φορτία ακόμη και άνω του 0,5t., ο οποίος θα διακρίνεται για το περιορισμένο κόστος χρήσης του, τότε το ανανεωμένο Mercedes-Benz Citan είναι μια από τις πληρέστερες προτάσεις που προσφέρονται στην ελληνική αγορά.

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

Ακόμη και μετά από πολύωρα δρομολόγια, το εσωτερικό του Citan θα έχει διατηρήσει άνετο και ξεκούραστο τον οδηγό του χάρη στα αναπαυτικά καθίσματα, την ευκολία στο χειρισμό του και τις πολλαπλές παροχές στον τομέα της άνεσης και της ασφάλειας που περιλαμβάνονται ακόμη και στις βασικές του εκδόσεις.

Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις ενός επαγγελματικού πόλης, η καμπίνα των επιβατών είναι ευρύχωρη και με πολλαπλούς χώρους για μικροαντικείμενα όπως π.χ. η θήκη – ράφι στην οροφή.

Τα διάφορα χειριστήρια, βρίσκονται σε θέση με εξαίρετη εργονομία ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι σε πλήρη αντιστοιχία με το σήμα του… αστεριού στη μάσκα του οχήματος.

ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ ΕΩΣ ΚΑΙ 770 ΚΙΛΑ

Το Mercedes-Benz Citan προσφέρεται με τρεις επιλογές ως προς το μήκος του αμαξώματος (έως 4,7μ.) και ενώ ο κύκλος στροφής του διατηρείται χαμηλά, την ίδια στιγμή στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει φορτία με βάρος από 435 – 770 mm και όγκο έως 3,8 m3.

Αναλόγως της έκδοσης και του μήκους του μεταξονίου, ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος έως και 2.137 mm ενώ, με το προαιρετικό διαχωριστικό πλέγμα, μπορούν να υποστηριχθούν και αντικείμενα με μήκος έως 2.886 mm! Το μεγάλο άνοιγμα τόσο των πλευρικών όσο και της διπλής πίσω πόρτας, διευκολύνει την πρόσβαση στην καρότσα του όπου, χάρη στο ωφέλιμο πλάτος των 1,22μ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, μπορούν να φιλοξενηθούν και παλέτες ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στην ελληνική αγορά, το Citan είναι διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις ενός πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. που αποδίδουν ισχύ 75, 90 ή 110 ίππων ή με έναν βενζινοκινητήρα 1,2λτ. με απόδοση 114 ίππων.

Σε συνδυασμό με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ή το αυτόματο 6G-DCT, η μέση κατανάλωση των κινητήρων του Mercedes-Benz Citan περιορίζεται έως και στα 4,3λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης την ίδια στιγμή που η καινοτόμα τεχνολογία «BlueEFFICIENCY» διασφαλίζει μέσω προηγμένων λύσεων, τη διατήρηση του κόστους χρήσης του γερμανικού Vanette σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

Παράλληλα, με τα προγραμματισμένα διαστήματα μεταξύ των service να ανέρχονται έως και 40.000 χλμ., το κόστος συντήρησης του «συνεργάτη» σας θα σας εκπλήξει ευχάριστα.