Νέο Volvo FH με I-Save μειώνει το κόστος κατανάλωσης καυσίμου έως 7%

Η Volvo Trucks παρουσιάζει τώρα το Volvo FH με I-Save προσφέροντας στους πελάτες της ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα οικονομίας καυσίμου. Συνδυάζοντας τον νέο κινητήρα D13TC με βελτιωμένα χαρακτηριστικά κατανάλωσης, η νέα λύση μπορεί να μειώσει το κόστος καυσίμου έως 7% σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων – χωρίς να υπονομεύει την οδηγησιμότητα.

Ειδικά σχεδιασμένο για να καλύπτει απαιτητικές, μεγάλες αποστάσεις, το νέο Volvo FH με I-Save είναι το πιο αποδοτικό της Volvo Trucks μέχρι σήμερα. Συνδυάζοντας τον νέο κινητήρα D13TC με βελτιωμένα χαρακτηριστικά κατανάλωσης, μπορεί να μειώσει το κόστος καυσίμου έως 7%.

Οι απαιτήσεις του τομέα μεταφορών σε όλη την Ευρώπη αυξάνονται και τα φορτηγά καλύπτουν όλο και μεγαλύτερες αποστάσεις. Ταυτόχρονα, οι διαχειριστές στόλων έχουν να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες τιμές diesel, κάτι που έχει επιπτώσεις στην κερδοφορία.

«Το Volvo FH με I-Save είναι η απάντησή μας σε αυτήν την πρόκληση. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση που συνδυάζει τις τελευταίες τεχνολογίες μας μειώνοντας αισθητά την κατανάλωση σε μεταφορές μακρινών αποστάσεων. Και αυτό χωρίς να υπονομεύει την οδηγησιμότητα» σχολίασε ο Roger Alm, πρόεδρος της Volvo Trucks.

Στην «καρδιά» του Volvo FH με I-Save «χτυπά» ο νέος, προηγμένος D13TC – ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην ιστορία της Volvo Trucks για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Αυτός διαθέτει έμβολα με κυματοειδές εσωτερικό (πατέντα) που βελτιώνει την καύση και αυξάνει την απόδοση, διοχετεύοντας τη θερμότητα και την ενέργεια στο κέντρο των κυλίνδρων. Η περίσσεια ενέργεια στα καυσαέρια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του κινητήρα μέσω μιας πρόσθετης τουρμπίνας στη ροή των καυσαερίων, της μονάδας Turbo Compound.

Ο κινητήρας D13TC παράγει έξτρα ροπή έως 300 Nm, που σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερη επιτάχυνση και καύσιμο για τη διατήρηση μιας σταθερής ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο. Είναι ιδανική λύση για πελάτες που δραστηριοποιούνται σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Άλλα χαρακτηριστικά του I-Save περιλαμβάνουν νέους αποδοτικούς πίσω άξονες, ένα προηγμένο σύστημα I-See που βασίζεται στη χαρτογράφηση, το οποίο αναλύει και προσαρμόζει τις κλίσεις του δρόμου μπροστά και περιλαμβάνει λογισμικό αλλαγών σχέσεων βελτιστοποιημένο για εφαρμογές μεγάλων αποστάσεων. Το συνολικό όφελος απόδοσης όλων αυτών των προϊόντων και υπηρεσιών μπορεί να μειώσει το κόστος καυσίμου έως 7% συγκριτικά με ένα κινητήρα D13 Euro 6 Step D*.

«Έχουμε προσαρμόσει κάθε στοιχείο του I-Save σύμφωνα με τις ανάγκες των οχημάτων που διανύουν μεγάλες αποστάσεις, κυρίως εκείνων που συνήθως υπερβαίνουν τα 120.000 km τον χρόνο» σχολίασε ο Mats Franzén, διευθυντής Στρατηγικής Κινητήριων Συνόλων της Volvo Trucks. «Όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση, τόσο πιο αισθητή είναι η οικονομία καυσίμου. Πρόκειται για έναν ισχυρό κινητήρα που προσφέρει μια άκρως αποδοτική και πολιτισμένη οδηγική εμπειρία» πρόσθεσε ο Mats Franzén.

Το Volvo FH με I-Save ήδη διατίθεται για παραγγελία στις ευρωπαϊκές αγορές.

 

 

*D13TC Euro 6 step D με Long Haul Fuel Package (I-Save) σε σύγκριση με τον D13 eSCR Euro 6 step D χωρίς Long Haul Fuel Package. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με πολλούς παράγοντες, όπως χρήση cruise control, εξοπλισμός οχήματος, φορτίο οχήματος, πραγματική μορφολογία του εδάφους, εμπειρία οδηγού και καιρικές συνθήκες.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα