Το 2ο e-commerce logistics του Supply Chain Institute στις 26/6

Η πιο καταξιωμένη εσπερίδα με επίκεντρο τα logistics στο πολυκαναλικό λιανεμπόριο, διοργανώνεται για 2η συνεχόμενη χρονιά από το Ινστιτούτο Εφοδιαστικής Αλυσίδας, στις 26 Ιουνίου 2019, με τίτλο: “e-commerce & omni-channel logistics II για βέλτιστο customer experience” με την επιστημονική υποστήριξη της PLANNING και τελεί υπό την αιγίδα των EEL και GRECA.

Σήμερα  διανύουμε την εποχή των Millennials όπου προέχει σαν concept η «εξατομίκευση» ή όπως θα λέγαμε “προσωποποίηση των προϊόντων & των υπηρεσιών”, καθώς τεχνολογία και ευελιξία «χτίζουν» το e-shop και off-line shop του μέλλοντος. Στόχος του συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τον κομβικό ρόλο και τη συμβολή των logistics προς αυτή την κατεύθυνση. Η εμπειρία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής (omni-channel) προσέγγισης εμφανίζεται στο προσκήνιο. Οι επιχειρήσεις οφείλουν  να υιοθετήσουν μεθόδους end-to-end  supply chain που θα τις καταστήσουν λειτουργικά επικερδείς,  μετατρέποντας τα logistics τους σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η εσπερίδα θα έχει ως αφετηρία την απόφαση για την  κατάλληλη επιλογή προϊοντικής γκάμας και τα επίπεδα των αποθεμάτων παρουσιάζοντας μεθόδους όπως  ABC analysis,  color product mapping, dead stock, e-commerce forecast, planning, procurement.

Εν συνεχεία  θα ασχοληθεί με end-to-end λύσεις , δίνοντας benchmarks, συγκρίνοντας στρατηγικές αποφάσεις  όπως in-house vs outsourcing για αποθήκευση,  εναλλακτικές διαχείρισης παραγγελίας και smart warehousing  τεχνολογίες (dark stores,  hub automation,  fulfillment  centre, automated picking,  goods-to-man picking,  micro-picking,  parcel logistics, Click & collect  / Pick from store.

Τελευταίο πυλώνα του συνεδρίου θα αποτελέσει το last mile και η αστική διανομή που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για το B2C. Στρατηγικές όπως το Direct to Customer (DTC)/ drop shipping, drones, instant delivery, parcel lockers, preferred location, ship from store, specific delivery time, re-routing, delivery notifications, payment methods θα παρουσιαστούν υπό το πρίσμα των επιχειρήσεων και των ταχυμεταφορέων (courier).

Στην εσπερίδα θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές και ειδήμονες των operations, κάθε κρίκου της εφοδιαστικής αλυσίδας  καθώς και CEO’s και διευθυντές e-shops για να παρουσιάσουν  cases, να μοιραστούν τάσεις, να προτείνουν λύσεις  και βέλτιστες πρακτικές  για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η εσπερίδα απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη e-shops και  επιχειρήσεων με omni-channel πωλήσεις, COOs και logistics managers επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, COOs εμπορικούς διευθυντές και άλλα διευθυντικά στελέχη εταιρειών 3PL με εξειδικευμένες λύσεις e-commerce logistics,  στελέχη επιχειρήσεων ταχυμεταφορών Courier, στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταφορών και διανομής, προμηθευτές συστημάτων πληροφορικής και τεχνολογιών αποθηκών, προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης λειτουργιών αποθήκης και αποθεμάτων κ.ά.

Το “e-commerce & omni-channel logistics II για βέλτιστο customer experience” θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Holiday Inn Αττικής Οδού, από τις 15.30-20.30.  Διεξάγεται με την επιστημονική υποστήριξη της Planning και τη Μεγάλη Χορηγία  της Mantis.

Χορηγοί: ΠΑΕΓΑΕ, η logika και η Mobile Technology.

Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας είναι το περιοδικό Supply Chain & Logistics, και η ιστοσελίδα www.supply-chain.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες: Supply Chain Institute τηλ.: 210 6180104

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα