Στις 26/6 το συνέδριο “e-commerce & omni-channel logistics II” του Supply Chain Institute για βέλτιστο customer experience

Το Supply Chain Institute διοργανώνει για δεύτερη φορά συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με τίτλο “e-commerce & omni-channel logistics II για βέλτιστο customer experience” στις 26 Ιουνίου 2019, στο ξενοδοχείο Holiday Inn Αττικής Οδού, από τις 15.30 έως τις 20.30,  με την επιστημονική υποστήριξη της PLANNING και υπό την αιγίδα των EEL και GRECA. Κορυφαίοι ομιλητές από επιχειρήσεις   που   δραστηριοποιούνται   στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα αναλύσουν τα logistics του e-commerce και του omni-channel δίνοντας λύσεις σε καίρια ζητήματα.

KEYNOTE SPEAKER: O κ. C.F. Schlüter, Director Operations e-Commerce της Delhaize Βελγίου, αναλύει τις σύγχρονες τάσεις αυτοματισμών αποθηκών & last mile ειδικά για e-commerce και παρουσιάζει το πρότυπο e-commerce case της Delhaize.be.

Οι διοργανωτές του συνεδρίου αναφέρουν: «Φέτος  το συνέδριο  κινείται  γύρω  από  την  ολιστική  προσέγγιση  των  πολυκαναλικών (omni-channel) logistics με γνώμονα το βέλτιστο customer experience. Σήμερα    διανύουμε  την  εποχή  των  Millennials  όπου  αναμφίβολα  προέχει  σαν concept η «εξατομίκευση» ή όπως θα λέγαμε η προσωποποίηση των προϊόντων &  των  υπηρεσιών, καθώς  τεχνολογία  και  ευελιξία  «χτίζουν»  το  e-shop  και off-line shop του μέλλοντος.

Καθώς αρκεί μία κακή logistics εμπειρία για να χάσει  ο  on-line  retailer  τον  καταναλωτή,  στόχος  του  συνεδρίου  είναι  να παρουσιάσει  τον  κομβικό  ρόλο  και  τη  συμβολή  των  logistics  προς  αυτή  την κατεύθυνση.  Η  εμπειρία μιας ολοκληρωμένης omni-channel  προσέγγισης εμφανίζεται στο προσκήνιο.

Οι επιχειρήσεις οφείλουν  να υιοθετήσουν μεθόδους end-to-end  supply chain που  θα  τις  καταστήσουν  λειτουργικά  επικερδείς,    μετατρέποντας  τα  logistics τους   σε   ανταγωνιστικό   πλεονέκτημα.   Κατ’   επέκταση,   στο   συνέδριο   θα παρουσιαστούν μοντέλα μείωσης του logistics cost,  τρόποι  ώστε  το fulfill-ment  να  υποστηρίζει  αποτελεσματικά  και  αποδοτικά  την  υπόσχεση  που  δίνει  ο retailer στον e-καταναλωτή, μεθόδους αύξησης του convenience στο last mile και   μείωση   των   χρόνων,   τις   συνθήκες   υπό   τις   οποίες   το outsourcing ενδείκνυται ως η βέλτιστη επιλογή.

Έτσι   λοιπόν,   σχεδιάσαμε   για   εσάς   ένα   συνέδριο   όπου   θα   ακούσετε   από καταξιωμένα    στελέχη,    εξειδικευμένους    consultants,    digital    agents    και ιδιοκτήτες   ηλεκτρονικών   καταστημάτων      πως   επιτυγχάνεται   η   βέλτιστη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας στο e-commerce και το omni- channel. Πρωταρχικός   μας   στόχος   είναι   οι   συμμετέχοντες   εκτός   από   την   ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων και δικτύωσης, να  ενημερωθούν και φεύγοντας να έχουν αποκομίσει  ουσιαστικές  μεθόδους  και  λύσεις  που  θα  μπορούν  να  εφαρμόσουν στο δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα».

Στην εσπερίδα θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές και ειδήμονες των operations, κάθε κρίκου της εφοδιαστικής αλυσίδας  καθώς και CEO’s και διευθυντές e-shops για να παρουσιάσουν  cases, να μοιραστούν τάσεις, να προτείνουν λύσεις  και βέλτιστες πρακτικές  για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η εσπερίδα απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη e-shops και  επιχειρήσεων με omni-channel πωλήσεις, COOs και logistics managers επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, COOs εμπορικούς διευθυντές και άλλα διευθυντικά στελέχη εταιρειών 3PL με εξειδικευμένες λύσεις e-commerce logistics,  στελέχη επιχειρήσεων ταχυμεταφορών Courier, στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταφορών και διανομής, προμηθευτές συστημάτων πληροφορικής και τεχνολογιών αποθηκών, προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης λειτουργιών αποθήκης και αποθεμάτων κ.ά.

Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας είναι το περιοδικό Supply Chain & Logistics και η ιστοσελίδα www.supply-chain.gr.

Για να δείτε το πρόγραμμα και να κάνετε την εγγραφή σας πατήστε ΕΔΩ.

Early Bird μέχρι και την Παρασκευή 14 Ιουνίου.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το Supply Chain Institute στον αριθμό σταθερού τηλεφώνου 210 6180104

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα