Και το 2017 ήταν η χρονιά της Mercedes-Benz

Για τέταρτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας, σημειώνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,5% και 3.920 ταξινομήσεις επιβατηγών οχημάτων! Ταυτόχρονα σημειώνει αύξηση 20% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έναντι του 2016 και κατατάσσεται πρώτη στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων vans (Vito & Sprinter) για 5η συνεχόμενη χρονιά!

Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 3.920 επιβατηγά οχήματα, 259 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, 139 βαρέα επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά) και 16 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις! Ειδικά στα λεωφορεία, το μερίδιο αγοράς ξεπερνά το 32% (32,6%).

Ικανοποιητική ήταν και η πορεία των smart, με 616 ταξινομήσεις το 2017.

Ο κ. Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Το να καταφέρει μία εταιρεία να τερματίσει πρώτη σε πωλήσεις κάποια στιγμή, μπορεί να θεωρηθεί συγκυριακό γεγονός. Ωστόσο, το να διατηρείται στην πρώτη θέση ανάμεσα στους ανταγωνιστές της για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά εν μέσω ενός γενικότερα δυσχερούς επιχειρηματικού και οικονομικού περιβάλλοντος, σημαίνει ότι αποτελεί την αδιαμφισβήτητη επιλογή τόσο στην καρδιά όσο και στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή που αναζητά ασφάλεια, ποιότητα, αξιοπιστία, διαχρονικότητα και σχέση τιμής-αξίας. Έχουμε τη χαρά να ανταμειβόμαστε για ακόμη μία χρονιά με την πρωτιά στις πωλήσεις ανάμεσα στους premium κατασκευαστές, χωρίς αστερίσκους και «δημιουργική» αριθμητική. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και αντανακλούν τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το «αστέρι»: Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο, οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εφάμιλλες της ποιότητας των προϊόντων που εισάγουμε ενώ η έμφαση που δίνουμε σε ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας αντικατοπτρίζουν το σεβασμό της μάρκας στο περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται. Είμαι περήφανος τόσο για την ομάδα μας και το πάθος που τη διακατέχει, όσο και για το εξαιρετικό Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

Το τρίπτυχο «Κορυφαία Προϊόντα – Κορυφαίο Ανθρώπινο Δυναμικό – Κορυφαίο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο» φέρνει σημαντικές διακρίσεις για τη μάρκα σε όλους τους τομείς: το 2017 συμπεριληφθήκαμε στη λίστα του Top 20 των πιο αξιοθαύμαστων εταιριών στην Ελλάδα “Most Admired Companies” του περιοδικού Fortune, ενώ αποσπάσαμε το πρώτο βραβείο Καλύτερης Φήμης “Famous Brands” ανάμεσα σε όλες τις μάρκες της κατηγορίας «Αυτοκίνητο» που προκύπτει από αυθόρμητες απαντήσεις του κοινού. Παρ’ όλο που οι προκλήσεις είναι πολλές και οι αλλαγές που πρόκειται να συντελεστούν στην αυτοκίνηση στο εγγύς μέλλον θα είναι ραγδαίες, ως εφευρέτες του αυτοκινήτου δεν εφησυχάζουμε ούτε λεπτό. Δεν σταματάμε να οδηγούμε τις εξελίξεις, να κοιτάμε μπροστά και να καινοτομούμε. Είμαι σίγουρος ότι και το 2018 η μάρκα μας θα συνεχίσει τη δυναμική της πορεία και θα εξακολουθήσει να κάνει περήφανους όσους την επέλεξαν. Ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους όσοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους. Για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια μας φέρνουν στην πρώτη θέση των πωλήσεων ανάμεσα στους premium κατασκευαστές και μέσα στην πρώτη δεκάδα του συνόλου της αγοράς. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια ένταση και το ίδιο πάθος να κάνουμε αυτό που τόσο καλά γνωρίζουμε: να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε τους πελάτες μας με νέα, καινοτόμα προγράμματα και υπηρεσίες!».

Η Mercedes-Benz παγκοσμίως.

Το «αστέρι» στα 10 πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο

 Η εμπορική επιτυχία της μάρκας είναι τέτοια, ώστε μόνο η εμπορική αξία του σήματος της Mercedes-Benz να ανέβει σε μόλις ένα χρόνο κατά 10% έναντι του 2016: πλέον υπολογίζεται στα $47,8 δισεκατομμύρια! (πηγή: www.interbrand.com) Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρέδωσε παγκοσμίως στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Η μάρκα της Στουτγάρδης με σήμα το «αστέρι» πούλησε συνολικά 2.289.344 οχήματα (+9,9%) σημειώνοντας για 7η συνεχόμενη χρονιά νέο ρεκόρ έναντι της προηγούμενης! Αυτό σημαίνει, ότι η Mercedes-Benz παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους Γερμανούς ανταγωνιστές της παγκοσμίως.

«Το 2017 τα Mercedes-Benz Cars παρέδωσαν περισσότερα από 2,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα Mercedes-Benz & smart στους πελάτες τους παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει, ότι ξεπεράσαμε το ρεκόρ πωλήσεών μας για 7η συνεχή χρονιά.  Για ακόμη μία φορά, με τη Mercedes-Benz, τη βασική μάρκα του χαρτοφυλακίου μας, αποτελέσαμε την πιο ευπώλητη premium μάρκα και για το 2017. Ειμαστε περήφανοι γι αυτήν την επιτυχία και συνεχίζουμε να χτίζουμε επάνω της, καθώς αποτελεί γερό θεμέλιο για το αύριο. Η ισχυρή θέση του Ομίλου σήμερα αποτελεί τη βάση για την ενεργή διαμόρφωση της κινητικότητας του μέλλοντος! Το 2018 θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε σε αυτό το μονοπάτι με το CASE (Connected, Autonomous, Shared & Electric).» δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Daimler και επικεφαλής των Mercedes-Benz Cars, Dr. Dieter Zetsche.

To 2017 η Mercedes-Benz ήταν η πρώτη premium μάρκα σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία, η Ελβετία, η Ελλάδα, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Δανία, η Τσεχία, η Φινλανδία, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊβάν, η Ινδία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, το Μεξικό και η Βραζιλία.

«Ο Δεκέμβριος του 2017 ήταν ο 58ος συνεχόμενος μήνας με διαδοχικά ρεκόρ πωλήσεων, γεγονός που υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μας στα κορυφαία προϊοντα της Mercedes-Benz! Το 2017 πωλήθηκαν σχεδόν 2,3 εκατομμύρια νέα οχήματα με σήμα το «αστέρι», με αποτέλεσμα να διευρύνεται συνεχώς η διαφορά από τους ανταγωνιστές μας στην premium κατηγορία. Και φέτος θα έχουμε το κατάλληλο μοντέλο διαθέσιμο για κάθε ανάγκη και επιθυμία πελάτη. Γενικά, θα λανσάρουμε περισσότερα από 12 μοντέλα το 2018!» δήλωσε η Britta Seeger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, Υπεύθυνη για το Marketing & τις Πωλήσεις των Επιβατηγών Αυτοκινήτων Mercedes-Benz.

Ευρώπη: Αύξηση πωλήσεων στην καλύτερη αγορά της Mercedes-Benz

Για ακόμη μία χρονιά, η Ευρώπη αποτέλεσε την καλύτερη αγορά της Mercedes-Benz. H ζήτηση για οχήματα της μάρκας αυξήθηκε κατά 6,4% το 2017: 955.301 νέα αυτοκίνητα παραδόθηκαν στους νέους τους ιδιοκτήτες με πρωταγωνιστές τις E-Class (λιμουζίνες και στέισον-βάγκον) και τα SUV της μάρκας. Μόνο στη Γερμανία κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών πωλήθηκαν περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα (+3,5%). Σημαντική αύξηση παρουσίασε η μάρκα και στις υπόλοιπες  μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Ενδεικτικά:  Μεγάλη Βρετανία (+6,4%), Γαλλία (+9,7%), Ισπανία (+11,9%) και Βέλγιο (+15,1%).Συνέχεια στις επιτυχημένες πωλήσεις των νέων compact cars: πουλήθηκαν περισσότερες από 620.000 μονάδες.

Το 2017 περισσότερο από το 25% όλων των αυτοκινήτων Mercedes-Benz που πουλήθηκαν ανήκαν στην compact κατηγορία της μάρκας, η γκάμα της οποίας περιλαμβάνει τα μοντέλα A-Class και B-Class, τη CLA, τη CLA Shooting Brake και την GLA. Το χρόνο πριν την σημαντική ανανέωση της Α-Class, περισσότεροι από 620.000 πελάτες παγκοσμίως παρέλαβαν τα νέα τους αυτοκίνητα! Η ζήτηση για τα αυτοκίνητα αυτά ήταν ιδιαίτερα μεγάλη τόσο στην Κίνα όσο και στη Γερμανία. Το πόσο δημοφιλή είναι τα μοντέλα της compact κατηγορίας, υπογραμμίζεται από τα 5.555.555  μοντέλα που έχουν ήδη κατασκευαστεί από το 1997 που έκανε την εμφάνισή της η πρώτη A-Class ως εκπρόσωπος της μάρκας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η  Mercedes-Benz συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά της συγκεκριμένης γκάμας, η παραγωγή της οποίας θα ξεκινήσει σε πέντε εργοστάσια σε τρεις διαφορετικές ηπείρους το 2018.

Διατήρηση της C-Class στην κορυφή ως πλέον ευπώλητο μοντέλο της μάρκας

Για ακόμη μία χρονιά, η C-Class αποτέλεσε το πλέον δημοφιλές μοντέλο της Mercedes-Benz το 2017, πουλώντας 415.000 μονάδες (λιμουζίνες και στέισον-βάγκον) κατά τον τέταρτο χρόνο της τρέχουσας γενιάς της. Η Κίνα αποτέλεσε τη μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου και για το 2017, καθώς η ζήτηση της ειδικής έκδοσης με μακρύ μεταξόνιο που παράγεται και διατίθεται στη συγκεκριμένη χώρα έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.

Η νέα E-Class

Περισσότερες από 350.000 μονάδες της E-Class (λιμουζίνες και στέισον-βάγκον) πουλήθηκαν τη χρονιά που μας πέρασε, γεγονός που μεταφράζεται σε +40% για την πρώτη πλήρη χρονιά διάθεσης της νέας γενιάς του μοντέλου! Η πιο ευφυής λιμουζίνα σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο διπλασίασε τις πωλήσεις της στην Κίνα ενώ για πρώτη φορά πέρασε τα σύνορα της Κίνας και διατέθηκε προς πώληση και στην Ινδία!

Η πιο επιτυχημένη κατηγορία με περισσότερες από 800.000 πωλήσεις: τα SUVs της Mercedes-Benz

Η επένδυση της μάρκας σε μοντέλα SUV αποδίδει, καθώς 805.000 μονάδες πωλήθηκαν το 2017 (αύξηση 14%). Πάνω από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz αφορά σε αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το νέο ρεκόρ πωλήσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τις ΗΠΑ και τη Μ. Βρετανία. Τα πιο ευπώλητα μοντέλα το 2017 ήταν οι GLC & GLA, ενώ και η GLC Coupe συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία των SUV τη χρονιά που μας πέρασε.

Σημαντική αύξηση και για τα “Dream Cars” σε σχέση με το 2016

Το χαρτοφυλάκιο της Mercedes-Benz διαθέτει δώδεκα “Dream Cars”, τα οποία είναι τόσο δημοφιλή ώστε το 2017 οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν αυτές του 2016 κατά 22,4%! Περίπου 170.000 νέα κουπέ, roadsters & κάμπριο της μάρκας κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στους δρόμους ανά τον κόσμο. Μεγάλος αριθμός πελατών επέλεξε τη C-Class Cabrio και τη C-Class Coupe ενώ οι νέες E-Class Cabrio & E-Class Coupe βρίσκονται ήδη στις Εκθέσεις! Οι αντίστοιχες εκδόσεις της S-Class πρόκειται να κάνουν φέτος την εμφάνισή τους. Η νέα CLS έκανε πολύ πρόσφατα την πρώτη της εμφάνιση στην Έκθεση του Λος Άντζελες και ως πρωτοπόρος στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της οικογένειας των “Dream Cars” της Mercedes-Benz το 2018.

V-Class & X-Class: εντυπωσιάζουν

Περισσότερα από 58.000 μονάδες V-Class πωλήθηκαν μέσα σε ένα χρόνο! Από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου αυξήθηκαν κατά 25,7%! Το οκταθέσιο αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές στη Γερμανία, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων σημειώθηκε στην Κίνα.

Η Χ-Class είναι το νεότερο μοντέλο στη γκάμα της Mercedes-Benz και έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε συγκεκριμένες – προς το παρόν – χώρες, τον Νοέμβριο του 2017. Περισσότερα από 1.900 pick-up πουλήθηκαν ήδη σε πελάτες εντός Ευρώπης. Η αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων αναμένεται με το λανσάρισμα του μοντέλου σε νέες αγορές: στις αρχές του 2018 το αυτοκίνητο θα εμφανιστεί στις αγορές της Ν. Αφρικής και της Αυστραλίας, ενώ θα ακολουθήσουν η Αργεντινή και η Βραζιλία το 2019.

Η Mercedes-AMG πούλησε περισσότερα από 130.000 αυτοκίνητα μέσα σε ένα χρόνο.  

Η Mercedes-AMG, που το 2017 γιόρτασε τα 50α της γενέθλια, πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων: 131.970 μοντέλα AMG παραδόθηκαν στους νέους τους ιδιοκτήτες (αύξηση πωλήσεων 33%)! Ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mercedes-AMG το 2017 ήταν το GT R με το οποίο η μάρκα διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της προς τα επάνω.

Οι μεγαλύτερες αγορές για τα μοντέλα AMG είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία και ο Καναδάς όπου η AMG κατέγραψε αύξηση πωλήσεων άνω του 40% σε κάθε μία από αυτές.

Η smart συνεχίζει την επιτυχημένη της πορεία και το 2017

Μετά από μία πολύ δυνατή χρονιά το 2016, η μάρκα smart συνέχισε την επιτυχημένη της πορεία και το 2017: περισσότεροι από 135.000 πελάτες παγκοσμίως παρέλαβαν το νέο τους smart fortwo ή forfour. Στην Κίνα οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 23.000 (23.097) μονάδες καταγράφοντας αύξηση +9,8%!

Η smart είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση: το χρόνο που μας πέρασε έκανε ηλεκτρικό το σύνολο της γκάμας της – έτσι προσφέρει τρια πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, συμπ. του μοναδικού «ανοιχτού» ηλεκτρικού αυτοκινήτου στον κόσμο – το smart cabrio! Τα μοντέλα αυτά έχουν τύχει πολύ θερμής υποδοχής από τους καταναλωτές παγκοσμίως και η παραγγελιοληψία δείχνει πολλά υποσχόμενη! Αυτό είναι η επιβεβαίωση ότι η απόφαση να μετατραπεί η smart σε μία εταιρεία που θα παράγει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη και τη Β. Αμερική από το 2020 θα αποβεί απόλυτα επιτυχημένη. Μία πρώτη εικόνα του τρόπου που η smart οραματίζεται το μέλλον της αστικής μετακίνησης αποτελεί και το πλήρως αυτόνομο και ηλεκτρικό πρωτότυπο  smart vision EQ που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Η ισχυρή θέση του Ομίλου σήμερα εξασφαλίζει την πρωτοπορία  στις εξελίξεις της αυτοκίνησης του μέλλοντος!

Χάρη στα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα της μάρκας, η Mercedes-Benz είναι σε θέση να επενδύει στην κινητικότητα του μέλλοντος. Μεσοπρόθεσμα ο στόχος είναι να ενδυναμωθεί η φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα. Για να μειωθεί ακόμη περισσότερο η εκπομπή ρύπων, η Mercedes-Benz προσφέρει ήδη στους πελάτες της μία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης νέας γενιάς. Αυτοί οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα ξεκινήσουν την πορεία τους στα αυτοκίνητα της μάρκας μέσα στο 2018. Παράλληλα, το τμήμα έρευνας επιβατηγών αυτοκινήτων εξελίσσει την ηλεκτροκίνηση και σημαντικό ρόλο σε αυτό θα παίξει το ηλεκτρικό σύστημα 48-volt-on-board καθώς και η νέα γενιά plug-in hybrid μοντέλων που ήδη προσφέρουν στους πελάτες καθαρή οδήγηση με μηδενικούς ρύπους. Φέτος θα κάνει το ντεμπούτο της η νέα σειρά μοντέλων της EQC, ενώ το 2019 θα εμφανιστεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας EQ. Πέρσι η μάρκα ανακοίνωσε τα σχέδιά της όσον αφορά στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τα μοντέλα της EQ θα παράγονται στα υφιστάμενα εργοστάσια και στις ίδιες γραμμές παραγωγής όπως τα συμβατικά μοντέλα. Επιπλέον, η Daimler AG εγκαθιστά ένα δίκτυο παραγωγής μπαταριών σε πέντε εργοστάσια σε τρεις ηπείρους.

Η μάρκα κάνει ένα ακόμη βήμα για την εξέλιξη του γενικότερου οικοσυστήματος γύρω από την ηλεκτροκίνηση, το οποίο δεν περιλαμβάνει μόνο το αυτοκίνητο καθεαυτό αλλά και μία πλήρη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών σχετικών  με την ηλεκτροκίνηση. Η γκάμα αυτή περιλαμβάνει συσσωρευτές ενέργειας τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες καθώς και ανακύκλωση. Όσον αφορά στην «έξυπνη φόρτιση» ένα σημαντικό βήμα η ίδρυση της κοινοπραξίας ΙΟΝΙΤΥ για την εξέλιξη μίας δημόσιας υποδομής που αφορά στην ταχυφόρτιση στους βασικούς οδικούς άξονες της Ευρώπης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα